12

795 51 7
                                    

Özel Numara arıyor...

İşte bir tane daha diye düşündü Lisa. Her akşam o  kadar çok arama alıyordu ki artık normal geliyordu ona.

Yine açmayacağım diye düşünürken üst üste sürekli aramayla artık açmaya karar verdi.Kapanan telefonla tam vazgeçmişken tekrar gelen aramayla seslice nefes alıp aramayı kaydırdı. Telefonu kullağına dayadığında gelen sessizlikle içi yeniden endişeyle doldu. Boğazını temizleyip "Kimsiniz?" diye sordu.

Nefes sesinin bile duyamadığı telefonu hızlıca kapatıp diğer koltuğa fırlattı. Etrafta hızlıca dolanırken mesaj sesi gelmesiyle olduğu yerde kalakaldı, telefonu hızlıca eline alıp mesaja baktığındaysa seslice nefes verdi.

Mesaj annesinden di ve bu gece eve geç geleceğini söylüyordu kendisi doktor olduğundan gece nöbetlerine çokta kalıyordu.

Duvardaki saatte bakıp artık yatmalıyım diyerek odasına girdi.

Tam yatağa girecekken salondan gelen vazonun kırılma sesiyle elleri titremeye başladı. Hızlıca telefonu alıp babasını aradı ne yazık ki masa başında uyuyan babası bu aramayı duymadı.

Yatağın yanı başındaki beyzbol sopasını alıp odasından çıktı karanlığa doğru ilerlerken ona atlayan bedenle çığlık çığlığa bağırmaya başladı.

Ağzına kapanan elle ağlarken karşısındaki kişiyle şaşkınlığı iki kat arttı. Ağzından çekilen elle öylece kalırken
"Taehyung" diye fısıldadı.

.......................
Çok uzun sürdüğü için özür dilerim.

Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin sizi seviyorum ♥️

libido | taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin