part 3

2.6K 188 0
                                    

'အဟမ်း သွားပီ'

ထို့နောက် နာကျင်ရာတေပျောက်အောင် kiki ကိုကုခိုင်းကာ ဇာတ်ကြောင်းထိုင်နားထောင်နေလိုက်သည်

(ဇာတ်လိုက်က သွေးသစ်ပါ သူက မင်းသား အရမ်းhotတယ် ဒါ့ကြောက့်မိန်းကလေးတေ သဲသဲလှုပ် ယောင်္ကျားလေးတေတောင်ပါသေး သူ့အကိုက ပိုတောင် HOT သေးတယ် သူ့အကိုက နေမာန် BB(beauty baby) Entertainment ပိုင်ရှင်ပါ ဇာတ်လိုက်က သူတို့ ဆီက အကျော်ကြားဆုံး မင်းသားတစ်လက် ဒါမဲ့ နေမာန်က ပိုကျော်ကြားပါတယ်)

'ခန မင်းနေမာန်ပိုကျော်ကြားတာမပြောလို့မရဘူးလာ'

(အဟမ်း သွေးသစ်က အောင်မြင်ပေမယ့် ရှုပ်ပါတယ် ပွေပါတယ် ဒါက သူ့ကိုဆွဲချနိုင်မယ့်အခွင့်အရေး သူရှုပ်တာကို လူတေကမသိဘူး ပျိုမေတိုင်းက သူနဲ့တစ်မျိုးမဟုတ်တစ်မျိုးတော့ ပက်သက်ချင်တာကြောင့် သူတို့က မဖော်ကြဘူး အင်း အဲ့ထဲကမှ BB Entertainmentက နေမာန်ရဲ့ အတွင်းရေးမှုးမလေးကတော့ အတည်ပေါ့နော် အင်း သူက ဇာတ်လိုက်မ သူမက ချယ်ရီ ဆွဲဆောင်မှုရှိလို့ မင်းသမီးတေမအားရင် သူ့ကို ခေါ်ခေါ် ရိုက်တတ်တယ် တစ်နေ့ သူနဲ့ဇာတ်လိုက်ကြိုက်ပြီး ဇာတ်လိုက်က သူ့ကိုအတည်တွဲခဲ့တာကြောင့် သူမက နာမည်ကြီးသွားတယ် မင်းကြီးရဲ့မိဘုရားဆိုပြီးတော့ host ဝင်ထားတဲ့ကိုယ်က လူဗီ လို့ခေါ်တဲ့ Eng and Myanmar ကပြားလေးပါ အသားဖြူဖြူ ရုပ်လေးက ချောချော နုထွတ်နေတာကြောင့် အဆိုတော် ဝင်လျှောက်တာ ရခဲ့တယ် အသံကလဲ ကောင်းသကိုး)

'ခန ငါအဆိုမသင်ရဘူးလေ မအေဘေးရဲ့'

(မူလကိုယ်က အနှိုင်းမဲ့တတ်လို့မသင်တာဟေ့ မိချောင်းသားကလဲ)

'( ・ั﹏・ั)'

(တနေ့တော့ သူက ဇာတ်လိုက်ရဲ့စံချိန်ကိုပင်ချိုးသွားတာကြောင့် ဇာတ်လိုက်က သတ်လိုက်တာ ဒါမဲ့ လူဗီက Mafia ဒါ့ကြောင့် သူ့အဖေက ဇာတ်လိုက်ကိုပြန်သတ်ခဲ့ပါတယ်)

'ခန ဒါဆိုငါက ဘာကိုလက်စားခြေရမှာတုန်း ငါ့အဖေ အဲလေ လူဗီအဖေက လက်စားချေပေးတာရော'

(မူလကိုယ်က နဲနဲလွတ်နေတယ်ထင်တယ်)

လူဗီ;;ငါအကုန်ကြားတယ်နော် kiki

စောက်တစ်လွဲလုပ်မယ့် system(ေစာက္တစ္လြဲလုပ္မယ့္ system)Место, где живут истории. Откройте их для себя