Pengalaman ku dapat bersetubuh dengan Nora Ariffin di suatu masa lalu...Nama aku Saiful.Umur 26 tahun,Aku seorang pereka grafik,Aku banyak buat design untuk album - album artis malaysia...Satu hari aku sedang bercuti di pulau langkawi,aku stay disana selama seminggu.Pada hari ke 3,aku terserempak dengan Akak Nora Ariffin,penyanyi legend tahun 90an dekat area pantai cenang bersama familynya...Aku pun sapa lah dia.
Aku: Hai, Assalamualaikum Kak Nora,Aiyy bercuti dekat sini jugak ke?
Nora: Waalaikumusalam...Haa Saiful,Aah bercuti dengan family...Esok pagi Kitaorang semua nak balik kl dah...tak sangka jumpa Saiful dekat sini...Akak ada project untuk Saiful ni.Untuk album akak nanti...Saiful free ke ni?
Aku: Ada Job untuk saya? Ummmpphhh saya nak jumpa client ni...Esok pagi saya free lah...tu pun kalau akak tak keberatan.
Nora: Alah,esok kami dah balik kl dah,jap saya discuss dengan diaorang...Japgi akak Whatsapp Saiful.Bak no Saiful...Akak tak save lah.
Aku: Ini card saya.Apa - apa akak text or call je saya...ok lah kak saya dah lewat nak jumpa client pulak...Bye selamat bercuti ye semua.... Assalamualaikum...Aku pun bergerak pergi meninggalkan diaorang disitu...
Selesai Discussion dengan Client tadi aku balik ke bilik untuk istirehat sebentar.Waktu pun semakin gelap.Selepas mandi,aku terdengar phone aku berbunyi...aku yang masih memakai tuala dipinggangku terus ke tepi katil mengambil phone dan Unlock,Aku tengok ada text Whatsapp dari no yang tidak dikenali.Aku pun buka text tersebut.lalu aku membacanya ternyata dari Kak Nora.Nora: Assalamualaikum Saiful,Nie Kak Nora.akak dah discuss dengan family akak, diaorang nak balik jugak esok pagi.sebab ada hal masing2...so akak ingat nak stay lah sehari dua lagi untuk discuss tentang project akak tu.Saiful balik ke kl bila ye?Saiful datang naik ape ke sini
Aku: Waalaikumusalam kak,ummmpphh saya ada lebih kurang 2,3 hari lagi dekat sini.Tapi dah free lah,cadang nak relax-relax dulu sebelum balik.naik kereta.kenape kak?
Nora: ohhh...Akak cadang nak tumpang Saiful balik kl nanti,Akak tak biasa naik flight sorangsorang,takut.boleh ke Akak tumpang Saiful ni?
Aku: ehhh boleh,tapi akak kena stay sini 3 hari lagi lah...akak ok ke?
Nora: boleh lah...lagipun akak nak discuss project ni bagi setel dekat sini...balik kl nanti busy pulak nak record audio bagai,takut tak sempat pulak.
Aku: ok lah kalau Akak kata macam tu.esok lunch kita jumpa dekat restaurant.Saya sent location nanti.
Nora: thank Saiful,Jumpa esok ye.... Assalamualaikum...
Aku: Waalaikumusalam...Bersambung...
YOU ARE READING
NORA ARIFFIN
FantasyPengalaman Dapat Meniduri Artis Milf Bertudung Body Cubby Hujung 40+an Iaitu Penyanyi Nora Ariffin