ÖLÜ RUH(3)

16 3 2
                                    

Gözlerimi araladım,başıma şiddetli bir ağrı girmişti,bu ağrı ile elimi başıma götürdüm gözlerim  yanıyordua.Yanı başımda oturan Emre ve Elifi gördüğümde rahatlamıştım en azından onlar yanımdaydı...

hafif bulanık görduğum odada gözlerimi dolaştırdım sanırım revirdeydim bir hasta yatağında yatıyordum Elif ve Emre uyandığımı fark etmemiş gibi gözüküyorlardı,kısık çıkan sesim ile Elife seslendim..

"Helen uyanmışsın,ne oldu neden fenalaştın?","görmediniz mi orfaki cesedi" ikiside bana dikkat kesildi "hanı flaş tuttuğum yerdeki??" Anlamayan gözler ile bana baktılar"Orada birşey yoktu ?"

Emrenin dediği şey beni ürkütmüştü nasıl görmediler "Ama vardı görmediniz mi hatta...saçları kısa bir kız","Tamam Helen şakayı bırak burda biraz daha dinlen biz iki dakikaya geliyoruz."

"Şaka yapmıyorum ben.. cidden gördüm!!!"

"Tamam biz gidiyoruz" hayır! nasıl olabilir orada kanlar içinde teni bembeyaz yatıyordu,orada olmalıydı! Yada sadece korkunun verdiği heyecan bana oyun oynamıştı o ceset bir halisülasyondan ibaretti.

Telefonumun sehpanın üzerinde titrediğini gördüm umursamadım çünkü başım zonkluyordu uyumak istiyordum, sonra iki kere daha titredi telefonum,ekranı gelen mesajdan açıldı.

Kafamı yastıktan kaldırıp mesajı görmeye çalıştım bilinmeyenden di ayrı yetten abimden üç arama vardı.Önce abimi aradım,"Helen neden açmadı şu an iyimisin!!?!??!"

"iyiyim abi saol sn nerden biliyorsun",aradılar beni"
"tamam ben iyiyim beni merak etme tamam mı ?" "Tamam dikkat et bak görüşürüz" "bay baaay".Telefonu kapattım daha sonra mesaj kutusuna girdim..

Mesaja baktım "onu görmemeleri seni üzdü mü ?","neden kendini bıraktın,ayakta duramadın bu kadar güçsüz olduğumu bilmiyordum".

Ellerimin,bütün vicudumun titrediğini hissettim,güvende olmadığımı,korktuğumu hissettim.

Beklide o ceset bir halisülasyon değildi gerçekten oradaydı yada ben gerçekten orada değildim belkide buyüzden cesedi gördüğüm sırada kimseyi göremiyordum,ama Emre oradaydı onu görüyordum.Aklıma aniden dc oynarken emrenin yaptığı şaka geldi...

                 ***(Geçmiş)
"D mi C mi ,"D diyorum"
"tamamm,en büyük sırrın ne?"
"hadı yaaa söylemek zorundamıyım"
"tabii ki"
"tamam...Daha önce birini öldürdüm"
"ne !?!?!?! Nasıl"
"Cebimde çakı vardı kız kardeşime sarkıntılık yapmıştı tam böbreğinden bıçakladım kızı..."
"N-ne sen delimisin!!!!!"
"Şaka yaptım şaka"
"Ohhh içim gitti ya!"
           
              ***(şimdiki zaman)

Gözümün önüne bodrumda gördüğüm ve tam böbreğinden bıçaklanmış kız geldi,hayır!!! Buna ihtimal bile veremezdim..Garip bir hisse kapılmıştım bu korkuydu,tedirginlik duygusuydu,sitres ti.

Hasta yatağında duran elimden telefon kayıp yerle buluştuğunda başımın ağrısı çoğalmış gözlerim dolmuştu,bunu yapabilmiş olmasından korkuyordum,Emre Kozalı'nın bunu yapabileceğinden korkuyordum...

Başım zonkluyordu,beklide bu gerçek deildi sadece öyle bir denk gelişti,bu gerçek olamayacak kadar imkansızdı.Bunu düşünmek istemiyordum çünkü Emreden uzaklaşmaktan korkuyordum,Emre bunu yapmazdı yapamazdı.

Rervir odasının kapısı yavaş bir şekilde açıldı,içeri önce Elif sonre Emre girdi,ve telefonuma gelen bildirim ile yere baktılar,Ellerim titriyordum bütün bedenim sızlıyordu başım dönüyordu parmak uçlarım hissizleriyordu,biri beni azarladığında da bunu hissederdim,elif telefonumu yavaşça yerden aldığında,"SİKTİR" diye bağırdı telefonu bana verdi,bilinmeyenden mesaj vardı,

Mesajı okudum hayır bu yalan,bu imkansız...Bunun olabikeceğini kabullenmek istemiyordum bunun olabileceğine inanmak delice.Emre suçsuzdu,Emre bunu nasıl yapmış olabilirdi..

"Evet onu öldürdü doğru bildin,onu EMRE KOZALI öldürdü"

"Onu hayattan kopardı hemde sebepsiz yere...Şimdi cezasını sen çekeceksin,HELEN KÜLCÜ bunun cezasını sen çeksin,ne demişler 'insan en büyük acıyı sevdikleri yüzünden çeker'sevdiğin yüzünden ceza çekeceksin HELEN!.."

Kısa ama heyecanlı bir bölüm oldu bence

lütfen yorum atın,bu arada bölümleri kısa yapmamın sebebi yok

vote atarmısınız?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜ RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin