ගොඩක් අය කිව්වා කතාව sad ending දෙන්න එපා කියලා... ඒත් හැම ජීවිත කතාවක්ම සුන්දර වෙන්නෑනෙ...මේකත් එක්තරා විදියක Happy ending එකක්...අපි ආදරේ කරන හැම කෙනාම අපි ගාව හැමදාම ඉන්නෑ.එහෙම ඉන්නත් බෑනෙ.මොකද හැම මනුස්සයෙක් ම මැරෙනවා.අද ඉන්න කෙනා හෙට නෑ... අපිට අතීතය වෙනස් කරන්න බෑ.බොරුවට අතීතය ගැන මතක් කර කර මුලු ජුවිත කාලෙම විදවන්න ඕනෙත් නෑ...අපි දැනගන්නෝනෙ අපේ අනාගතේ ගැන හිතන්න..අපි ආදරේ කරන අය අපිව දාලා ගියාම දුකයි තමයි...ඒත් අපි අඩලා වැලපුනා කියලා මැරුණ කෙනා ආයෙ එන්නෙත් නෑනෙ...ජීවිතේ positive පැත්තක් වගේම Negative පැත්තකුත් තියෙනවා.අපි හැමදාමත් positive පැත්ත විතරක් හිතලා Negative පැත්තක් නෑ වගේ හැසිරෙනවා....අන්තිමට ජීවිතේ Negative පැත්තට හැරුණ දාට ඒ මනුස්සයා පිස්සෙක් වෙනවා.මොකද එයා කවදාවත් Negative පැත්ත හිතලා නැති නිසා...ඒ නිසා ජීවිතේ දෙපැත්තම ගැන හිතන්න පුරුදු වෙන්න..අපි හිතන දේවල් ඒ විදියටම නොවෙන්න පුලුවන්.....
ඒ නිසා හැමදේම ගැන වැඩි බලාපොරොත්තු තියාගන්න එපා...ජීවිතේ කියන දේ තේරුම්ගන්න බලන්න...කතාවෙදි park hyo young මැරුණ වෙලේ ලී මින් හෝ එහෙම හැසිරෙන්න හේතුව තමා එයා හැමදේම ගැන ඕනවට බලාපොරොත්තු තියාගෙන ජීවිතේ Negative පැත්ත නොහිතා හීන ලෝකෙක ජීවත් උන එකයි.එයත් කලින් ඉදන් ජීවිතේ කියන්නෙ මොකක්ද කියලා තේරුම්ගෙන හිටියනම් එහෙම නොවෙන්න තිබුණා...
සීරියස් උනා වැඩිද මන්දා🙂🙂🙂😂
මම මොනා ලියලද කියලා මට හිතාගන්නත් බෑ🙂💔මම park hyo young ව මැරුවෙ RishiMAFIA අවුරුදු එකොලහක් සිට මගෙ පාප මිත්රයගෙ ආසාවට🙂💔බේරගන්න තියෙන ඒවා මෙයත් එක්ක බේරගන්න...
මේක මම මනෝපාරක් ගහගෙන හිටපු වෙලාවක ආපු අදහසක්😁😁හිතුණා ඉතින් ලිව්වා😌😌
මගෙ සීනිබෝල කතාවට සපෝට් දුන්න අයට තෑම්ස්❤❤
ප්රශ්නයක්ද ලී මින් හෝ කොහොමද park ju hinව marry කරේ කියන එක🙂
මේකයි උනේ මතකද අර letter එකේ තිබුණා නංගිව හොදට බලාගන්න කියලා ලියලා තිබුණා😌ඒක තමා ඔය ඉෂ්ඨ කරේ😌😂🙂
ඇත්තටම අවසානෙදි මොනා කියන්නද කියලා හිතාගන්න බෑ...හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි...ආයෙ Three destinies update නැතිවෙයි...මට ආයෙ මරණ තර්ජන බැනුම් අහන්න වෙන්නෙත් නෑ readers ලගෙන්...මම එච්චර හොදට කතා ලියන්න දන්නෙ නෑ..ඒත් මම හිතුවට වඩා views votes කතාවට ලැබුණා.😊😊
කතාවෙ ආසම තැන මොකක්ද? කතාව හොදයිද?
අවසානෙට හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි😌❤
Stay safe❤
Saranghae❤ආයෙත් හමුවෙමු😊❤
Snowg716 තෑන්ක්ස් කවර් එක හදලා දුන්නට❤
YOU ARE READING
Three destinies 💘(COMPLETED)
Romance"මින් හෝ තමුසෙ දැන් මහ වදයක් මට..... මම සැරයක් කිව්වනෙ... දැන් තමුසෙ මගෙ කවුරුත් නෙවෙයි....මට මගෙ අලුත් boyfriend එක්ක පාඩුවෙ ඉන්න දෙනවා.......ආයෙ මගෙ මූන ඉස්සරහට එන්න එපා...." "ඇත්තටම ඔයාට මාව එපාද?.....ඔයා ඇයි මට මෙහෙම කරන්නෙ? " ...