Selam uzun Bi aradan sonra tekrar geldim yazdığım hikayeler tutmuyor diye yazma hevesim kaçtı artık hafta da bir ya da çok okunursa 2 günde bir bölüm atmayı düşünüyorum. Neyse bölümün sonunda görüşürüz....
2 Yıl Sonra
"Ahh olamaz gene geç kaldım bugün mezuniyet vardı nasıl unuturum ya hemen gidip kumsalı uyandırmam lazım."
"Kumsalll uyann hadii bak uyanmazsan üstüne atlayarak uyandırmak zorunda kalıcam 3'e kadar sayıyorum 1 - 2"
"Off ikra noldu sabah sabah"
"Demek sende unuttun"
"Neyi bende unuttum?"
"Mezuniyeti"
"İyide daha akşam 18.00 'da başlayacak, ne bu acelen?"
"Akşama kadar anca hazırlanırız."
"Sen git kahvaltıyı hazırla ben bakkala gidip Ekmek alayım kumsal"
Saate baktım saat 8.23 idi. Ayakkabılarımı giyip hızlıca bakkala doğru yürüdüm. Ardından mis pide fırını yazan yere girdim toplam 12₺ tuttu. Önümde siyah bir araba durdu. 2 yıl önce geçirdiğim kabus aklıma geldi ekmek birden yere düştü kalp atışlarım hızlanacak iken arabadan Efe indi.
"Ya Efe neden uzun süre arabada bekledin az kala bayılıyodum korkudan"
"Sevgilim yerdeki düşen ekmeği al arabaya binelim hem sen ekmek alıp nereye gidiyordun böyle?"
"Eve gidiyordum"
"Tamam eve gidelim o zaman"
Arabaya bindiğim de Enes de buradaydı. "Merhaba Enes"
"Merhaba yenge nasılsın"
Birden yenge diyince yanaklarımı hafif kızardığını hissettim gerçi neden bu kadar utandım ki 2 yıldır söylediği şey ama ben hayla alışamamıştım.
Eve gelmiştik nihayet."Kumsal bak kim geldii"
"Hoşgeldin sevgilim"
"Hoşbuldum bu ne güzellik Kumsal hanım"
"Gelin oturun böyle kahvaltı yapalım sonra Kıyafet almaya gideriz sizde belki bişeyler alırsınız."
"Olur valla bizde açtık zaten"
Kahvaltımızı yaptıktan sonra giyinmek için odama doğru yöneldim üzerime yeni aldığım Beyaz Howdy crop giydikten sonra altıma da siyah dizi yırtık kot pantolon giyip saçımı da dağınık topuz yaptım. Makyaj olarak da allık hafif pembemsi ruj sürdüm ve çıktım.
"İşte benim sevgilim sana bakmaya kıyamıyorum resmen"
"Ah sonunda kumsal da gelmiş."
"Vayy bu nasıl bir güzellik kumsal hanımm"
"Teşekkür ederim Enes bey Sizinde benden geri kalır yanınız yok maşallah"
"Evet beyler bayanlar iltifatlarınız bittiyse gidebiliriz."
Ardından arabaya bindik yaklaşık 30 dakika sonra mağazaya gelmiştik. Ben Wrap around dress siyah bir elbise beğenmiştim kabine doğru yol aldım.
"Evet nasıl olmuşum"
"Benim sevgilime herşey yakışırr"
Kumsal ise bubble dres açık mavi bir elbise aldı.
"Nasıl olmuşum aşkım"
Enes kumsala uzun uzun baktı. Sanki bişey saklıyormuş gibi..
"Enes beğenmedinmi yoksa?"
"Yok çok güzel olmuşsun seni izlemeye doyamadım"
"Ee Efe siz bişeyler almayacak mısınız?"
"Bizim evde giymediğimiz bolca takım var bitanesini giyeriz"
Ardından çıkıp eve geldik. O kadar yorulmuştum ki kendimi hemen yatağımın üzerine attım. Efe geldi uzun Süre yanımda oturdu ardından bana sarılıp beraber uyuduk.
"Efe kapı çalıyor kim Bi bakar mısın?"
"Tamam tatlım"
"İkra benim kumsal kaç saat oldu odadasınız ben erken yaşta teyze olmak istemiyorum" dedi uyandığımı hissettim gözümü ellerimle kapatırken Efe'nin kahkahalara boğulduğunu gördüm.
"Ne o komik olan şey Efe bey?"
"Komik olan şey senin utanman utanınca çok tatlı oluyosun biliyormusun"
Efe bunları söylerken dengemi kaybedip yatağa düştüm Efe alnını alnıma yasladı bir süre böyle durduktan sonra yavaşça öptü ilk önce alnımdan sonra yanağımdan, burnumdan, saçımdan, ve sonra da dudağı dudağıma değdi uzun süre öyle kaldık sanki birbirimize hasret kalmışız gibi bu hasretliği giderdik.
"Hadi ama. İkra günah benden gitti kapıyı acıyorum eyvahh Enes bunlar-"
Kumsal ve Enes birden kapıyı açıp biz tam öpüşürken görünce yerin dibine girdim resmen efeye sarılıp battaniyemi üzerime çektim. Efe'nin kulağına fısıldayarak seni çok seviyorum dedim o da beni öptü" Seni ölene dek bırakmayacağım sevgilim "
Dünyanın en mutlu günüydü Efe ilk defa öpmüştü beni Kelebek hissinin ne Olduğunu şimdi yaşayarak anladım önce kalp atışlarınız hızlanır sonra midenizde garip Bi hisler oluşur buna da kelebek hissi denirmiş. Efe uyurken kalkıp saate bakmıştım saat tam tamına 17.09 idi.
"Nee""Noldu tatlım?"
"Efe saat 18.00'a geliyor çabuk kalk"
"Gidip Kumsal gile de 5 dakika bakayım ben"
Ardından efe bana arkamdan sarılıp "Benim 5 dakikam nerde? " diye sordu bende "Senin süren 5 dakikayı aştı sayın Efe Bey" ardından kapıyı açıp kumsal gilin yanına gittim
"Kumsal uyanın geç kalacağız mezuniyete"
Kumsal uyanmıştı Efe ve Enes ise evlerine hazırlanmaya gittiler bizde Kumsal ile aldığımız kıyafetleri giyip makyaj yapmaya başladık ben her zaman ki gibi hafif yaptım Kumsal ise eyeliner çekip göz pınarlarını patlattı göz kapağına gri tonunda far sürdü ve dudağına da bordo renginde ruj sürdü. Nedense Hep kumsal Abartılı makyaj yapmayı sever aslında yakışıyorda.
5 dakika sonr zil çaldı gelenler Efe ve Enes Olmalıydı herhalde..
Tekrardan selam birazcık uzun bir bölüm yapmak istedim uzun Bi aradan sonra o kadar yazdım uğraştım umarım emeklerimin karşılığıni alırım Yıldıza basarak oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın Öpüldünüzzz..
Sizce Kumsal mağazada kıyafet giydiğinde Neden Enes ona şüpheli baktı? Fikirlerinizi yorumda belirtirseniz sevinirimm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜZGÜNÜM SEVGİLİM
RomanceOkulda tanışan ve birbirlerine ilk görüşte aşık olan İKRA ve EFE ile tanışın....