7.BÖLÜM

16 7 77
                                    


Selamm gene güzel bir bölümle geldim artık yazdığım kitap tutmazsa sınır koymaya karar verdim mesela 20 oy 10 yorum atarsanız yeni bölüm gelir gibisinden böyle tutacağını sanıyorum neyse çok uzatmadan geçelim...💖🦋

"Hazırmısınız bakalım kızlar"
 

"Tabikide hazırız Enişte"

Kumsal birden böyle deyince kolumla dürtükledim onu.

"Neyse biz hazırız çıkalım isterseniz?"

"Tabii, Bayanlar önden tatlım" deyip yanağıma ufacık bir buse kondurdu efe. Kulağıma yavaşca fısıldayıp "Yanakların kızarınca çok tatlı oluyosun biliyorsun değilmi?"
Konuyu değiştirmeye çalışarak Efeye "Bugün mezuniyet töreninde kimler olacak?"
Sorduğum soru çok saçmaydı biliyorum ama konuyu değiştirmek için aklıma başka fikir gelmemişti. Efe bunu anlayarak ufak bir kahkaha attı. "Herkes olacak tabi bunu sen de Biliyosun ama bunu neden sorduğunu anladım tatlım, hadi bin arabaya"

Arabaya bindikten yaklaşık 27 dakika sonra orada olduk. Bu okulu özleyecektim tüm anılarım burada geçmemiş olsa bile...
"Harbiden burada tüm mezun olanlar mı var ne kadar çok dimi ikra?"

"Evet, neyse biz eğlencemize bakalım" diye yanıtladım. Ardından yanımıza Bi kız geldi Karanlıktan yüzü fazla gözükmüyordu. "Selam Efe, Naber?" dedi. Bu da Kim Efe seni mi aldatıyor yoksa İkra? Ne aldatması saçmalama içses hem sen kaç senedir yoktun neden geldin içses. Sen beni boşver şu kız kim onu öğren ikra. İçses haklıydı .
"Efe tam merhaba diyecek iken sözünü kesip sende kimsin tatlım" diye
soruverdim. "Ben seda" Allahım delirecektim resmen normalde kıskanç değilimdir ama şuan bunu kanıtlamış oldum.
"Selam seda uzun süredir görüşmedik nasılsın?" dedi Efe. Beni çıldırtmak istiyordu benim bu kıskançlığım onun hoşuna gittiğine yemin edebilirim Ama kanıtlayamam. Onlar sohbet ederken hızla yanlarından ayrıldım ve arka bahçeye doğru yürüdüm arkamdan" İkra dur" diye sesler gelmeye başladı hiç aldırış etmeden yürüdüm Birden maskeli iri yarı bu adam elinde bezle bana doğru yaklaştı o an sadece attığım çığlıkları Efe'nin kahretsin hemen şu kameralara bakın" sesini duydum. Gözümü açtığımda Terk edilmiş dışarı görünüşü örümcek ağı ile kaplanmış olan içerisi fena derecede tozlu olan bir mekana getirilmiştim. Kahretsin gözlerimi bağlamışlardı üstüne üstlük ağzımda bağlıydı sandalye 'ye bağlamış olmalılardı. İçses orda mısın? İkra bunlarda kim Böyle hem. Kim seni kaçırmak istesin ki? Bende bilmiyorum İçses offf napacağım hakkında tek bu fikir dahi bilene yoktu. Ardından biri ağzımı açtı "Sen kimsin ve beni neden buraya getirdin?" Adam ses değiştirici ile konuşuyordu neden böyle bişe yapmak istesin ki? Adam birden yüzüme çok sert bir tokat attı hayatımda Anne ve Babamda yemediğim tokatı hiç tanımadığım birinden yemiştim. Gözyaşlarım çaresizce yerde toz olan yerlere damlıyordu. İçimden Efe beni umarım bulabilir duası ile yaşıyordum. Önüme birçok yemekler içecekler getiriliyordu ama ben hiçbirini kabul etmiyordum. Ardından adam "Yemeklerini lütfen ye bunlar senin için çok önemli" dedi. Ne dediğine anlam vermeye çalışıyordum. Adama soru soracakken birden kayboldu. Hizmetçi Bi kadın geldi "İkra" dedi bu kadın da kimdi. "Siz kimsiniz hanımefendi?"

"Kızım sessiz ol ben sana yardım etmeye geldim seni bu adam dan kurtarmaya geldim."

"İyide nasıl kurtaracaksınız?"

"Bak kızım Sana bir el feneri vereceğim yerdeki bu kapağı görüyormusun?"

"Evet görüyorum"

"İşte burasının Altı merkeze çıkıyor buradan gidince eve gidebilirsin ama senden çok dikkatli olmanı istiyorum."

"Tamam, size nasıl teşekkür etsem azdır" dedim ve kadın beni çözdü. Elime el fenerini alır almaz kapağı açıp tünele girmeye başladım. Aslında burası kirli değildi aksine çok güzel kokuyordu. Yürümeye başladım uzunca yürüdükten sonra önüme bir kapı çıktı. Kapıyı tam açıcak iken ses İle irkildim.


Selam bölümün en heyecanlı yerinde sizleri bıraktım umarım güzel bir bölüm olmuştur size birkaç sorularım olucak o zaman yarın görüşmek dileğiyle... 💖🦋

Sizce İkra'yı kaçıran kişi kim olabilir?

Sizce Efe İkra'yı kurtarabilecek mi?

İkra'nın duyduğu ses kime ait olabilir?

Tahminlerinizi ve fikirlerinizi bekliyorumm öpüldünüzzz😻💖






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜZGÜNÜM SEVGİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin