" Elena! Hadi çık artık merak ediyorum!"diye seslendim.Elena her zaman üstüne başına önem veren bişriydi ve bu beni deli ediyordu. Her zaman onu beklerdim ve bu bizi hep geciktirirdi onun yüzünden kaç tane ceza aldığımı saymayı bırakalı baya olmuştu.Bunlar aklıma gelince hafifçe kıkırdadım tam o sırada " Alena çatladın dimi yine. Kapının önünde kukuman kuşu gibi oturmuş bekliyorsun." dedi. Evet anlamında başımı salladım ve ayağa kaltım. Elena'yı incelemeye başladım. Aragon'un aldığı kıyafet ona çok yakışmıştı siyak bir pantolon tarzı tayt vardı altında üstünde ise lacivert bir uzun kollu kazak onu fazla güzel yapmıştı. Eh arkadaşım diye demiyorum Elena güzel kızdır "Nasıl olmuştum." diye sordu. Tam ona cevap vereceğim sırada arkadan " Güzel olmuşsun" diye bir ses yükseldi bu ses Zphyr'a aitti.
"Ş....şe...şey yemek için çağırmaya geldim ama arkadaşınız çok güzel olmuş prenses Alena. V...v...ve siz de güzel olmuşsunuz prenses." dedi Zphyr. Sen neden kekeliyorsun?" dedi Elena.
"Ben kekelemiyorum."
"Hayır kekeliyorsun."
"Ozaman neden 'şey' derken ve 've'derken kekledin?" dedi Elena. Tam Elena ağzını açıcakken "Yeteeeeeeeeer." diye bağırdım.Elena bazen kendini kaptırıyordu ve tartışmayı büyütüyordu.Aşırı inatçı ve dik başlıydı.
" Yeter Tamam mı? Şimdi yemeğe gidiyoruz. Yemek yiyoruz ve çadıra gelip uyuyuyoruz. Tamam mı?" dedim .
"Ama Alena...""Uzatma Elena. Çünkü biliyorum uzaticaksin. Tamam mı?"
"Offfff. Tamam" dedi.
Yemek yenilen alana geldiğimizde burnuma hemen sebze kokuları doldu. Elfler ormanla barışık yaşadıkları için hayvan eti yemeğe karşı yaratiklardi. Yemek menüsüne baktigimda haşlanmış patates ve mantar çorbası vardı. İkiside sevdiğim yemekleri.
Elena ve ben tabaklarimizi alıp bir köşeye oturduk ve sessizce yemeğe başladık. Tam o sırada Aragon un yanımıza yaklaştığını gördüm nedenini bilmeme ama bir anda sırtımı diklestirdim.
" Merhaba Alena veeee Elena."
"Merhaba prens""Bana öyle demene gerek yok Elena. Aragon diyebilirsin."
"Pekala Aragonnnnn." defi Elena normelde zaten Elenayi boğmak isteyen bir insandim ama şu an daha çok boğmak istedim. Yani karşında koca elf prensi var neden son harfi uzatisin ki .
Elenayi hafice cimdikledim ve dikkatinin bana dönmesini sağladım.
"Biraz daha böyle yaprsan seni suyunda bogarim Elena."
"O zaman bende seni yıldırımlarimla carparim Alena. Ayrıca ne var biraz böyle davransam ne olur her gün elf prensi görüyor değiliz."
"Her gün görmüyoruz ama biraz daha böyle davranırsan bir daha asla goremiyeceksin."dedim . Elena sustu ve yemeğini yemeğe koyuldu. Çünkü yapardım ve açıkçası yapmadığım bir şey değildi. Bir keresinde izin günümüzde bir hana gitmiştik ve orda Elena bir adama sarkmaya başladığında onu bir su kafesine hapsetmistim ama sonra suya biraz yıldırım verip beni de çarpmıştı ve Arenaya kimizde beter ve asla dinlenemeden donmustuk."İyi misiniz? Bir anda ikimizde sustunuz" dedi Aragon.
" Evet iyiyiz sadece yemek yemek istiyoruz o kadar."dedim karşılık olarak
"Tama o zaman daha sonra konuşuruz ya da elf karlliğını varınca."
"Tamam. Olur."dedim ve sesizce yekek yemeğe koyulduk.
Yemek bitip etraf sesizlestiginde Elena ile cadira döndük sesizce uyumak istiyordum ta ki yer sallanıp büyük bir gürültü kendini belli edene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arena
FantasyFeyvde hep güç kullanan insanlar olur nadir olsa da ama onlar şansızdır.Ben Alena ve ben o kadar şansız değilim