1

754 24 16
                                    

Kalıplı adamlar, kafasındaki kapüşonluyla baştan aşağı siyah olmasına zıt giydiği beyaz önlükle duran adamın yanına bayıltılmış halde duran kadını getirdiler.

"Siz kabloları bağlayın. Siz de makineyi açmaya başlayın. Kodları kontrol edin."

"Emredersiniz efendim."

Adamların hep bir ağızdan aynı şeyi söylemesiyle önlüklü adam tatmin olduğu belli olan ifadesiyle gülümsedi.

Kadını bir platforma yatırmışlardı, vücudunu hareket ettirememesi için her yerini bağlamışlardı. Kadına kabloları da bağladılar.

Bu sırada kapüşonlu adam makine ayarlarıyla uğraşıyordu.

Her şey hazırdı artık. Sadece makinenin çalışması kalmıştı.

Kapüşonlu adam, adamlarına dışarı çıkmalarını gösterirken adamlar itiraz etmeden dışarı çıkmışlardı.

Elindeki sprey boyayla bugünün tarihini kadının bulunduğu platformun etrafına yazdı.

Yaptıkları yasal değildi. Birileri burayı bulunca muhtemelen tutuklanacaklardı. Birinin hayatını mahvedeceklerinin farkında değillerdi ya da daha iyi bir hale soktuklarının mı demeliyiz? Bu kişiye bağlı değişebilecek bir durumdu.

Yakalanmamak için yüksek güvenlik önlemleri almışlardı.

Yani en az beş ay bulunamayacak kadar.

Beyaz önlüklü adam üstünü ve kapüşonlusunu düzelttikten sonra açma düğmesine bastığında makine çalışmaya başlarken bir ses yükselmişti:

"Hoş geldiniz. Simülasyon başlatılıyor."

Adam da gülerek bulunduğu yerden çıkarken kapıyı sıkıca kilitledi.

Bu müthiş bir deney olacaktı!

Kod Hatası (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin