6

194 14 0
                                    

Burcu bugün mutluydu. Gerçekten mutluydu. O kadar mutluydu ki- ah hayır bunu uzun uzun betimlemeyeceğim. Kısaca mutluydu işte!

Sabah Didem'i aramıştı ve akşama eve çağırmıştı. Bir dizi bulmuştu ve onunla beraber izlemek istiyordu.

Mutfakta kendisi ve Didem için tatlı hazırlamak istemişti. İşi bitince de çıkıp abur cubur alacaktı.

Önce krem şantiyi hazırlamıştı ve daha güzel olması için buzdolabına koymuştu. Kek hamurunu da hazırlayıp fırına verdi.

Kek pişerken üstünü giymiş, markete gitmiş ve abur cuburları almıştı. Ayrıca yaptığı köstebek pastanın içine koymak için de muz ve çilek almıştı.

Eve gelince ellerini yıkayıp tekrar mutfağa girmişti. Son kalan işleri de halletmişti ki beklediği kişi gelmişti.

Burcu heyecanla gülümseyerek kapıyı açtı.

"Hoş geldin Didem!"

"Hoş bulduk sevgilim. Niye bu kadar mutlusun?"

"Pasta yaptım, gel tadına bak."

Yaptığı pastadan bir tanesini tabağa koyup bir lokmalık böldü ve çatalı Didem'in ağzına uzattı.

"Nasıl? Hm, nasıl?"

Didem yüzünü buruşturdu önce. Sonra da gülüp baş parmağını açıp diğer parmaklarını kapattı ve elini havaya kaldırdı. (Özetle 👍🏻 bunu yaptı.)

"Mükemmel olmuş."

"Dalga mı geçiyorsun?"

"Hayır, cidden!"

"O zaman diziye başlayalım mı?"

"Olur."

İkisi de ışıkları kapatıp koltuğa oturmuştu. Jenerik başlayınca Didem gülerek Burcu'ya döndü.

"Ben bu diziye aşığım, izlemiştim."

"Değiştireyim mi o zaman?"

"Hayır, sana da aşığım ve seni tekrar tekrar izleyebiliyorum."

Aslında Burcu da bu diziyi izlemişti ve güzel olduğu için açmıştı. Sonuçta sıkıcı bir diziyi kim izlemek ister ki?

Başım ağrıyor.

İyi geceler.

Kod Hatası (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin