_______
"Sınıfta hoşlandığın biri varmı?"
"Var"
"Kim Peki?"
"Sadece 1 soru sorma hakkın vardı onu da kullandın."
Ardından baya zaman geçtikten sonra, dışarıya çıktık okul bitmişti.
Kumsal, "Bugün Cafe'ye filan gidelim mi sizin için uygunsa tabi, İKRA?"
"Olur"
"Olur"
"Olur"
Uzun bir yol yürüdükten sonra Cafe'ye varabilmiştik, Siparişlerimizi verdikten sonra konuşmaya başladık.
"İkra, bu gece için ne giyeceksin?" diye sordu Kumsal.
"Ne gecesi!"
"Sakın bana bu gece balonun olduğunu unuttum deme İkra"
"Maalesef tamamen aklımdan Çıkmış, bence gidelim hazırlanmaya başlayalim şurada az Bi zaman kalmış"
Herkes yollarını ayırdıktan sonra biz ise kumsal ile eve doğru yürüyoduk nihayet eve gelebilmistik gelir gelmez duşa girdim ıslak saçlarımdan akan damlaları görünce saçlarımı kurutuverdim.
Makyajımı yaptıktan sonra üstüme, lovebox Aerobin kumaş askılı siyah göğüs dekolteli elbisemi giydim, saçım kuruduktan sonra maşa yaparak renk kattım. Ayakkabımı giymeden önce Kumsalın yanına gittim.
"Kumsal girim mi içeri?"
"Gir"
Kumsalın üstünde ise, Önü kısa arkası uzun buz renginde bir elbise giymiş idi saçını dağınık topuz yapıp, yüzüne hafif allıklar sürmüştü.
"Hazırsan çıkalım Kumsal"
"Hazırımm"
Dışarı çıktığımızda tam taksiye binicek Ken siyah lüks bir araba tam da önümüzde durdu. Bunlar Efe ve Enes idi. O kadar güzel olmuşlardı ki takım kıyafetleriyle...
Ardından Efe "Hadii kızlar büyük geceye hazır mısınız"
Bize arabanın kapısını açtıktan sonra yaklaşık 30 dakika sonra balonun olacağı yerin orada Olmuştuk.
Efe benim elimi sımsıkı tutup içeriye girdik onun gözlerine bakınca yüzümdeki ışıltılı, sevinci gördüm. İçeriye girdik çok güzel bir yer hazırlamışlardı. Loş bir ışık sandalye ve masalar özenle hazırlanmıştı. Orada Bi masaya geçtik. Efe benim yanıma Enes ise Kumsalın yanına oturmuştu. Ardından Efe benim kulağıma fısıldayarak "Bu kadar güzel olmani neye borçlusun İkra hanım"
"Peki siz bu yakışıklılığınızı neye borçlusunuz Efe bey"
Gülüşerek konuştuk ardından bir müzik açıldı. Efe "Bu dansı bana lütfeder misiniz?"
Bende "Büyük bir zevkle." dedim. Ardından uzun süre dans ettik Efenin üzerine sıktığı parfümün kokusunu koklamaya doyamıyordum adeta büyülenmiştim..
Ardından başımın döndüğünü hissettim Efe "Birşey mi oldu bebeğim" O halimle cevap veremiyordum tam "Benim ba-" derken bayılmıştım. Efenin bana çaresiz gözlerle baktığını gördüm. Hemen ambulansı aramışlardi sanırım ambulans sesleri yankılanırken Kumsalın lütfen gözünü aç yalvarışlarini Efenin yalvarışlarini duydum tek hatırladığım en son Efenin kucağında olmam idi.
Birdenbire bana nolmuştu neler olmuştu hiç haberim yok Bi baş dönmesiyle Efenin kucağında bulmuştum kendimi...
En son gözlerimi hastanede açtım, başımda sevdiğim insanlar, sevdiğim adam duruyordu.
Annem hemen telaşla "Kızım nasıl oldu birden bayıldın nasıl iyimisin?"
"Evet iyiyim Anneciğim" diye yanıtladım.
Ardından Kumsal "Çok korktuk senin için açtın gözlerini şükür."
Ardından hemşire geldi "Odada sadece 1 kişi durabilir mi hastamızın sağlığı için."
Ardından Efe hızlı bir şekilde lafa atlayarak "Ben kalayım" "tabi sorun olmazsa" dedi.
Annem, Kumsal, Enes odadan çıktıktan sonra Efe yanıma gelip saçlarımı okşarken "Çok korktum sana bişe olacak diye" "Yarın tahlil sonuçların çıkar anlaşılır ne olduğu"
Efe'ye Aniden" beni seviyor musun? " diye sordum Efe" Seni herşeyden çok seviyorum iyiki varsın"
"Bilseydim böyle hemen aşkını itiraf edeceğini önceden bayılırdım." diye gülüş attım.
"Sana söz veriyorum kılına dahi zarar gelmicek"
O kadar yorgundum ki, gözlerimi açacak halim dahi yoktu. Yorgunluktan kızaran, şişen gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
"Efe ben çok yorgunum.
" Biliyorum, sen uyu ben sabaha kadar senin başında dururum"
"Ya sıkılırsan?"
"Ben ve senin başında dururken sıkılmak sen benim en güzel izlemeye doyamadığım manzaramsın"
Alnıma bir öpücük kondururken yorgunluktan gülümseyemiyordum bile. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu...
________
DEVAM EDECEK....
O kadar emek veriyorum, oylamayı yani yıldıza basmayı unutmayın bol bol yorum bekliyorem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜZGÜNÜM SEVGİLİM
RomanceOkulda tanışan ve birbirlerine ilk görüşte aşık olan İKRA ve EFE ile tanışın....