prologue

910 60 9
                                    

Harryho jsem poprvé poznal před začátkem letních prázdnin. Moje sestra dělá přednášky o sebepoškozování, se kterými vystupuje na školách, protože je má dobře zpracované. Ví o čem mluví. Sama si tohle prožila se mnou a i když mě několikrát žádala, abych na alespoň jedné z nich promluvil, neudělal jsem to. No a jedna taková se konala na škole, na kterou jsem měl po prázdninách nově nastoupit.

Seděl na židli a poslouchal přednášku mojí sestry. Jeho zelené oči se zdály takové pohaslé a neustále si přejížděl prsty po zápěstí zahaleném mikinou. Klepal nohou a neustále si dával z čela pryč jeho kudrlinky. Já stál u vchodu do tělocvičny, kde se přednáška konala a pozoroval onoho chlapce. Když pak přednáška skončila a já pomáhal uklízet Lottie věci, zeptala se mě, jestli jsem si toho kluka všiml. Odpověděl jsem že ano, že se mi zdál roztomilý, přičemž ona mi řekla, že viděla, jak se jeho prsty neustále dotýkají jeho zápěstí. Že se ji zdál zamlklý, ale když na něj někdo mluvil, zdál se být v pohodě. Že ji připadal nervózní, když se začalo mluvit o sebepoškozování.

A takhle jsem se poznal s Harrym. S chlapcem, který měl mnoho tajemství a naprosto změnil můj život.

.

.

.

Heyyy there!!

Vítám Vás u prologu nového příběhu. Co na něj říkáte? Zítra vydám první kapitolu, okey? Okey.

go_quokka_     má (skoro jako vždy hh) decentní podíl na tomhle příběhu, protože mi zhotovila cover a základ tohohle příběhu je decentně od ní... takže pojďme poděkovat Faye :DDDD (to znělo až moc ironicky, ale nemělo to tak být, vážně ne!)

Tak zatím,
M.

Bittersweet /L.S./Kde žijí příběhy. Začni objevovat