1

351 6 4
                                    

W PIERW MÓWIMY ŻE WYMAZALIŚMY SKUTE BOBO Z UNIWERSUM I JEST NASZ MATCZAK ZAMIAST NIEGO 😘

SORKI ZA WSZYTKIE BLĘDY ORTOGRAFICZNE ALE OBAJ MAMY DYSLEKCJE I DYZGRAFIE

~21:15~

MATA

-EJ stary na którą godzinę jest zbika-21:15
-*zbiórka-21:15
-bo ja nie ogarniam-21:16
                
                                                                       Jan Pasuła
                 
                     21:29-Punkt 15:30 powinieneś być-
                         21:30- Ale ty bądź na 15 Jagby co-

MATA

-Dobra nie przezywaj dam radę-21:32

                                                                     Jan Pasuła

                          21:32-Ja nic nie sugeruje ALE...-
                             21:32- bądź na na tą piętnastą-
MATA

-Narzekasz-21:33

———————————————————
Pov:Janek

To był dosyć mroźny wieczór, z resztą co się dziwić żyjemy w Polsce tu nawet pogoda dopiero przylatuje razem z turystami. Nie stety z nimi również odlatuje. Jedynym promykiem w mojej zamkniętej na wszelkie radości głowie jest jutrzejsze spotkanie tych wszystkich ludzi, którzy dają mi jakikolwiek pretekst do wyjścia z mojej skorupy. Brudnej, śmierdzącej,  obitej od oczekiwań innych skorupy.
Tworze muzykę bo to pogama mi uciec od rzeczywistości, jednak mam w sobie coś o czym nikt nie wie i nikt się nie dowie. Ta część mnie jest jak rak, niszczy mnie od środka. Z zewnątrz wszystko wygląda normalnie lecz w środku pod upadam. Ludzie widzą tylko tą część mnie którą ja chce żeby widzieli.

Ta część mnie tak naprawdę nigdy nie istniała, wyćwiczyłem ją od podstaw tylko po to by okłamywać samego siebie.

Nie uważam że mogę mieć depresje, mi nie jest smutno. Jedyne co czuje to pustka.

Leżę na mojej własnej kanapie wgapiając się w mój własny sufit zmuszając się aby na reszcie wstać i się spakować bo na ten moment nie mam nawet wypranych ciuchów,powinien wstać i je wyprać dawno temu bo przecież nie będę chodzić w brudnych ubraniach.
————————————————
Od autorów :
Nie bieżcie tego ff na poważnie!!
Ogl to charakterystyka nasza
Alex: @WodaZCHLEBEM - specjalista od SBM ( dosłownie gościu jest jakimś jebanym stalkerem)
Klaudiusz:specjalista od pisania dojebanych ff

Naucz mnie palić pięknie/MataxJanRapowanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz