̶к̶о̶х̶а̶н̶н̶я̶-̶п̶р̶и̶с̶т̶р̶а̶с̶т̶ь̶
— покажи мені, як ти вмієш солодко стогнати, хан джисон. — старший грайливо нависає над тендітним худим тілом, треться голим торсом об голі, злегка припухлі і червоні від глибоких поцілунків груди. шалено хочеться.
джисон до такої поведінки мінхо звик давно, та й сам він любить дражнитися до того ступеня, що старший скиглитиме, як собака, від того що накриває з головою бажання бути з ним цілком і повністю, тому що таких яскравих почуттів та емоцій вони не відчували, здається, ні з ким, окрім один одного.
хан любить піддатися першим, аби перестати витрачати дорогоцінні хвилини разом марно. він завжди запускає тонкі довгі пальці в неслухняні кучері старшого і тягне до поцілунку, як би той не впирався спочатку. та й упиратися марно. подивившись на джисона, який для лі явно набагато дорожчий за всі скарби світу, мінхо першим розмикає вологі губи, переплітаючи свій язик з чужим, всмоктуючи. лі цілується швидко і грубо, абсолютно не дозволяючи ні собі, ні молодшому перевести подих, тільки від цього ніби приємніше стає, ніби весь складний світ навколо випаровується, і нічого й нікого, крім цих двох, більше не існує. подобається. джисону до золотих іскор в очах і абсурду божевільного подобається, коли мінхо залишає мокрі сліди губ на його білосніжній шкірі: чутливі вуха і виражена лінія щелепи, ніжна шия і видатні вперед ключиці, красиві груди і акуратна талія, худі бейки. тіло неусвідомлено подається вперед, прагне нових дотиків. та й для старшого очікування подібне до тортур. хан ніби той самий заборонений плід єви, і мінхо готовий бути назавжди вигнаний з едему, лише тому, що з ним буде той, кого він так хоче. воістину його одного.
лі припадає до чужих губ, знову жадібно кусаючи до кривавих ран, що сідають, але навіть кров джисона солодка настільки, що очі від бажання закочуються. він справді прекрасний. і мінхо лестить, що повною мірою оцінити красу хан джисона здатний лише він один. старший закоханий у це тіло цілком і повністю, готовий цілувати кожну ділянку, навіть все те, що вважається розпусним і вульгарним, але вже точно не негарним.
- хьон, не варто, - хан злегка спітнілими від хвилювання долонями намагається голову мінхо відсунути від місця між своїх ніг. — там цілувати точно не варто.
мінхо, правда, зовсім не слухається. він знає, що джисон взагалі-то не з боязкого десятка, тому бачити, як той бентежиться, по-дитячому закриваючи червоне обличчя руками, страшенно кумедно і збуджуюче одночасно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
види кохання.
Fanficще в давній греції кохання поділялося на різні види: людус - вітряне кохання-гра, а манія - з розуму зводить кохання-одержимість. прагма є кохання розрахункове, вигідне, тоді як філія - це поступове, неквапливе кохання-дружба. ерос - кохання при...