3

282 6 5
                                    

Pov; Janek (pierwszo osobowy)

Po wyjściu z stacji wsiadłem do auta gdzie czekał już na mnie brunet zajadający się kinder niespodzianką.
Pochwali ciszy spojrzałem na niego lecz stwierdziłem że nie będę tego komętować i odpaliłem auto.

Jechaliśmy tak chwile w ciszy, byłem zapatrzony w droge. Chcąc chwycić kubek z kawą nie chcący go przetrąciełem na chłopaka obok. W panice za czołem wycierać jego spodnie chusteczką leżącą okurat pod ręką, nie skupiając się na drodze.

Pov:Mata

Poczułem nagły zimny dreszcz mino wrzątku na moich nogach. Ponieważ chciałem ukniknąć nie komfortowej sytułacji. Żeby odwrócić uwage blondyna, zaczołem krzczeć żeczywiście chłopak skupił się na drodze a mnie na mnie.
-DOBRA NIE MAM 5 LAT PORADZĘ SOBIE.
-przepraszam chciałem pomóc.Janek przepraszał mnie przez kolejne puł godziny za tą niezręczna sytulacjie. Miałem już tego dość ale z drugiej strony było to bardzo przyjemne , że ktoś się tak o mnie martwi a tym bardziej jeśli jest to tak przystojna osoba.
Na szczęście dotarliśmy już na miejsce docelowe i mogłem pójść w końcu zmienić mokre dżinsy. Janek odrazu zaczął się z wszystkimi witać i rozmawiać o tym j innym minęła podróż, ja przyszłym dopiero po 10 minutach bo większość czasu zajęło mi szukanie jakich kolwiek spodni w mojej nie ogarniętej torbie. Jak się wkoncy przebrałem i schowalem mokre spodnie do torby przyszłym sie witać z każdym było to bardzo miłe uczucie zobaczyć wszystkich swoich starych  przyjaciół. Byli też świerzacy poszłam się przedstawić nimo dobrze wiem że mnie znają a tym bardziej fukaj ,który wybił się przez muj strim ale uważam że bardzo na to zasłużył był świetny. Był jescze Kinny chłopak wyglądał jak harcerz co mnie trochę rozbawiło ale stwierdziłem że tego nie skomentuje, po chwilowej rozmowie okazał okazał nawet spoko.
Po pułgodzinym staniu na podwurku i gadaniu o wszystkim i niczym zabraliśmy się w końcu salonie. Bialas ogłaszał kto z kim będzie w pokoju. Nadszedł czas na przydzielenie mojego spulkokatora którym okazał się Jenek bardzo się cieszyłem ale z drugiej strony bałem się niezręcznej ciszy po tamtej dziwnej sytulacji.

-----------------------------------------------------------
Przepraszamy za taką długą nieobecność, postaramy to nadrobić
Miłego czytanie
♡♡♡

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 11, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Naucz mnie palić pięknie/MataxJanRapowanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz