Capítulo 7

100 7 0
                                    

GABRIELE FERRAZ

Cʜᴇɢᴀᴍᴏs ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ, ᴏ Gᴜɪ ғᴏɪ sᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ, ᴠᴀᴍᴏs ɴᴏs ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ʟᴀ́. Vᴀᴍᴏs ᴘʀᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ʙᴏᴀᴛᴇ ϙᴜᴇ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ғᴏɪ.

Aʟɢᴜɴs ʜᴏʀᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs, ᴇsᴄᴜᴛᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴛᴏᴄᴀʀ, ᴇᴜ ᴏʟʜᴏ ʟᴏɢᴏ ᴠᴇᴊᴏ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴏ Gᴜɪ.

- ᴏɪɪ._.ғᴀʟᴇɪ.

- ᴊᴀ́ ᴛᴏ̂ ᴘʀᴏɴᴛᴏ, ɪɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ʟᴀ́ ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴍᴇ ᴍᴀɴᴅᴀ ᴍᴇɴsᴀɢᴇᴍ._. Eʟᴇ ғᴀʟᴏᴜ.

- ᴛᴏ̂ ϙᴜᴀsᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ, ᴘᴏᴅᴇ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴇᴜ ᴍᴀɴᴅᴏ sɪᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴄᴜ ᴋᴋᴋ._.ғᴀʟᴏ ᴛɪʀᴀɴᴅᴏ sᴀʀʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇʟᴇ.

- ᴛᴀ̃ᴏ ᴇɴɢʀᴀᴄ̧ᴀᴅᴏɴᴀ, ᴛᴀ ʙᴏᴍ, ʙʏᴇ._. Lᴏɢᴏ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴅᴇsʟɪɢᴜᴇɪ.
Mɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇᴘᴏɪs

Jᴀ́ ᴛɪɴʜᴀ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ, ᴛᴏ̂ ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ɪʀ ᴘʀᴏ ᴄᴀʀʀᴏ, ᴀɴᴛᴇs ᴠᴏᴜ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ᴘʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴍɪɴʜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ

Jᴀ́ ᴛɪɴʜᴀ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ, ᴛᴏ̂ ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ɪʀ ᴘʀᴏ ᴄᴀʀʀᴏ, ᴀɴᴛᴇs ᴠᴏᴜ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ᴘʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴍɪɴʜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

ᴇɴᴛʀᴇɪ ɴᴏ ᴄᴀʀʀᴏ, ᴇ ᴄʟᴏ́ᴠɪs sᴇɢᴜɪʀ ᴘʀᴀ ʙᴏᴀᴛᴇ. ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ʟᴀ́, ᴇɴᴠɪᴇɪ ᴍᴇɴsᴀɢᴇᴍ ᴘʀᴏ ɢᴜɪ, ʟᴏɢᴏ ᴇʟᴇ ᴠᴇɪᴏ ᴀᴏ ᴇᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ.

- ᴠᴇᴍ ᴄᴏᴍɪɢᴏ._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴇ, ᴇ sᴇɢᴜɪᴍᴏs ᴘʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ʙᴏᴀᴛᴇ. ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴛᴀᴠᴀ ɴᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴄɪᴍᴀ. ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ʟᴀ́ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ʟᴏɢᴏ ᴀᴠɪsᴛᴇɪ ʟ ᴡᴇs ᴇ ᴀ sɪʟ.

- ᴅᴇᴍᴏʀᴏᴜ ᴇᴍ._. ᴅɪᴢ ᴏ gui

- ᴛᴜ sᴀʙᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇ́ ɴᴇ́ ᴋᴋᴋᴋ._. ᴅɪɢᴏ ɴᴏ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ ᴅᴇʟᴇ, ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴀ ᴍᴜ́sɪᴄᴀ

- ᴇɴғɪᴍ, ᴠᴀᴍᴏs ᴄᴜʀᴛɪʀ._. ᴅɪᴢ ᴏ ɢᴜɪ ʙᴇᴍ ᴀɴɪᴍᴀᴅᴏ ᴊᴀ́, ᴋᴋᴋᴋᴋ ᴠᴀɪ ᴅᴀʀ ᴍᴇʀᴅᴀ.
ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴍᴏs ᴀ ʙᴇʙᴇʀ, ғᴜɪ ᴅᴀɴᴄ̧ᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ Lívia, ᴏ ɢᴜɪ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴍᴇɴɪɴᴏ, ᴇ ᴏ ᴡᴇs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ, ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴄᴀɴsᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴀɴᴄ̧ᴀʀ, ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ʙᴇ̂ʙᴀᴅᴀ, ᴅɪssᴇ ϙᴜᴇ ɪᴀ ᴀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ᴘʀᴀ Lívia.

sᴇɢᴜɪʀ ᴘʀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ, ғɪᴢ ᴍɪɴʜᴀs ɴᴇᴄᴇssɪᴅᴀᴅᴇs ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ɪᴀ sᴀɪɴᴅᴏ...

ᴄᴀɪᴏ sᴍɪᴛʜ

sᴀɪ́ᴍᴏs ᴅᴇ ᴄᴀsᴀ 18:00 ᴘᴏɪs ᴀɪɴᴅᴀ ɪ́ᴀᴍᴏs ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ᴜᴍᴀs ϙᴜᴇsᴛᴏ̃ᴇs ϙᴜᴇ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴘᴇɴᴅᴇɴᴛᴇs.

ʟᴏɢᴏ ᴀs ʜᴏʀᴀs sᴇ ᴘᴀssᴀʀᴀᴍ, ᴇ ᴊᴀ́ ᴇʀᴀ ᴇxᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ 00:00. ʟᴏɢᴏ ᴛʀᴀᴛᴇɪ ᴅᴇ ɪʀ ᴀᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴏsᴀ, ᴀᴄʜᴇɪ ᴇʟᴀ ᴅɪsᴛʀᴀɪ́ᴅᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴀʟɢᴜᴍ ᴄᴀɴᴛᴏ, ʟᴏɢᴏ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴅᴇ ғɪɴɪɴʜᴏ, ᴀssᴜsᴛᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ

- ʙᴜ._. ᴅɪɢᴏ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ

- ᴀɪ́ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴋᴋᴋᴋ._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ʙᴀᴛᴇʀ.

- ᴛᴀ́ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴏϙ ᴀᴍᴏʀ._. ᴅɪɢᴏ ᴄᴜʀɪᴏsᴏ .

- ᴏʟʜᴀ ϙᴜᴇᴍ ᴇsᴛᴀ́ ᴀʟɪ._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ ᴀᴘʀᴏɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ɢᴀʙʀɪᴇʟᴇ ғᴇʀʀᴀᴢ, ᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴏʀᴀɴᴅᴏ ɴᴀs ɴᴏssᴀs ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀs ɴᴇssᴇs ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏs ᴅɪᴀs.

- ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀʀ ʟɪɴᴅᴀ ʜᴊ._. ᴅɪᴢ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴏsᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴇʟᴀ.

- ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ᴀᴍᴏʀ, ᴇʟᴀ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ sᴇʀ ᴍᴀʀʀᴇᴛᴀ ᴠɪᴅᴀ._. ᴅɪɢᴏ ʀɪɴᴅᴏ ɴᴏ ғɪɴᴀʟ ᴅᴀ ғʀᴀsᴇ.

- ɪssᴏ ᴀɪ́ ᴇ́ sᴏ́ ᴍᴀʀʀᴀʀ ᴀᴍᴏʀ, ᴠᴀᴍᴏs ᴛɪʀᴀʀ ʀᴀᴘɪᴅɪɴʜᴏ ᴋᴋᴋᴋ._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ

- ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ᴀᴍᴏʀ._. ᴅɪɢᴏ ᴠᴏʟᴛᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀʀ ᴇʟᴀ.

ғɪᴄᴀᴍᴏs ᴄᴜʀᴛɪɴᴅᴏ, ᴀᴛᴇ́ ᴇᴜ ᴏʟʜᴇɪ ᴘʀᴏ ʀᴇʟᴏ́ɢɪᴏ ᴊᴀ́ ᴍᴀʀᴄᴀᴠᴀ 4:00, ʟᴏɢᴏ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴄʟᴀʀᴀ ᴘᴇᴅɪʀ ᴘʀᴀ ᴍᴇ ɪʀ ᴀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ, ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ғᴏɪ ᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍᴏs ᴏϙ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀᴍᴏs, ᴇʟᴀ.

ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴇɪ, ᴘᴜxᴇɪ ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴀ ʙᴇɪᴊᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴛᴏᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴀϙᴜᴇʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ʟɪɴᴅᴀ, ᴘᴀʀᴇɪ ᴅᴇ ʙᴇɪᴊᴀʀ ᴇ ғᴏɪ ᴀ ᴠᴇᴢ ᴅᴀ ᴄʟᴀʀᴀ. ᴄʟᴀʀᴀ ᴇɴᴄᴇʀʀᴏᴜ ᴏ ʙᴇɪᴊᴏ, ɢᴀʙʀɪᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏғᴇɢᴀɴᴛᴇ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀ ᴏ ғᴏ̂ʟᴇɢᴏ. ᴀssɪᴍ ϙᴜᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴏᴜ, ʟᴏɢᴏ ᴇʟᴀ ғᴀʟᴏᴜ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ

- ᴄᴀʀᴀʟʜᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ʟᴏᴜᴄᴀ._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ ғᴀʟᴀᴅᴏ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ʙᴀɪxᴏ ᴅᴇᴍᴀɪs.

- ᴇssᴀ ᴇ́ ᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴍᴇᴜ ʙᴇᴍ._. ᴅɪᴢ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴏsᴀ sᴇɢᴜʀᴀᴅᴏ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ

- ᴛᴇɴʜᴏ ϙᴜᴇ ɪʀ._.ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ sᴀɪɴᴅᴏ, sᴏ́ ϙᴜᴇ ғᴜɪ ᴍᴀɪs ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴇʟᴀ, ᴀ ᴘᴜxᴇɪ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ .

- ɴᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴄᴀʀᴏɴᴀ._. ᴅɪɢᴏ

- ɴᴀ̃ᴏ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ, ᴠɪᴍ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴜs ᴀᴍɪɢᴏs._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ

- ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ, ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴠᴇʀ ᴍᴇᴜ ʙᴇᴍ._.

- ʙᴇɪᴊɪɴʜᴏs ᴠɪᴅᴀ._. ᴅɪᴢ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴏsᴀ ᴅᴇɪxᴀᴅᴏ ᴇʟᴀ ᴛɪ́ᴍɪᴅᴀ.

- ᴛᴄʜᴀᴜ._. ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ sᴀɪɴᴅᴏ

Obsessão Onde histórias criam vida. Descubra agora