on ikinci bölüm

10K 847 339
                                    


Alfa iç çekerek gökyüzünü hayranlıkla izlemeye devam eden omegayı inceledi. Uzamış saçlarının birkaç tutamını bağlamış ve geri kalanının omuzlarından dökülmesine izin vermişti. Kaşları hayranlıkla kalkmış ve gözleri ise gökyüzündeki yıldızları yansıtacak kadar parlak gözüküyordu. Dudaklarında tatlı bir pembelik vardı ve bu alfanın onun tadını merak etmesine sebep oluyordu. Üstünde kendisine büyük gelen ince bir hırka vardı ve parmaklarına kadar çektiği kollarıyla alfanın gözünde iyice küçülmüştü.

Hwang Hyunjin güzel bir omegaydı.

Ama alfanın merak ettiği tek şey omeganın güzelliği değildi. Bazen göz göze geldiklerinde yorgun, kırgın ve üzgün olduğunu belli eden bakışlarının nedeniydi onun merak ettiği. Neredeyse bir buçuk aydır tanıştığı bu omega hayatına birden girmiş olsa bile bundan mutluydu. Aralarında kurtları dışında farklı bir çekimin olduğunu da biliyordu Felix. Tatlı feromonlar ne zaman burnuna dolsa alfasından önce kendisi seviniyordu. Bir psikolog olarak hissettiklerinin anlamını herkesten daha iyi biliyor ve onları reddetmiyordu. Bu gece ise aralarındaki bu ilişkiyi bir adım ileri taşımak istiyordu. Bu yüzden çekinmeden konuşmaya başladı.

"Ben on bir yaşındayken ailemi bir yangında kaybettim. Sanırım hayatımın kökten değişimi de o zaman başladı. Önce kaybetme kavramını öğrendim, sonra da reddedilme. Hiçbir akrabam beni yanına almak istememişti, o sırada beni sadece Jeongin'in ailesi kabul etmişti. Her ne kadar aile dostumuz olsalar da başta çok garipsemiştim ama zamanla alıştım. Onları ailem Jeongin'i de kardeşim yerine koydum. Aile demek sadece anne ve baba demek değil Hyunjin. Sana evindeymiş gibi hissettiren herkes senin ailen."

Hyunjin en başından beri şaşkınlıkla dinlediği alfaya bakmaya devam etti. Ona kendi hayatını, kendi geçmişini açmıştı. Ailesini kaybetmenin üzüntüsünü paylaşmış ve anne baba olmadan da bir aileye sahip olabileceğini anlatmaya çalışmıştı. Omegasının üzüntüyle içinde kıvrıldığını hissedebiliyordu, o da oldukça üzülmüştü. Hiçbir zaman alfanın böyle bir hayatı olduğu aklına gelmemişti ama ona kendisini anlatacak kadar güvendiği için mutluydu şu an.
Aynı zamanda da sıranın kendisine geldiğinin farkındaydı, bu yüzden aralarındaki boşluğu daha aza indirip alfaya yaklaştı. Artık omuzları birbirine değiyordu.

"Annem beni doğduğumda yetimhaneye bırakmış. Reşit olana kadar orada büyüdüm, oradaki omegaların elinde yetiştim. Annenin ne demek olduğunu pek bilmesem bile onların benim için birer anne olduğunu söyleyebilirim. Başta her şey iyiydi, eksiklik çekmiyordum ama okula başladığımda çevremdeki çocukların hep bir anne ve bir babası olduğunu fark etmiştim. Aile kavramını okulda bize hep böyle öğretmişlerdi. Bir babam yoktu, anne diyebileceğim omegalar vardı ama onun o anlama gelmediğini biliyordum. Bu yüzden hep ailesi olan kişilere özendim. Sonrasında yaşım ilerledikçe bunları görmezden gelmeye çalıştım, lise hayatıma kadar tek başımaydım ama Jeongin ve Jisung hayatıma girmek için çok çabalamışlardı. Omega olduğumu öğrendiklerinde hep benimle ilgilenmiş ve yardım etmişlerdi. Aile kavramını işte o zaman onlara benzetmiştim. Onlar benim ailem diyebileceğim tek kişiler hâline gelmişti."

Titreyen sesiyle kelimelerine ara verdi omega. Bu konu hakkında çok konuşmazdı ama konuştuğunda da böyle kendini tutamaz ve ağlamaya başlardı. Dolu gözleri şimdi sahildeki denizi yansıtırken alfa onu sarıp sarmalama içgüdüsü ile dolup taşıyordu. Omega eksikti, omega sevgi ve aile istiyordu. Alfa ise bunları tamamlamak için her zaman orada olacaktı.

Felix kendinden bağımsızca elini Hyunjin'in yanağına çıkartıp okşarken bile onu daha iyi hissettirmeyi düşünüyordu. Kızaran gözleri içinde bir yere batarken aklından geçen tek şey omegaya bir aile olmaktı.

"Sana aile olacağım Hyunjin."

Omega duyduğu kelimelerle nefesinin kesildiğinin farkına varırken içtenlikle küçük bir tebessümü yüzüne yerleştirmişti. Felix ise kendisine parlayan gözleriyle bakan güzel omegaya dayanamamış ve onu tebessümünden öpmüştü.

Aramazsan aramaa aramazsan aramaaaa
Böyle bir şarkı vardı

Eee beğendiniz mi kiss sahnesini 😉😉
Kontrol etmeden attım ona göre okuyun hdmdmsmxmxm

En sevdiğiniz şarkı?

- larren

heartbeat ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin