üçüncü bölüm

15.1K 1K 143
                                    

Hwang Hyunjin, aile hissiyatı vermek için birçok renge boyanan duvarların bulunduğu Busan Yetimhanesinde büyümüştü. Ailesinin onu çok küçük yaşlarda bırakmasından dolayı anılarında onlarla ilgili hiçbir şeye sahip değilken bu şekilde yaşamaya çok kolay adapte olmuştu.

Yetimhanenin renkli duvarları arasında omega olduğunu bildiği öğretmenleri ve bakıcıları ile büyüyen bu beden içten içe sevgisiz yetişmişti. İlk zamanlar bunu fark etmese bile okula gitmeye başladığında bunun eksikliğini çok fazla hissetmişti. İlkokulu birçok arkadaşını kıskanarak geçirirken ortaokulda daha da sakinleşmiş ve aile kavramından iyice kopmuştu. Yetimhanedeki odasının duvarlarına çizdiği aile resimlerinin üstünü boyamış ve yalnızlığa alışmak için çabalamıştı. Artık öyle büyük bir boşluktaydı ki yaşadığı duvarların rengi bile onun mutlu olması için yeterli gelmiyordu. Halbuki hepsini özenerek boyamış ve çiçek resimleriyle doldurmuştu.

Lise zamanları ise onun için hem çok güzel hem de çok kötü geçmişti. Artık çocuk değildi, baskın omegaya sahip bir gençti ve yetimhanedekiler dışında iki arkadaşa daha sahip olmuştu. Omegası gün geçtikçe onu güzelleştirirken bir yandan da onu güvende hissedebileceği kollar aramaya itiyordu. Duygu yönünden çok açtı, sevilmeye ve korunmaya ihtiyaç duyan benliği asla yok olmuyordu.

Omega arkadaşlarının kollarında geçirdiği ilk kızgınlığı ise diğerlerinden tamamen farklıydı. Feromon istiyordu, güvende hissetmek, sarıp sarmalanmak ve ilgi görmek istiyordu. Tıpkı küçük bir çocuk gibiydi ama bu bile ona yeterli gelmiyordu. Bir alfa istiyordu omegası Hyunjin ise kimsenin onu o anlamda sevemeyeceğini düşünüyordu. Çünkü sevilseydi ailesi onu bırakmazdı ona göre.

Artık Hyunjin yirmi ikilerinin başında sadeliği ve zarifliği ile öne çıkan birisiydi. Yapıca omegalara göre uzun olmasına rağmen oldukça inceydi. Hareketleriyle konuşması zarif ve akıcıydı. İnsanların üstündeki etkisi çok büyüktü ama yine de sadece iki arkadaşı vardı. Omegasının körü körüne bağlı olduğu arkadaşları Jisung ve Jeongin liseden beri onunlaydı. Her kızgınlığını onların feromonuyla geçirmiş ve her üzgün olduğunda onların kollarında teselli bulmuştu. Aile kavramını onlarla beraber tatmıştı.

Şimdi ise Jeongin'in evinde kızgınlığa girmek için bekliyordu. Üstüne giydiği mavi uzun kazak bacaklarının bir kısmını örterken kızgınlığının yaklaştığını hissettiği için altında iç çamaşırı dışında bir şey yoktu. Beyaz pamuklu çorapları bileklerine kadar kayarken elindeki feromon kokulu tişörtü asla bırakmıyordu. Jisung ve Jeongin markete gitmek üzere evden ayrılırken o tişörte feromonlarını bırakmıştı. Cinsel bir dürtüsü yoktu, kızgınlıklarında cinsellikten çok ilgi ve sevgi görmek istiyordu omegası. Önce bu duygu açlığını doyurmalıydı ama bu sefer içinde farklı bir his vardı. Korkmalı mıydı emin değildi ama yine de rahat değildi.

Arkadaşlarının mesajlarına cevap verirken omegasının birden kıpırdandığını hissetti. Kızgınlık için bir belirti olduğunu düşünürken burnuna dolan alfa feromonu ile gözleri çoktan lilaya dönmüş ve kontrolü omegasına bırakmıştı.

Omeganın parmakları birkaç tıklamadan sonra telefonu kapatırken elindeki tişörte sıkı sıkı sarılmıştı. Burnuna dolup taşan feromonlar kontrolü daha da kaybetmesine sebep olurken kendisi de istemsizce zambak kokusunu yayıyordu. Adımları kendinden emin bir şekilde kapıya giderken odadan çıkmış ve feromonları takip ederek üst kattaki bir odanın önüne gelmişti. Omeganın kokusu alfayı görecek olmanın heyecanıyla daha da yoğunlaşırken boştaki eliyle kapının kulpunu aşağı indirip direkt olarak açarken bakışları anında feromonların sahibi olan alfanın oturduğu yatağa kaymıştı.

Lila gözleri alfanın gözleri ile buluşurken elindeki tişörtü daha da sıkıp çaresiz bir heyecanla fısıldamıştı.

"Alfa..."

Hyunjin 😭😭😭
Ben sana çok güzel aile yapacağım güven bana 😭

Nasılım amaaa güzel miydi bölüm 😎

Yorum yapmayı unutmayın okumak çok eğlenceli <3

- larren

heartbeat ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin