"Ah sonunda zil çalabildi""Evet ya baya sıkılmıştık, İKRA şuraya baksana kavga ediyorlar Efe ve Seda"
İçimden mırıldandım zaten olması gereken de buydu diye, yaklaşık 20 dakika sonra eve geldik, çok yorulmuştuk...
Elimi yüzümü yıkayıp, havluyla kuruttuktan sonra müzik dinlemeye başladım.
Dinlerken gözüm kapanmıştı, Bi anda mesaj sesiyle gözümü açtım,Evet kimden mesaj geldiğini tahmin edebiliyorsunuzdur
"EFE adlı kişiden bir yeni mesaj"
"Naber İKRA?"
Yazdığı mesaj iki kelimeden ibaretti, Napayım bende siz kavga ettiniz diye çok mutluyum böyle yazamadım
"İyidir senden?"
"Efe sana birşey soracaktım yanlış anlamazsan"
"Sor bakalım"
Evet yazacağım kelime sadece 4 kelime idi bunu yazmayı başarabilirdim..
"Siz Seda ile ayrıldınızmı?"
"Ayrıldıkta bunu neden sordun?"
"Hiç öylesine sordum"
"Eminim"
"O kızı zaten sevmiyordum, ona söylemede aldatmıştım o kadar aptaldıki aldattığımın farkında bile olmamıştı"
"Bu arada senin aşk hayatın nasıl gidiyor tatlı kız"
Nedense bana tatlı kız diye hitap ediyordu bu hoşuma gitmiyor değildi
"Ben hayatımda 17 yaşına kadar hiç sevgili yapmadım."
"Hiç mi?"
"Hiç"
Şimdi gel benim ilkim ol hayatımın anlamı ol diyebilirdim ama bunu başaramayacağımdan eminim.
"Hem neden sordun ki?"
"Öylesine sordum, hem böyle güzel bir kızın sevgilisinin olmaması açıkçası beni şaşırttı.."
"İltifatın için teşekkür ederim"
Saat 12.46'ydı gözlerim gidip gidip geliyordu aniden gelen mesajla irkildim..
Efe adlı kişiden 10 mesaj...
Bildirimi okur okumaz donakaldım resmen acaba ne yazmış olabilirdi..
Gelen bildirime tıkladığımda mesajlar silindi olarak görüktü sinirden deliye döndüm
Benim en sevmediğim şeydir bu, birisi mesaj yazınca silmesi üstelik 10 tane mesaj silmek nedir yahu..
Hızlıca girip "10 tane mesaj atıp neden sildin?" Yazdım
2 dakika sonra bu bildirim geldi mesaj yazan kişi EFE İdi...
"Yazdığım mesajlar önemli birşey değildi"
Acaba ne yazmıştı? Seni seviyorum mu yazmıştı? Çıkma teklifi mi Etmişti ? Acaba bana olan hislerini mi açıkladı? Kafamdan böyle binlerce soru geçti...
Bi anda saatin geçtiğini fark ettim ve telefonu şarja takıp uyumaya çalıştım.
Sabah Annemin sesiyle uyandım her zamanki gibi, kalktım elimi yüzümü yıkadım, kahvaltı yaptım, üstüme siyah beyaz karışımı crop'umu giydim altına siyah Bir pantolon giyip, saçlarımı hafif bukle yaptıktan sonra KUMSAL'ın yanına gittim..
"KUMSAL hazırlandın mı?"
"Evett, hazırım çıkabiliriz"
"Bu arada Bu akşam okulun bahçesinde parti varmış bizde davetliymişiz"
"Sana kim söyledi?"
"Yeliz"
20 dakika sonra nihayet okulda olabilmiştik, Kumsal ile yerimize geçtikten sonra EFE ve ENES yanımıza geldi..
"Selam kızlar bu gece Büyük gece geliyorsunuz değil mi?"
"Tabikide geliyoruz Enes"
Ardından Efe şu soruyu sordu
"Peki, balo partneriniz kim?"
"Bilmem düşünmedik"
"Sen kendi adına konuş istersen İKRA"
"Nası yani sen kimle gideceksin?"
Kumsal ve Enes birbirine bakıştıktan sonra anladık ki beraber gidecekler.
Yani bu durumda ben EFE ile mi gidecektim,derken Bi Anda Efe diz çöktü şoka girmiştim resmen.
"Sayın İKRA hanım EFE bey'i partneriniz olarak kabul ediyor musunuz?
Böyle deyince hafif kıkırdamaya başladım Onunla Tabikide gitmek istiyordum.Cesaretimi toplayıp yüksek sesle Evet diye bağırdım"
"Evett"
Kumsal ve Enes in gülme seslerini duyabiliyordum, sınıftaki herkes bize bakıyordu.
"Efe böyle birşeye gerek yoktu normal sorsam cevap verirdim zaten"
"Böyle daha güzel oldu bence"
Bu cümlenin hemen ardından sınıftan birinin hocanın bugün gelmediğini söyledi..
"Hoca bugün gelmemis ya onun yerine Bi oyun oynayalım mı ne dersiniz?"
"Kumsal biz çocukmuyuz Allah aşkına"
"Bu oyunun çocukla alakası yok, doğruluk mu cesaretlik mi? Oyunu"
Bi anda herkes bana uyar dedi herkes bana bakınca bende mecburen tamam deyiverdim..
"Döndürelim bakalım şişeyi, Kumsal Efe ye soruyor"
"Hayatında biri varmı Efe?"
Kumsal bu soruyu sorunca garipleştim, Bi anda Efe bana bakıp soruyu cevapladı..
"Bu kişiyi seviyormuyum bilmiyorum ama, bu kişinin yanında olmak bana huzur veriyor, umarım o kişide böyle düşünüyordur."
İçimden hemdee çook diye bağırasım geldi böyle Bi kişiye hemen nası aşık olabilirdim hafifçe gülümsedim.
"Enes Kumsal'a soruyor"
_________
Devam edecekk..
Bilerek heyecanlı yerinde bıraktım belki merak edersiniz diye dkfkfkfk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜZGÜNÜM SEVGİLİM
Storie d'amoreOkulda tanışan ve birbirlerine ilk görüşte aşık olan İKRA ve EFE ile tanışın....