פרולוג

56.1K 780 371
                                    

""את רואה?" הוא שאל והוציא סיגריה נוספת, מקופסת הסיגריות שהונחה על ידו. "אני לא מתעסק עם ילדות." הוא הוסיף והניח את הסיגריה בתוך פיו, מדליק אותה בעזרת המצית השחורה שלו, בצורה כל כך לוהטת, שגרמה לרגליי לרעוד.
הגבר הזה היה מעבר לדמיון שלי. הוא כל כך מטריף. אפילו הסיגריה הונחה על שפתיו באופן סקסי שפלטתי אוויר החוצה בתשוקה. חם לי. בוער לי.
והכל פאקינג בגללו."

...

נואל רובינסון.
בת למשפחה ממוצעת, יש לה אח תאום- דין, אמא ואבא. בת שבע עשרה, עיניים כחולות ושיער שחור חלק, דבר שמבליט את העיניים הבהירות שלה.
היא ואחיה דין, חונכו תמיד ליושר, כנות. טוב לב.
דין שואף להתקדם בתחום ההייטק.
נואל לעומתו, לא מוצאת את עצמה. לא בבית הספר, לא בבית, לא בחברה. היא מתפרעת בשיעורים ומסתבכת בצרות. אין לה חברות, בעיקר ידידים בנים, שרק רוצים את גופה המטופח.
אפילו חברה הטוב ביותר, אחרי דין כמובן, רוצה אותה מעבר לידידות.
היא אחת שלא יודעת מתי לשתוק, תמיד יש לה מה להגיד. אפילו דין כבר לא מצליח לרסן אותה בכיתה.

'יפיפייה פראית' מכנים אותה בבית הספר.
כי היא פשוט כזאת. יפיפייה שמוציאה לכולם את העיניים עם נפש פראית וחופשייה.

עד שהיא פוגשת אותו.
לא מפריע לה פער הגילאים, לא מפריע לה שהוא חתיכת גבר שלא בשבילה- לא בגיל ולא באורח החיים.
לא מפריע לה שהוא עבריין.
ראש ארגון הפשע הגדול בעולם.
הוא הקאפו די קאפי של המאפיה האיטלקית השולטת בניו-יורק. הוא אכזרי, מפחיד, מצמרר ואין בו פחד. הוא קאפו שאוהב לענות את האויבים שלו, להרוג אותם ולחסל אותם ללא כל חרטה.
העיניים האפורות שלו, חשמלו אותה מהרגע שהם נחתו עליה, בסמטה הקרובה לתיכון בו למדה.
לוקה.
לוקה קאסאנו.

הוא עבר הכל בחיים לעומת נואל. הוא יודע דבר ושניים על החיים האפלים שבחוץ. הוא מכיר את העולם האפל כמו את כף ידו.
בחורות נופלות לרגליו, הן אוהבות את הצד האכזרי שלו, הצד שהן חושבות שהן מכירות, אך לא מכירות באמת. הוא מזיין וזורק.
אבל נואל לעומתן,
נואל היא יפיפייה פראית שאין כמותה.
והיא נשבעה להפיל את הקאפו האכזר על הברכיים בשבילה.

_______
זאת פעם ראשונה שאני כותבת ספר מאפיה,
מקווה שיצא טוב 🤍

יפהפייה פראית [1]Where stories live. Discover now