Arkadaşlar ilk bölümlerimde geçmişte olanları yazdığım için biraz zorlanıyorum. Ve olabildiğince hızlı atlamaya çalışıyorum bu kısımları. Hikayenin şuan için çok saçma bir ilerleyişi var ama üzgünüm.
Haftanın son günü olmasının insana verdiği bir rahatlıkla indim servisten. Okulun içine doğru ilerlemeye başladım. Birden kulaklığım çekildi. Kafamı soluma çevirdiğimde Beril ile karşılaştım. Her zamanki sesli 'Günaydın'larından savurdu yüzüme ve bahçedeki banklara oturmayı teklif etti. Zaten ilk ders beden, derse gecikme gibi bir durum yok. Tamam deyip banklara doğru ilerledik beraber.Beril çok şeker bir kız ama tabi ki sinirlerimi geren yönleri de var herkeste olduğu gibi. Zilanlar gideli bir hafta kadar oldu. Grubumuz dağıldı. Ve okulun başından beri sevmediğim kızla -bu zehra oluyo- muhattap olmak zorunda kaldım. Zorunda kaldım diyorum çünkü sevmiyorum onu. O da zaten baktı ben yanaşmıyorum Nil ve Beril ilk kanka olmaya çalıştı. Onlarla takılıyordu işte. Bende bu sırada bizim eski gruptan eda ile yakınlaştım biraz. Sinem bir Eda iki. O kadar iyi anlaştık ki.Her neyse işte, tabi bu bir hafta da ayberkle de konuştuk arada. Yani ben mesaj attıkça, çünkü mesaj atmazsam atmıyor. Herneyse işte.
Berille beraber oturduk banka sohbet ediyoduk ki aklıma ona ne zamandır sormak istediğim soru geldi. Birkaç gün önce Nil ile Ayberk in durumlarının aynı oldugunu fark etmiştim ve bu beni şüphelendirdi açıkçası. Berile bunu söyleyince bi kaldı kızardı hafiften. Ben anladım tabi, çıkıyolar mı dediğimde kafa salladı hafifçe. Ne kadar oldu dediğimde üç hafta diyince ben kaldım bu sefer. Oturdu içime resmen, yutkunamadım. Tamam diyip kalktım banktan ve okulun içine ilerledim. Eda da kantin koridorunda soyunma odasına ilerliyodu. Seslendim arkasından ve hızlı hızlı yanına gittim. Günaydınlaştıktan sonra nil ile ayberkin çıktığını söyledim o da şok oldu. Günümü bu konuyu fazla düşünmemeye çalışarak geçirdim tabi ki.