Pas 2 muajsh te tjere
Viktoria:Adea nuk eshte fare ne vete!
Liam: Kur Gabrieli te zgjohet cdo gje do i kthehet normalitetit.
Alano:Nuk e di si ka bere babi kur mami ra ne koma.
Daniel:Cdo gje do rregullohet.*tha dhe e puthi Deboren ne koke*
Mateo:Nuk e kam ndjere si ka kaluar koha.
Mason: E di,nuk isha ne spital ate dite. Kisha thirrje te humbura nga Alano, Liami madje edhe nga kunata. Por nuk I kisha degjuar. Pastaj kur shkova ne shtepi pashë teze Klaudian qe qante.
Mateo:Reina do cmendet nese Gabrieli nuk zgjohet. E mbani mend kur u fejuan Danieli dhe Debora? Si bertiste neper shtëpi.
Debora:Duhet te mos e ngacmojme shume, edhe ajo ka dhimbje tani! Vellai I saj ra ne koma.
Liam:Nuk e di per juve,por mua me duket e cuditshme qe ka rene ne koma vetem nga nje plagosje me thike.
Mason:Por doktori tha qe ishte plagosur edhe nga nje plumb.
Viktoria:Por ai nuk mund te kete plagosur veten edhe me thike edhe me plumb.
Daniel:Pra mund te themi qe dikush tjeter e ka plagosur me plumb.
Alano:Po,pasi thika ishte ne doren e tij kur ra shtrire pa ndjenja.
Debora:Nuk e di si e ka duruar ate pamje Adea.
Liam:Pra dua te them qe dikush tjeter e ka qelluar Gabrielin me pistolete.
Mason:Teze Klaudia nuk na ka lene te shkojme ne dhomen e Gabrielit por mendoj se duhet te shkojme.
Viktoria:Por jo te gjithe.
Debora:Une nuk vij,kam frike.
Daniel:Le te shkoje Liami,Mateo dhe Viktoria nese do. Ose ne vend te Vikit shkon Alano.
Mason:Bukur. Kunate?
Viktoria:Une do i ruaj. Mendoj qe me mire te shkoje Mason,ai I di me mire terenet.
Alano:Motra ka te drejte. Kur Viktoria te ma jape sinjalin une do vije t'ju nxierr.
Kunata mund te rije poshte per te pare gjendjen dhe njofton Danielin, ndersa Viktoria ri lart.Liam:Bukur! Ajde!
-
Mateo:Iu! Gjakun nuk e kane fshire ende?*tha sapo hyne brenda*
Liam:Shtt! Qetesi! Vetem vezhgoni,mos prekni.
Mason:Hej vella,shiko!*tha duke bere me dore nga dritarja*
Liam:Qenka vrime plumbi!
Mateo:Pra dikush ka dashur ta vrase ate perpara se te vritej vete!
Liam:Alano ma tha, Gabrieli donte vetem te plagosej, jo gje serioze! Por dikush tjeter e ka qelluar!Duhet te shkojme poshte!
Mason:Duhet te ndryshojme vilen apo jo?
Liam:Po! Ata e dine qe ne kemi ketu! Duhet te flasim me burrat,mamate tona nuk duhet ta marrin vesh,aq me pak teze Klaudia se do çmendet kur te marri vesh qe hyme ne dhomen e Gabrielit.
Mateo:Mendoj qe edhe Gabrielin ta marrim ne vilen e re,se nuk I dihet.
Liam:Ke te drejte!
Alano:Viktoria tha se Reina po vjen!*tha sapo hyri ne dhome*
Mason:Dalim shpejt e shpejt!
Alano:Viki tha se do e vonoje pak por nuk e di se sa!*tha dhe dolen jashte por me tutje u perballen me Reinen dhe Viktorian*
Reina:Ku ishit ju?*syte i kishte te kuq ende dhe rrathe te zeza poshte syve nga pagjumesia*
Mason:Ishim andej!
Reina:Andej ku?
Liam:Ne dhomen time Rein! Pse qan akoma? Ti e di qe Gabrieli do zgjohet!
Reina:Per fajin e saj b...
Viktoria:Nuk ishte faji i saj Reina.
Mason:Kunata ka te drejte, kur te zgjohet Gabrieli do na tregoje vete.
-
Dante:Pra ti po thua qe kane kryer atentat ndaj Gabrielit?
Liam:Saktesisht donin ta vrisnin,pra Gabrieli u plagos vete me thike por ne ate moment vjen edhe nje plumb nga jashte!
Diego:E si ka mundesi qe ne nuk degjuam asgje?
Alano:Duhet te kete qene pistolete pa zhurme,ose snajper.
Daniel:Por pyetja lind,pse nuk e qelluan ne koke me snajperin qe ta linin te vdekur por e qelluan ne anen e djathte te kraharorit?
Aleksandër:Mbase qe ta linin ne koma? Te vuaje?
Mason:Mbase xhaxha por ende eshte ne pikepyetje kjo!
Mateo:Prandaj vendosem qe te dalim nga kjo vile sepse "armiku i Gabrielit" e di kete vend.
Liam:Por nuk mund te dalim ge gjithe pernjehere. Te gjithe dalngadale.
Filipe:Si fillim te nxjerrim grate apo jo?
Liam:Jo,do ishte e dukshme.
Daniel:Kane kaluar 4 muaj Liam mendon se ende na kane nenvezhgim?
Liam:Nuk I dihet Daniel! Do shkojme si fillim ne vilen ne veri. Eshte me e sigurt! Si fillim do dalin nga vila Danieli dhe Debora sikur cift. Me vone xhaxh Filipe me tezen pra sot ne nje dite. Dhe ti zoti vjerr me vjerren sot!*tha duke e pare Diegon ne sy*
Diego: Pra i bie qe sipas planit te dhendrit tim,te dalim sot une,Melodi, Filipe, Klauida dhe Danieli me nusen. *tha duke theksuar fjalen dhender*
Dante:Mire! Mendoj plani i mire. Por te tjeret.
Liam:Mason mund te dali dhe sot nuk ka problem pasi eshte single dhe shkon be club,nuk I dihet! Ndersa neser del ti me mamin dhe ndersa gjyshja del me Reinen dhe Alanon. Mateo del neser vete. Keshtu qe ngelim teze Snezhana, xhaxh Aleksandri,une dhe Viktoria.
Alano:Mos harro dhe sherbyeset dhe rojet e tjera.
Liam:Epo e dini cfare,le te dalin nga kalimi i fshehte poshte qe eshte.
Aleksandër:Pra edhe nje here Liam,cfare po mendon?
Liam:Ata qe do dalin sot,do dalin! Pra e vendosur.
Mateo:Por cili ne fillim?
Mason:Mendoj qe si fillim te dali teze Klaudia me ty xhaxh!
Filipe:Pse e mendon kete?
Daniel:Pra xhaxhanesha do qaje,dhe ti sikur e merr me zor dhe do i thuash "Do shkojmë ta shohim Gabrielin zemer,mos u shqeteso" ku ta di une se cfare.
Liam:Sakte! Me vone del Danieli dhe kunata! Sikur nje cift i dashuruar! Sikur per darke! Do vishet Debora disi me fustan mbremjeje! Vire mendjen ne pune. Madje kam nje plan tjeter...
-
Viktoria:Beb,kam frike!
Liam:Pse?
Viktoria:Nuk e di,kam nje si ndjesi.
Liam:Cfare ndjesie?
Viktoria:Nuk e di a eshte e keqe apo e mire.
Liam:Asgje nuk do ndodhe zemer!*e puthi lehte ne buze*
Viktoria:Por ndjej dicka...
Edhe nje per sonte!
Kjo pjesë shkon per AnaKosta1 coolgreta qe ndjekin cdo histori timen dhe e votojne💙
Te me falin qe nuk kam mundur t'i bej tag!
anastasiakrasniqi ty te bej tag ne cdo pjese mi moter😅
Pjesen tjeter do bej tag te tjere..
YOU ARE READING
𝐎𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝✔️
Teen Fiction☆ 𝐚𝐥𝐛𝐚𝐧𝐢𝐚𝐧 Një franceze nga Lyon kthehet në Paris tek kushërira e saj për në konvikt.Me kushërirën nuk I ka marrëdhëniet e mira prandaj shpreson që në dhomë të mos bie me të!Fati e çon tek një djalë rus me të cilin kushërira e saj bie në das...