Poprvé

871 18 10
                                    


Postavy: HG / RW / SS
Žánr: romantika
Kategorie: het
Přístupnost: 18+
Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007. Postavám je 18 let
Varování: 18+, styk profesora a jeho žákyně. trochu schizofrenní rozpravy s vlastním svědomím.

Stručný obsah: Ron s Hermionou chodí už docela dlouho a tak Ron považuje za normální provádět "jisté věci", Hermiona však má strach, když ji nakonec přesvědčí k tomuto činu, přistihne je v nejlepším profesor Snape! Hermioně není dobře a tak ji doprovodí na ošetřovnu. Jenže Poppy je v tu dobu mimo Bradavice, a tak mu nezbude nic jiného, než se o ni postarat.

***

" Hermiono, neboj se, nikdo nás neuvidí," šeptal dívce Ron do ucha.

" Ne Rone, to je riskantní, co když někdo přece jenom přijde?" zavrtěla Hermiona hlavou.

" Uděláš protihluková kouzla a nikdo nic neuslyší!" přemlouval ji dál.

" Ale Rone!"

" Co?"

" Nevím, jestli je to ten nejlepší nápad!" šeptla do ticha.

" Hermiono, už jsme spolu přeci dlouho..."

" Já vím, to mi nemusíš připomínat."

" Tak jsem to nemyslel, no prostě tě chci! Ty to necítíš stejně?" zeptal se nechápavě Ron.

" Rone, já nejsem kluk, mně se nestávají noční příhody."

" Fakt vtipný, tak jsem to nemyslel. Ty potřebuješ zažít ten pocit jako při milování. Jinak nebudeš vědět, o co přicházíš!"

" Myslíš?" řekla nedůvěřivě.

" To vím! Akorát mi musíš dovolit, abych ti s tím pomohl. Tedy pokud to nechceš zkusit sama."

" Jakože... já že bych..." vykulila Hermiona oči.

" Jo já to dělám taky, všichni to tak dělají," dodal Ron, když se na něj Hermiona pohoršené podívala.

" Všichni? Chceš mi říct, že i Harry?"

" Hmm, každou noc. A jelikož neumí ztišovací kouzlo, mám to z první ruky. Mimochodem nemohla bys ho to prosím naučit?"

" Rone! A to mám za ním jít a říct mu: Hele, musíš se naučit jedno kouzlo, protože Ronovi vadí, když ehm..."

" No takhle ne, však ty to zvládneš nějak vyřešit. A teď..." vrhl se na Hermioniny rty a bylo mu jedno, že dívka trochu protestuje. Však taky o vteřinu později jeho polibky opětovala. A když ji Ron položil na školní lavici, v duchu se uklidňovala, že všechno bude v pořádku.
Ron líbal Hermionu čím dál vášnivěji. Své rty přesunul na její krk a ruce prozkoumávaly malé kopečky na její hrudi. Zavzdychala, když jemně stiskl vzrušením ztvrdlé bradavky.

" Ach Rone!" vykřikla.

" Já vím, je to pěkný, viď?!" řekl a pomalu rozepínal její blůzku. Za chvilku měla Hermiona jen kalhotky a ani Ron nebyl pozadu se svlékáním. V mžiku byl jen v trenkách. A zatímco líbal Hermionina ňadra, zajel rukou do jejího klína.

Jednorázovky - HetKde žijí příběhy. Začni objevovat