Pas tre vitesh
Karla:Unë të dua Diego!*fliste para pasqyrës* Pse ti nuk më do?Ajo e ka fajin apo jo?Kushërira ime e dashur Melodi?Do dal prej këtu Diego dhe do t'ju a shkatërroj jetën!Edhe pak,dhe pak!Shijojeni jetën tani sepse pastaj do vuani.Siç e plagosa tani Melodinë mund ta bëj sërisht duke e lënë të vdekur!Ah koka!
Flashback
Jetojmë në jetën reale Karla!""Uh Melodi! Vetëm për të prishur ëndrrat je!"
"Gënjej Karla?!Jo! Mësohu me realitetin, djali më I famshëm I shkollës nuk mund të dashurohet me një vajzë të thjeshtë!"
"Do e shohim!"
"Oh I'm so obsessed with you Karla!"
"Yes my baby!Do e shohësh që kur unë dhe ai do jemi bashkë ti do plasësh nga inati!"
"Haha!Do e shohësh se nuk do mundesh Karla!Karma do vijë tek ti!"
"Karma?!"
End of flashbackKarma?Hahahah!Unë do i dal kundër karmës dhe ti do vdesësh!
-
Melodi:Jam mirë Diego.
Diego:Dua të jesh më mirë!
Snezhana:E plase vëlla.*tha duke qeshur*
Dante:Çdo gjë gati.*tha sapo hyri*
Melodi:Për çfarë?
Klaudia:Nuk ja ke treguar Diego?
Melodi:Çfarë?
Enxhi:Që do martoheni.
Filipe:Nesër dasma.
Melodi:Çfarë?!
Aleksandër:Dalim jashtë neve.*dhe të gjithë dolën jashtë*
Melodi:Diego Romanov çfarë ishte kjo?
Diego:Nuk mund të duroj dot pa të quajtur gruaja ime!*e puthi në kokë*
Melodi:Ftesat?Dekori?Ushqimi?Fustani? Duan kohë Diego.
Diego:E rregullova unë.
Melodi:Prindërit e mi?Po prindërit e tu?
Diego:E rregullova.
Melodi:Po do thonë njerëzit "kjo ende nuk e ka marrë veten nga plagosja,bëka dasëm"?!
Diego:Kujt i intereson se çfarë thonë të tjerët?Ne do martohemi bashkë!
Flashback
Karla:Si e mohon ende Melodi?Melodi:Jo...
Karla:Mos e moho më!Çifti i shkollës?Mirë mbaruam shkollën, çifti i Parisit?
Ti e di që unë e dua dhe shkove me atë?Melodi:Dëgjo...
Karla:Mos e moho të thash!Vij unë një ditë të bukur në shtëpinë tënde.Derën ma hap kunata jote e më thotë se je në dhomën tënde dhe flije.Ngjita shkallët, hap derën dhe shikoj rrobat e hedhura në tokë.Ngre sytë dhe të shikoj ty me Diegon të përqafuar duke fjetur,të mbuluar me çarçafë!Edhe këtë do e mohosh që e pashë me sytë e mi?
Melodi:Nuk do e mohoj!E dua dhe më do!Jemi të dashur që në shkollë.Kemi fjetur bashkë në kolegjin e shkollës për herë të parë dhe gjithnjë më vonë!E dua Karla dhe ti nuk më ndalon dot!Ta tregova karmën Karla,tani vuaj!
Karla:Karmën?
Melodi:Të kujtohet kur më ndave me ish të dashurin e parë?Epo ja karma ta kthen duke më parë mua duke u puthur me djalin që ti do!Vuaj Karla!
Karla:Mashtruese!Nuk shpëton prej meje!*nxorri thikën*
Melodi:Çfarë po bën?
Karla:Le të vuaj Diego tani!*dhe i nguli thikën në stomak*
End of flashback-
X:Pranoni ju Melodi Rae,Diego Romanov si bashkëshortin tuaj në të mirë e në të keq?
Melodi:Pranoj!
X:Pranoni ju Diego Romanov, Melodi Rae si bashkëshorten tuaj në të mirë e në të keq?
Diego:Pranoj!
X:Mund ta puthësh nusen!*Diego pa pritur shumë e puthi Melodinë dhe të gjithë duartrokitën*
X:Dasma e biznesmenit Diego Romanov po zhvillohet poshtë kullës Eiffel,në afërsi të lumit Sena.Çdo gjë është perfekte ku çifti shkëlqen dhe tashmë nusja ka marrë mbiemrin Romanov.Ka shume të ftuar ku të gjithë janë të lumtur për këtë martesë. Pas një diskutimi të shkurtër me Diego Romanov ku ai falenderoi çdokënd për urimet, morëm vesh se çifti do transferohet në Rusi.Dashuria e tyre çeli kur ishin në shkollë dhe ende jetohet nga ata deri sot.Edhe unë i uroj ata dhe së shpejti me një fëmijë në krah!
Karla:Pse?!*bëriti pasi mbaroi kronika dhe shkoi në tualet ku të gjithë e panë të çuditur*
X:Kjo ka plagosur Melodi Romanov.
X²:Karla?
X:Po,janë kushërira,por meqë Karla nuk u bashkua me Diegon vendosi të plagosë Melodinë.
X³:Ua,kjo qenka maniake.
-
Karla:Me fëmijë në krah?!Ah!*goditi pasqyrën*
X²:Çfarë ndodhi?*tha sapo hyri në tualet* Kjo ka plagosur veten!Thërrisni gardianen!
YOU ARE READING
𝐎𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝✔️
Teen Fiction☆ 𝐚𝐥𝐛𝐚𝐧𝐢𝐚𝐧 Një franceze nga Lyon kthehet në Paris tek kushërira e saj për në konvikt.Me kushërirën nuk I ka marrëdhëniet e mira prandaj shpreson që në dhomë të mos bie me të!Fati e çon tek një djalë rus me të cilin kushërira e saj bie në das...