Burcu kolundaki uyuşuklukla gözlerini açtı. Bir süre gördüğü rüyayı hatırlamaya çalıştı, bunu hep yapardı.
Birazcık doğrulduğunda kolunun uyuşmasına sebep olan ağırlığı fark etti ve durdu.
Önündeki yüzü incelerken onun Didem olduğunu sonunda algılayabilmişti ama bir dakika, o neden buradaydı? Hatırlamıyordu.
Beyni bunun nedenini düşünmeyi sonraya bırakmayı seçti.
Burcu elini ucunda pembelikler olan saça koymuştu ki saçların sahibi kafa hareket etti ve ona doğru döndü.
"Günaydın sevgilim." diye mırıldandı Didem bir yandan esnerken.
"Sevgilim mi?" diye sordu Burcu.
"Evet, hani sen bana dün yemek yerken sordun ya. Ben de evet dedim."
"Daha yeni yani?"
"Hm, evet. Unuttun mu?"
Didem'in sorusuyla Burcu gerilse de çaktırmamaya çalıştı.
"Hayır, sadece... senden tekrar duymak istedim. Evet, evet tekrar duymak için."
Kafasını salladı Didem.
"Seninle en çok ne yapmak istiyorum biliyor musun?"
"Bilmiyorum, ne yapmak istiyorsun?"
Burcu, Didem'in saçlarını okşarken Didem cevapladı:
"Galata Kulesi'ne gitmek istiyorum."
"Neden orası?"
"İnanılana göre oraya beraber çıkan çiftler evleniyormuş ama..."
Burcu her ne kadar bilse de devam etmesini istiyordu.
"Ama?"
"Ama daha önce ikisinden birinin hiç çıkmamış olması gerekiyormuş yoksa tılsım bozulur. Sen hiç çıktın mı?"
Burcu her ne kadar çıkmış olsa da onu kırmak istemiyordu.
"Çıkmadım. Sen?"
"Ben de çıkmadım. Beraber çıkar mıyız?"
"Çıkarız."
"Gerçekten çıkmadın mı?"
"Hmhm."
"Bak ayrıca eğer kaderimizde yoksa başımıza zaten bir iş gelirmiş ve oraya çıkmamızı engellermiş. Orası beraber yaşamayacak çiftleri de kabul etmezmiş."
"Yani bizim hep beraber olacağımıza güveniyorsun ki gitmek istiyorsun?"
"Evet, bence Galata Kulesi bizi kabul edecek."
Pekâlâ Galata Kulesi onları kabul edebilirdi ama bazı şeyler onlara karşıydı. Olmayan şeye de karşı olunamazdı gerçi.
Gerçekleştirmek istediğim tek efsane ama asla gerçek olmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Hatası (gxg)
Fantasy[Tamamlanmıştır (×20)] "Ne yani ben, bir bozuk koda mı aşık oldum?" İyi okumalar,