3

317 21 10
                                    

Burcu hızlıca yürüdüğünü hissediyordu ama bunun sebebini bilmezken istemsizce bağırdı:

"Didem!"

"Efendim Burcu Hoca'm?"

"Yarın telafi sınavın var. Geç kalma yine."

"Tamam." utançla başını eğdi Didem.

Edebiyat sınavı varken okula geç gelmişti ve sınava girememişti. Şanslıydı ki telafi sınavları vardı.

Burcu gözlerini kırptığı anda birden evine girmiş bulundu ve üstünü değiştirdi.

Bilgisayarını açıp maillerini kontrol ederken Didem'den olana girdi önce.

"Merhaba Hoca'm,

Yarınki telafi sınavı kaçta ve hangi sınıfta olacak? Bugün sormayı unutmuştum da.

Saygılarımla,"

Burcu okuduktan sonra hemen Didem'in sorularının cevabını yazdı. Ardından da sınıfına okumaları gereken son kitabın adını ve sınav tarihini yazdı.

Telefonunun alarmı çalınca kapattı ama neden kurduğunu hatırlamıyordu. Biraz düşündükten sonra kuaför randevusu olduğu aklına geldi. Saçını kestirecekti, uzun olunca uğraşması zor oluyordu.

Kuaföre girdiğinde kadınlardan biri randevusunu kontrol ederken içeri biri daha girmişti. Burcu kafasını çevirdiğinde Didem'i görünce merak ederek ona doğru ilerledi.

"Üzgünüm hanımefendi ama birazdan kapatacağız ve randevunuz yoksa sonra gelmelisiniz. İlgilenebilecek biri yok şu anda."

Didem, kadının haklı olduğunu biliyordu ama güveni varken yapmalıydı. Daha sonra bir kez daha cesaret edemeyebilirdi. Bu yüzden itirazla ağzını aralamıştı ki Burcu araya girdi.

"Ama-"

"Benim yerime onunla ilgilenin. Randevum vardı ama ben sonra da gelebilirim. O geçsin."

"Yok Burcu Hoca'm! Siz gelmişsiniz zaten. Ben de tam gidiyordum."

Burcu, arkasına dönen Didem'i sırtındaki çantasının kulpundan çekti ve önüne aldı. Kadının yanına götürdü.

"Ne yapacaksın? Söyle."

"Şey saçımın uçlarını pembeye boyatmak istiyordum."

"Pembe mi?"

"Evet."

Didem'in saçıyla uğraşmaya başlanınca Burcu da bekleme yerine oturdu ve biraz onu izleyip telefonuyla uğraştı.

Didem iş bitince oturduğu yerden kalkıp parayı ödedi ve dalmış olan Burcu'nun yanına geldi.

"Ben teşekkür ederim, sıranızı verdiğiniz için. Ayrıca size engel oldu-"

"Bunu söyleyeceğimi hiç düşünmezdim ama artık en sevdiğim renk pembe."

Kaldırmıştım ve tekrar yayınladım 👍🏻

Kod Hatası (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin