Taehyung
SevgilimmmmmmmmJin
EdendimTaehyung
Ne yapıoonnJin
OkuldayımTaehyung
Ne yapıyon dedim salak neredesin demedimJin
Mezuniyet partisini konuşuyorduk arkadaşlarlaTaehyung
Çok heyecanlıyım hayatımın aşkıyla beraber mezun oluyorumJin
Bende sevgilimTaehyung
Neyse ben alışverişe gidiyorum giyecek bir şeyler almam lazımJin
Tamam güzelim görüşürüz20:45
Taehyung
Jin neredesin evde de yoksunJin
TQEHYUNWYARFIM WT
Taehyung
Jin neredesin korkutma beniJin
TSEHYUNF 5 TRNE QDWM KAÇIRDI BENI SIKECEKLERTaehyung
NE SIKECEKLER MISENK BENXEN BASKA KIMSE SIKEMEZ ANLADIN MI
NERDESIN HEMEN GELIYORUM
Jin
/salakJUNGKOOMUN CALISTIGI YERIN ARKASINDAYIZ
Taehyung
HEMEN GELİYORUM AŞKIM___
"Hyung böyle durumda kaçırıldım demen gerekiyordu, 5 tane adam beni sikecek nedir Tanrı aşkına."
"Salak ben kendi malımı iyi tanırım kaçırıldım desem gelmezdi,ama bak sikecekler dediğim için nasılda hızını 180 yaparak geliyor." dedim kahkaha atarak. Yanımdaki herkes gülmeye başladı.
Çok heyecanlıydım. Çünkü bu gün hayatımın aşkına evlilik teklifi edecektim. Uzun zamandır düşünüyordum bunu. Okul bittikten sonra hemen evlenecektim. Onunla her şeyimi paylaşmak,aynı yastığa başımı koymak,her akşam kucağımda uyutmak,her sabah öperek uyandırmak istiyordum.Bu saatten sonra Kim Seokjin'in eşi olarak anılacaktı.Geriye dönüş yoktu.O artık sadece benim olacaktı. Benim aşkım...
"Hyung geliyor geliyor" Jimin'in bağırmasıyla irkildim. İşaret ettiği yere bakınca gerçekten Taehyung koşarak geliyordu. Hemen saklanmaları için çocuklara işaret ettim.
"Jin neredesin sevgilim." diyerek bağırıyordu,birazda ağlayacak gibi duruyordu.
"Neredesiniz şerefsizler, sevgilimi sadece ben sikerim anladınız mı orospu çocukları." Bu çocuk gerçekten aptaldı.Beni öldürecekler desem bu kadar endişelenmezdi...
Hemen telefonumu elime alıp ayarladığım adamları arayıp havai fişekleri patlamalarını söyledim. Birkaç dakika sonra gökyüzünü mor renkler kapladı.Taehyung şok olmuş neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.Elime cebimdeki yüzüğü alarak yanına doğru yürümeye başladım ve karşısında dizlerimin üstüne çöktüm.
"Jin ne oluyor?"
"Taehyung bak biz yanyanayken normal değiliz biliyorum,belki daha erken diye düşünebilirsin, belki buna hazır değilsin, sana olan sevgime inanmıyor olabilirsin.Ama Kim Taehyung ben sensiz bir gün bile nefes almak istemiyorum artık, seninle her akşam uyumak,yeni bir güne beraber gözlerimi açmak,dertlerini paylaşmak,sana her zaman destek olmak,seni iyi günde kötü günde hep sevmek istiyorum. Taehyung benimle evlenir misin?" diyerek yüzüğün kapağını açtım ve ona doğru uzattım.
"Jin-"
"Eğer kabul etmezsen anlarım."
"Jin ben-"
"Eğer beni sevmiyorsan sorun değil Taehyung."
"Jin kab-"
"Seni zor durumda bırakmak istemiyorum."
"Ulan orospu evladı bir dinle amina koyim.EVET ULAN EVET KABUL EDIYORUM EVET." diyerek bağırdı.
Sevinçten ağlamak üzereydim.Hemen yüzüğü parmağına taktım ve kucağıma alarak döndürmeye başladım. Etrafımızdaki herkes bizi alkışlamaya başladı.
"Jin indir artık başım dönüyor."
"Taehyung seni çok çok seviyorum aşkım çok."
"Bende seni sevgi- müstakbel kocam." diyerek kocaman sırıttı.
Soo ah ve Namjoon önceden hazırladığımız yemekleri getirdiler. Diğerleri getirdiğimiz masa ve sandalyeleri dizdiler.Herkes bir şeylerle uğraşırken ben kocaman bebeğimle ilgileniyordum.Elleri belimde,kafasını boynuma gömerek duruyordu.Kollarımın arasında minicik bir bebekti.Benim eski arsız sevgilim gitmiş yerine bir bebek gelmişti.Öylece birbirimize yaslanarak uzun bir süre durduk.Sonra Seungmin herşeyin hazır olduğunu söylemek için yanımıza geldi.
"Abi herşey hazır."
"Tamam geliyoruz." diyerek sevgilimin elimden tutup yürümeye başladım. Arkamızda kalan Seungmin'in gelmediğini görünce "Sen gelmiyor musun?" dedim.
"Abi ben erkek arkadaşımı çağırdım acaba sizin için bir sorun olur mu?"
"Tabiiki sorun olmaz hadi git getir." diyerek onu onayladım. Başını tamam anlamında sallayarak gitti.
Herkes yerleştikten sonra yemekleri yemeye başladık.Minik bebeğim hâlâ kollarımın arasındaydı.Onu kendi ellerimle beslememi istiyordu.Bana kalırsa yemek değil kollarımın arasındaki tatlıyı yiyecektim ama ben daha özel bir yerde sınırları aşarak yemek istiyordum.
Ayak seslerini duyunca arkama döndüm.Seungmin yanında bir çocukla bize doğru yaklaşmaya başladı.
"Abi bu sevgilim." diyerek yanındaki çocuğun elini tuttu.Yerimden kalkarak elimi ona doğru uzattım.
"Merhaba ben Seungmin'in abisi."
"Merhaba efendim bende Jeongin." diyerek elimi sıktı. Çok tatlı bir çocuktu. Diğerleriyle de tanıştıktan sonra yemek yemeye başladılar.Herkes çok mutluydu,çok huzurlu.Bende küçük bebeğime sarılarak herkesin mutluluğunu izledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY ALARM|TAEJIN
Fiksi Penggemar-Herkes gay amına kodumun hayatında Jikook/Taejin/Yoonseok