~33

276 21 12
                                    

Viktoria:Pra pse erdhem ne shtepine tone?*tha pasi hyne brenda*

Liam:Doja te kaloja pak kohe me ty beb!*e përqafoi*

Viktoria:Te dua shume Liam,nuk e imagjinoj dot veten pa ty!*tha dhe u kthye duke e puthur.

Liam kaloi duart rreth belit te saj dhe e ngriti e kembet e saj rrethuan belin e tij. Ai iu drejtua dhomes se gjumit dhe shtriu Viktorian ne shtrat.

Liam vazhdonte ta puthte duke e thelluar akoma me shume dhe ajo nuk po ndalej. Kaloi njeren dore ne kofshen e saj duke e ledhatuar dhe coi duart drejt bluzes se saj duke ia ngritur pak lart.

Viktoria nuk e ndaloi,por vazhdonte ta puthte dhe t'i ledhatonte floket e tij. Duart e saj kalonin nga shpatullat e tij duke reshkitur ngadale deri te kraharori I tij.

Zbriti poshte duke e puthur ne qafe. E thithte dhe kafshonte qafen e saj ndersa ajo nxirrte renkime te lehta. Liam nuk ndaloi por vazhdoi ta puthte qafen e saj dhe njeren dore e kaloi poshte bluzes se saj dhe ia shtrengonte gjoksin.

Viktoria mbante syte mbyllur dhe shijonte cdo prekje te tij. E kishte enderruar kete moment qekur nisi te dashurojViktoria:Pra pse erdhem ne shtepine tone?*tha pasi hyne brenda*

Liam:Doja te kaloja pak kohe me ty beb!*e përqafoi*

Viktoria:Te dua shume Liam,nuk e imagjinoj dot veten pa ty!*tha dhe u kthye duke e puthur.

Liam kaloi duart rreth belit te saj dhe e ngriti e kembet e saj rrethuan belin e tij. Ai iu drejtua dhomes se gjumit dhe shtriu Viktorian ne shtat. 

Liam vazhdonte ta puthte duke e thelluar akoma me shume dhe ajo nuk po ndalej. Kaloi njeren dore ne kofshen e saj duke e ledhatuar dhe coi duart drejt bluzes se saj duke ia ngritur pak lart.

Viktoria nuk e ndaloi,por vazhdonte ta puthte dhe t'i ledhatonte floket e tij. Duart e saj kalonin nga shpatullat e tij duke reshkitur ngadale deri te kraharori I tij.

Zbriti poshte duke e puthur ne qafe. E thithte dhe kafshonte qafen e saj ndersa ajo nxirrte renkime te lehta. Liam nuk ndaloi por vazhdoi ta puthte qafen e saj dhe njeren dore e kaloi poshte bluzes se saj dhe ia shtrengonte gjoksin. e Liamin,mbyllte syte dhe imagjinonte veten e saj me te. Ndersa tani i ndjente ne realitet, i pelqente cdo veprim qe ai bente,e terhiqte sikur magnet dhe e bente te deshironte me shume. Nuk donte te ndalonte,donte te bente dashuri me te.

Liam vazhdonte ta puthte dhe ta ledhatonte. Ndjente frymemarrjen e saj qe u veshiresua. Ngriti koken nga qafa e saj dhe e pa ne sy. Nuk donte te bente asgje pa deshiren e saj,donte qe te dy ta ndjenin ate. Ai e donte,e kishte dashur gjithnje kete por nuk donte qe ta lendonte Viktorian.

Rrinte dhe shikonte ate ne sy,priste nje sinjal prej saj. Ajo buzeqeshi lehte dhe e puthi Liamin. Ai mori pergjigjen e tij,ajo i tha po.

U shkeput prej saj per pak sekonda derisa i hoqi bluzen. Shkoi tek lidhesja w recipetave duke ja zberthyer e duke I hedhur diku neper dhome. Nisi ta puthte trupin e saj duke nisur nga fundi i barkut dhe duke arritur deri te gjoksi. Njerin e shtrengonte lehte me dore ndersa tjetrin e puthte ngadale. Degjonte zerin e saj qe leshonte ato pasthirrmat e lehta dhe ndjente frymemarrej qe nisi te rendohej akoma me teper.

Ndersa ajo ndjente miliona ndjesi ne ato momente. Cdo veprim i Liamit I falte emocionte te ndyshme. Kaloi duart ne floket e tij duke I shtrenguar lehte. Po shijonte cdo sekonde te atyre momenteve.

Ndjeu qe ai I hoqi te brendshmet. Nuk ndjeu frike,aspak. Ajo i besonte atij dhe linte trupin e lire. Leshoi nje renkim te lehte kur ndieu qe ai po e puthte brenda kofsheve dhe kur i ledhatonte vendin intim me duar. Miliona ndjesi pushtuan trupin e saj,zemra i rrihte forte.

Liami e torturonte duke e ledhatuar poshte ndersa Viktoria nuk mundej me, donte qe ai te vazhdonte me shume, nuk donte te ndalonte, donte qe ai ta prekte.

U ngrit duke e puthur tek barku dhe e kapi nga beli duke e ngritur pak lart dhe shkoi duke I puthur qafen. Tani ndodhej brenda saj,donte te tregohej i bute. Ajo po e ndjente teksa levizte brenda saj. Zemra po I dilte nga kraharori dhe leshonte pak lote. Ai i puthi syte dhe buzet.

Thonjte e saj nguleshin ne kurrizin e tij dhe zeri i saj dilte si nje melodi,goja e saj nxirrte kaq  mire ato renkimet dhe Liami nuk mund te kontrollohej, ajo po e cmendte kaq shume, e tundonte kaq rrezikshem..

...Kur ndaloi e puthi ne ball dhe e ne buze. E terhoqi ne perqafimin e tij dhe ajo u afrua me shume. Tashme ata kishin kaluar ne nje faze tjeter te lidhjes se tyre.

Qendroi disa momente duke ndjere Viktorian qe merrte fryme lehte por ndonjehere e mbate dhe e nxirrte shpejt.
Edhe kjo gje tek ajo po e eksitonte, edhe kur ajo merrte fryme. Ajo ishte e tija dhe ai I saji, kjo dihej qe kur ishin femije...

Ishin ende te perqafuar pa thene asnje fjale,vetem ndjenin rrahjet e zemrave te tyre dhe frymemarrjet qe perplaseshin ne trupat e tyre.

Liam:Te dua beb!*tha dhe e puthi*

Viktoria:Edhe une te dua.

Liam:Ke dhimbje?

Viktoria:Kam pak.

Liam:Do te kalojne shpirt. Deshiron te hash?

Viktoria:Jo,dua te rri vetem me ty ne shtrat.

Liam:Bebja ime e vogel!*e puthi ne buze*

Viktoria:E di Liam? Nuk e mendoja kurre qe do e bejme kete.*tha duke u skuqur pak*

Liam:Pse?

Viktoria:Epo shiko zemer,nuk mendoja qe do na linin bashke. Cdo here e enderroja kete moment me ty dhe ne mengjes kur zgjohesha ishte vetem enderr dhe nisja diten duke e fshehur ate enderr thelle ne vete.

Liam:Edhe une e enderroja kete gje me ty beb! Por s'ka me pse te enderrojme! E bejme realitet!*tha duke e puthur ndersa ajo ishte bere flake e kuqe* 
Je e turpshme ti beb.

Viktoria:Te dua shume shume fare!

Liam:Edhe une te dua shume!*por ne ate moment degjohet zilja e telefonit, ishte Adea...

𝐎𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝✔️Where stories live. Discover now