Aku pun syok mengurut peha kak nora sesekali aku pergi urut ke punggung kak nora yang montok tu...terangkat angkat punggung kak nora kena urutan aku...
Nora: Saiffuuulll...Sedapnye urutan saiful....Kalau akak Tangalkan Kain dengan Baju kurung ni saiful ok ke?
Aku: urmmmppphhh ... Ikut akak lah...Tudung akak tak payah buka...boleh tutup sikit part2 tu...
Nora: ok...saiful pusing belakang...akak nak tanggal jap...jangan intai tau...huhu
Aku: yee Kak...tak intai pun lah ..dah siap belum...Kini kak Nora hanya tinggal Tudung labuhnya, bra dan panties purple je...
Nora: nak akak meniarap ke berbaring ni...
Aku: Akak berbaring pulak...saya mulakan dengan kaki lepas tu pelahan lahan ke atas ye kak...
Nora: ok Saiful...Aku pun mula urut telapak kakinya...lepastu betisnya....naik ke peha kak nora aku mula tak keruan dah...terpampang belahan pussy kak nora depan mata yg masih berbungkus pantiesnya...Tembam jugak pussy kak nora ni.( Dalam hati ).
Aku suruh kak nora kangkangkan sikit supaya mudah aku mengurut...Sekali lagi akak nora Terangkat angkat punggungnya bila aku sentuh pangkal pussy dia....aku nampak ada kesan basah dekat panties dia pakai tu...aku pun terus ke pinggang pulak...buah dada kak nora diturupi dengan tudung labuhnya...tapi aku perasan nafas kak nora makin berombak macam tengah menikmati je...Buah dada kak Nora taklah besar sangat...Tapi still Mendada lagi...Mesti kak nora ni pandai jaga bentuk aset dia...Sebelah buah dada kak Nora muat muat sebelah tangan aku rasanya...dengan bra pushup lagi tegang mendada lah buah dada kak nora...aku puji body kak nora...
Aku: Pandai akak jaga badan ye...Walaupun dah nak masuk 5 series,Still hot lagi body akak...
Nora: ehhh mana ada...Kak dah tua lah ...Hot ke? Gendut macam ni saiful kata hot? Hot dimananye...huhu
Aku: Hot lagi lah...Walaupun Akak berisi,Ada juga seksinya...
Nora: Kenape??? Saiful tergoda ke tengok akak separuh bogel mcm ni...🙄🙄🙄
Aku: Ada lah sikit,Akak tak suka ke...Maafkan saya kak sebab cakap macam tu...🥺🥺🥺
Nora: Saiful....Kalau akak bagi peluang saiful tengok Body akak Tanpa seurat benang macam mana? Saiful nak lari ke saiful terpesona melihatnye...huhu
Aku: jujur lah saya cakap...Saya memang minat perempuan macam akak ni...Berisi,Muslimah,Cute pulak tu...huhu,Tak lari punye...rasa nak terkam ade lah ..huhu
Nora: Kalau macam tu Saiful nak tengok yang mana dulu? Yang diatas or dibawah???Wahh peluang depan mata...Nampaknya malam ni dapat lah merasa Kak Nora Milf Muslimah yg Montok ni...Seronoknye .....
Bersambung di part seterusnya...💦💦💦
YOU ARE READING
NORA ARIFFIN
FantasyPengalaman Dapat Meniduri Artis Milf Bertudung Body Cubby Hujung 40+an Iaitu Penyanyi Nora Ariffin