13

749 47 0
                                    

lumières'jungkook adında yeni bir kitap yayınladım lütfen ona bir şans verin beğeneceğinize eminim. ♥️

______________________

"Dinlemek istemiyorum evimden çıkar mısın?"

Parmağımla kapıyı gösterdiğim halde az önce oturduğum koltuktan bir an olsun bile kıpırdamadı.

"Taehyung sana diyorum"

Kafasını hızla bana çevirip "Bende hayır dedim, beni dinlemeden şurdan şuraya geçmiyorum."

Derin bir iç çekip "Hayır diyorum hayır neden anlamak istemiyorsun"

Kolumdan tutup yanına otutturduğunda neden ona böyle tepkisiz kaldığımı anlayamıyorum.

"Lalisa sana yemin ediyorum o fotoğrafları ben atmadım oraya"

"Nasıl oraya senin adına atıldı o zaman"

Eliyle çenesini okşayıp "Aklımda iki kişi var ama tam emin değilim"

"Kim onlar?" Elimi tutmasıyla gözlerim elimize kaydı, kalbim bir anda neden bu kadar hızla atmaya başlamıştı ki.

"Birisi Jimin diğeri de Jisoo"

Elimi hızla elinden çekip "Jisoo asla böyle bir şey yapmaz o benim en yakın arkadaşım"

"Biliyorum ama o gün yani fotoğrafların gruba atıldığı gün yanımda sadece jimin ve jisoo vardı onlardan başka kimseyle görüşmedim."

"Taehyung saçmalama ondan böyle bir şey asla beklemiyorum."

"Yine de onları gözlemlemek iyi olur diye düşünüyorum"

Kafamı sallayıp başka yöne döndüm,düşünüyordum Jisoo böyle bir şey yapabilir mi diye?

"Lisa"

Ona baktığımda dibimde gördüğüm Taehyungla gözlerim sonuna kadar açıldı.

"Tae ne yapıyorsun?"

Elimi göğsüne koymamla onun eli de belime gitmişti. Beni daha da kendine yaklaştırmasıyla yutkunamadım bile.

"Çok önceden yapmak istediğim bir şeyi yapacağım ve bunun için özür dilerim."

Dudaklarını dudağıma sürtüp geri çekildi.Yakasını hırsla kendime çekip dudaklarıyla dudaklarımı kavuşturdum.

........................
Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum💖

libido | taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin