Melodi:Diego?
Diego:Po beb?
Melodi:Dua të shkoj në Francë.
Diego:Çfarë po thua?
Melodi:Që dua të shkoj në Francë.
Diego:Pse do të shkosh aty beb?
Melodi:Zemër si fillim do doja që edhe fëmijët ta takonin mamin se ka tashmë 5 a 6 vite që nuk e kanë takuar.
Diego:Kur thua si fillim çfarë nënkupton shpirt?*tha dhe e mori në prehër*
Melodi:Do inatosesh po ta thashë.
Diego:Ma thuaj si fillim.
Melodi:Dua të shkoj tek varri I Karlës.
Diego:Te varri I Karlës?Beb je çmendur? *bërtiti pak*
Melodi:Mos bërtit zemër, thjesht dua të shkoj.
Diego:Ma thuaj arsyen beb.
Melodi:Kam disa net që shikoj ëndrra nga e kaluara,mendoj se është një shenjë.
Diego:Mirë, mirë.
Melodi:Mos më thuaj që u mërzite?!*tha duke ia marrë fytyrën në duar*
Diego:Jo,por fakti që do të shkosh te ajo nuk më pëlqen.
Melodi:E di beb.Të dua.*dhe I dha një puthje pasionante*
-
Viktoria:Hë pra Liam ma thuaj.
Liam:Do të dish asryen e vërtetë pse të thirra ty këtu?
Viktoria:Pra nuk ishte arsye paralajmërimi të mos dilja vetë?
Liam:Ishte por ka një kryesore.
Viktoria:Çfarë është atëherë?
Liam:...*sa u bë gati të fliste trokiti dikush në derë* F*ck!Kush është?
Emila:Jam unë zotëri Emila,shërbyesja.
Liam:Çfarë do?
Emila:Duhet t'ju them diçka të rëndësishme.
Liam:Të marrtë dreqi edhe ty!Shko tek tualeti Viki.*dhe ajo pohoi me kokë*
Po Emila, çfarë deshe?Emila:Zotëri,vëllai juaj dhe djemtë e tjerë janë në dhomat e poshtme.
Liam:E di.
Emila:Por zoti Diego tha që...
Liam:Nuk është biznesi yt të futësesh hundët në marrëdhënien tonë me prindërit. Nëse nuk ke diçka tjetër ik.
Emila:Mbase keni diçka ju për mua.*tha duke I prekur kopsat e këmishës*
Liam:Kam të dashurën time për këtë punë.*dhe I mbylli derën pa harruar ta kyçi*
Viktoria:Të dashurën?E si na quhet ajo? *tha kur doli nga tualeti*
Liam:Ah moj kukull ah.
Viktoria:Çfarë ke?Një emër nuk mund të thuash?
Liam:Do një emër ti?Ja ta jap unë.*dhe e puthi,i dha nje puthje aq te embel saqe Viktoria u shkri ne ate puthje...
-
Reina's Diary
Epo dite e lodhshme.Nese ndonjeri nga djemte do shihte qe mbaja ditar do me tallte,me Gabrielin ne krye!Edhe pse e kam vella asnjehere nuk me mbron,me duket sikur nuk kam dashuri vellazerore. Me shume ate dashuri qe meritoj nga Gabrieli e marr nga Liami dhe Danieli. Gabrieli edhe pse nuk me do shume si moter,perseri e dua shume. Ne kete pjese te ditarit do doja te flisja per familjen, dashuria dhe lidhjet ne te. Nisim nga me i madhi,Liam. Me vjen te qesh me veten,me duket sikur kjo faqe eshte si zbulim i shekullit,sikur jam nga Fbi dhe kerkoj informacione per keta!Nejse... Liami me i lidhur me Masonin,vellain e vet por edhe me Viktorian... Viktoria eshte me e mistershmja ne familje,nuk di me ke eshte me e lidhur por di te them qe lidhjen me te vecante e ka me halle Snezhanen dhe me xhaxh Diegon,ajo e do shume babain e vet. Gabrieli,vellai im i famshem do me shume Alanon sesa mua,ndersa Alano i lidhur me teze Melodine,mamin e vet pra dhe Gabrielin. Mason me Liamin patjeter por edhe me Mateon,dhe pa harruar teze Enxhin. Mateo me binjakun e vet,kane nje kimi te papare. Do doja te kisha edhe une nje binjak. Danieli me Mateon sic e thashe por edhe me Viktorian,nuk e di si,por e do shume Viktorian,me shume se Alanon edhe pse te dy kusherinj i ka. Ndersa une,si me e vogla me askend,mund te them vec me shoqen time te ngushte Milicen edhe shkak i kesaj eshte se kam nje lidhje te mire me Mateon pasi me perdor vetem per t'iu afruar Milices. Madje Danieli afrohet shume me mua,mbase per ndonje vajze tjeter qe kam ne klase,pasi te tre jemi ne nje klase.. Pra kerkimet e mia familiare!Dua vetem te kem edhe une pak vemendje,vec pak,nuk mund qe vetem Viktoria te jete princesha e familjes,eshte e tepert per mua!Edhe nje "kerkim" te fundit qe kam bere,pra vezhgim,duket qe Viktoria ka pelqim per Liamin,sado misterioze te jete,kete e shikoj!Ajo tani deshiron te marri edhe vemendjen e Liamit!Une e dua Liamin,nuk dua qe ajo ta marri...
-
Viktoria:Cfare ben Liam?*tha sapo u nda nga puthja*
Liam:Mos bej sikur nuk te pelqeu kukull.
Viktoria:Me pelqeu,domethene jo por po.*u skuq pasi kishte thene brockulla,edhe vete e kuptoi*
Liam:Edhe mua me pelqeu,e kam enderruar qe femije kete moment,cdo sekonde qe te kisha afer dhe kur bija ne gjume.
Viktoria:Lidhu me mua Liam!
Liam:Si?
Viktoria:Behu i dashuri im Liam,me lejo te jem e jotja!
Liam:Cfare thua Viktoria?*fliste ende i shokuar*
Viktoria:Behu i dashuri im,dua te kem nje lidhje me ty!A deshiron te jem e dashura jote?...
Hello!E dashuroj kete liber😍😅 Tani kam filluar te shkruaj pjeset nga laptopi,pra mungesat e "ë,ç" janë të dukshme(përtoj në laptop t'i bëj😅) por te me falni nese ka gabime drejtshkrimore(mundohem te mos i bëj) Këtë pjesë nuk e di pse por doja t'i jepja pak vëmendje Reines. Shijojeni pjesën💙
YOU ARE READING
𝐎𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝✔️
Teen Fiction☆ 𝐚𝐥𝐛𝐚𝐧𝐢𝐚𝐧 Një franceze nga Lyon kthehet në Paris tek kushërira e saj për në konvikt.Me kushërirën nuk I ka marrëdhëniet e mira prandaj shpreson që në dhomë të mos bie me të!Fati e çon tek një djalë rus me të cilin kushërira e saj bie në das...