Er was woensdag iets gebeurd, wat ik moeilijk uit mijn hoofd kreeg en het niet meteen weg ging met een veeg.
Je had al mijn klasgenoten laten antwoorden buiten mij niet. Ik zat daar toen mee en dat bracht me thuis verdriet.
Ik dacht dit donderdagavond telkens opnieuw terug en het piekeren begon toen vlug.
Ik wilde gaan slapen, maar mijn hoofd was er iets anders van aan het maken.
Ik begon over alles na te denken, van hoe het begon en hoe het nu is. Het ging zo helemaal mis.
Het begon met dat ik mij stresserender voel wanneer het pauze is en we naar buiten gaan, maar ook wanneer de pauze was gedaan.
Ik vroeg me af waarom dat is en of ik dat bij de andere leerkrachten ook heb, want ik vind dit niet zo een pret.
In de les voel ik me ook niet altijd helemaal goed, omdat ik dan met deze gedachte zit en zo voel ik me niet meer als een rabbit.
Ik wilde ook proberen om meer mondeling te communiceren en te antwoorden in de les. Alleen lukt dat niet altijd en brengt mij dat stress.
Nu heb ik het hier moeilijk mee op school en thuis. En ben ik bang dat de lessen moeilijker gaan lopen doordat ik met deze gedachten zit te slopen.
Misschien denk ik te veel na over alles of is het iets anders. Ik weet het allemaal niet meer goed, maar hopelijk ben ik volgende keer in een betere moed.