Abim"Helen kalk!!!"diye bağırdığı sırada odama geldi ve kafama vurmaya başladı..."tamam gerizekalı,kalktım"...Uykulu uykulu dolabımı açtım biraz bakındım...Üzerime siyah bir crop ve gri bol bir swit altıma ise kısa bir şort giydim ve çıktım evden...Kulağımda kulaklık yolda yürürken Cemre ile karşılaştım ""ah gıcık"" diye kendikendime konuşuyordum o ve arkadaşLARI yanıma geldiler "selam ezik"
"Bana karışmayı kesermisin artık?!"dedim"ah bu kadar bebek olma!" "Ben bebek isem sen hiç doğmamışsın"diye cevap verdim ve yoluma devam
ettim.Okula vardığımda elif beni sıramın önünde bekliyordu koşarak sarıldım özlemiştim sonuçta üçbuçuk ay görüşmemiştik...hızla malzemelerimi sırama koydum ve emrelerin sınıfına gittik...sınıfa vardığımızda kuzey bir kıza gıcık olmuş gibi bakıyordu,"ne oldu,her kıza aşık olan kuzey bu sefer bir kıza gıcık olmuş.?"dedim,anında cevapladı...
"Emin ol,ne olduğunu bilsen sende gıcık olurdun! "dedi bende"ne oldu ki ????"diye cevapladım
Emre""orospu"" diye fısıldadığı sırada anlamıştım birine yavşamıştı..."ee,biri anlatıcak mı yoksa davetiye mi bekliyosunuz"dedi elif..."önce emreye sonra bana yavşadı...ama abi görmeniz lazım yürümüyor,uçmuyor,ışınlanıyor!"
Göz devirdim....ve bir mesaj daha sabah ta bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti fakat bakmamıştım daha doğrusu umursamamıştım,"çocuklar baksanıza..."dedim,ve mesajları çokta yüksek olmayan bir ses ile okudum...
"merhaba yeni hedefim,bu sabah nasılsın?." Bu ilki idi "ölü bir beden ve ondan akan kanlar bunu gördüğünde ne yapacaksın?"..."merak etme yakında onu senden alacağım..."
"bu ne abi,ne saçmalıyor bu" diye bağırdı emre,"yada bu kim..." dedi elif sakin bir ses tonuyla,kuzey" bi numarasına baksana tanıdığın birinin numarası mı?","bilmiyorum ama korkuyorum"dedim kısık bir ses tonuyla,evet ses tonumu kısmıştım çünkü korktuğumda sesim titrerdi fakat etrafımızda cemre ve arkadaşları vardı,onlara küçük düşemezdim...Elif fazlasıyla korktuğumu anlamış olucaktı ki kantine gitmeyi önerdi hepimiz onayladık,kantine gitmek için yola çıktık ,belliydi ki emrelerin aklı çoktan dağılmıştı birşeyler konuşup kıkırdıyolardı,bense hala gelen mesajları anlamaya çalışıyordum,'yeni hedef','bi ceset' ne demek istiyordu ne anlama geliyordu,neyi benden alıcaktı. Aklımdaki bu sorular ile kantinde bir masaya oturdum...
Elif beni sert bir şekilde dürttü,irkildim ona döndüm n'olduğunu sorar gözler ile baktım ona "iyimisin helen birşey mi oldu" ,"Ne,Hayır sorun yok","bilmiyorum,Dalgınsın sorun olmadığına emin misin?,eğer ki mesajlar ise sorun,şimdi boşver onu okul çıkışında bize gel çözmeye çalışırız" başımı salladım kantinde biraz daha oturduk Elif gidip bir şişe su aldı, bana uzattı, kabul edip aldım .Suyun üzerinden biraz içip derin bi soluk aldım,ardından sınıfa çıktık.
...
Dersler bitmişti,kendimi yorgun hissediyordum çantamı ağır ağır toplayıp sınıftan çıktım,peşimden elif geldi emre ve kuzey önden gitmişti biz ise arkalarından ilerliyorduk...Otobüs durağına varmıştık,telefonumu çıkarıp saate baktım sonra cebime geri koydum,Otobüsün gelmesine neredeyse yarım saat vardı...Otobüs durağının oturaklarına oturdum,biraz beklemeye başladık Kuzey kursa yetişecekti bu yüzden taxsi ile gitmişti...
Otobüs gelmişti,sonunda hava o kadar sıcaktı ki biraz daha orada kalsaydık eriyerek ölücektim, zaten çok sıcağa alerjim vardı,kollarım kaşınıyordu. Otobüse binip Elifin evine gittim ardından abimi arayıp ona Elifin evinde olduğumu saat yedi buçuk gibi geleceğimi söyledim...
"Eveeet mesajları tekrar açarmısın helen ?"dedi elif "tabi"diye cevapladım,ardından telefonumu çıkarıp mesajlar bölümüne girdim bilinmeyen'i açıp Elife verdim,"hey bu mesajlar cidden ürkütücü,ama pes etmek yok-"elifin sözü yeni bir mesaj gelmesi ile yarıda kesildi. Elif mesajı yüksek bir ses tonu ile okudu "sadece yarını bekle,kaos başalayacak" ne,bu ne anlama geliyordu ne kaosundan bahsediyordu,Elif telefonu eliyle iyice kavrayıp bir mesaj yazdı mesajın ne olduğunu görebilmek için elife biraz daha yaklaştım mesajda şöyle yazıyodu "Ne kaosu,Neyden bahsediyorsun"
Daha sonra bir cevap daha geldi "Biraz sabret göreceksin" Elif iyice kaşlarını çatmıştı, farklı bir mesaj yazacakken durdurdum Elifi,bana döndü "Ne oldu?","sadece sabretmeliyiz" Elif beklemeyi sevmiyordu ne olacağını öğrenmek istiyordu.Elif anında bağırdı.
"Tamam,neden polisi aramıyoruz belliki ortada bir cinayet var,yani bes belli,ölü bir beden ve ondan akan kanlar derken birini öldürdü yada öldürüceğini ve sonrada seni öldüreceğini söylüyor,yeni hedefim diye hitap ediyor sana,bu aşırı rahatsız edici.Vede senden birşey alacağını söylüyor!..bu durumda öylece kalamayız,bekleyemeyiz neler olduğunu öğrenmeye hakkımız var..."
"Farkındayım,ama yapabileceğimiz birşey de yok,eğer polise haber verirsek haberlere bile çıkarabilirler ve o kimse bizi fark edecek ya şu an peşimizdeyse çoktandır bizi takip ediyorsa.Böyle birşey olursa anında bizi öldürebilir.Lütfen elif biraz bekleyelim en azından,birşey olursa diye hazırlıklı kalalım ama,buna biraz bekleyelim..."
"Tamam,senin istediğin olsun."Elifin annesi alt kattan bağırdı "Hadi yemek hazır!!!!!"
Elif annesini cevapladı aşşa kata inip yemek yedik daha sonra elifin babası benı eve bırakmayı önerdi,tabii ki kabul ettim çünkü korkuyordum başıma birşey gelmesinden,eve vardığımda Elifin babasına teşekkür edip kapıyı çaldım,bir süre bekledim,kapıyı açan yoktu bir kere daha çaldım,kapıyı yine açmadılar bu sefer zile bastım içerden ayak sesleri geliyordu daha sonra kapı açıldı karşımda uykulu abim vardı.."üzgünüm uyuya kalmışım" sorun yok dedim odama gittim kendimi yatağıma attım,Yorulmuştum üzerimi deiştirmeden uyuya kalmışım...uyandığımda saat 7:55'ti,hayır,saat sekizde okulda olmam gerekiyodu...sadece on dakikam vardı,abim bana bir not bırakmıştı beni uyandırmaya çalıştığını fakat uyanmadığım yaxıyordu.Hızlıca bir pantolon bir crop giyip çıktım,Az önce gelen otobüse yetişmeye çalıştım ama ona da yetişemedim...
Durağın oturaklarına oturup yarım saat sonra gelicek olan otobüsü bekledim...Beklerken yeni bir mesaj daha geldi mesaja bakmam için telefonumu çıkarıp bildirimlere göz attım bilinmeyen den gelmisti mesaj,"Okula neden gelmedin,planımı suya düşürüyorsun!"
...
𝗘𝘃𝗲𝘁 𝗯𝘂 𝗯𝗲𝗻𝗶𝗺 𝗶𝗹𝗸 𝗵𝗶𝗸𝗮𝘆𝗲𝗺 𝗲𝗴̆𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗴̆𝗲𝗻𝗱𝗶𝘆𝘀𝗲𝗻𝗶𝘇 𝗼𝘆 𝗮𝘁𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿𝗺𝗶𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇 𝘃𝗲𝗱𝗲 𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘆𝗮𝗽𝗺𝗮𝘆𝛊 𝘂𝗻𝘂𝘁𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ RUH
Mystery / ThrillerBİR KATİL VE HELENİN BEDENİNİ ELE GEÇİREN BİR RUH,KATİLİ BULABİLECEKLER Mİ? HELEN BUNU NE ZAMAN FARK EDECEK?