NORA ARIFFIN PART 3

11.4K 49 3
                                    

Sesampai di lobi hotel.Aku cakap dekat  dia yg laptop atas...Aku tanya dia nak discuss dekat lobi or dekat atas...Aku cakap dekat atas privacy sikit...

Kak Nora pun balas...
Nora: Rasanya dekat atas lagi ok kot...Sini ramai orang keluar masuk.nanti paparazi ambil gambar buat cerita ape ape lak...Saiful ok ke kak naik sekali dekat bilik saiful...
Aku: Saye takde masalah kak...Takut kak je tak selesa pulak ...
Nora: Akak ok je...
Aku : kalau macam tu jom.

Aku naik dulu ke atas...lepas 2,3 minit dia pulak naik...bagi tak nampak macam kami naik sekali.

Aku pun cepat-cepat kemas ape sikit bilik bagi kemas...lepas tu aku letak ubat perancang dalam botol air mineral yg penuh lagi tu...lagi 1 botol aku bagi nampak macam bekas dah minum...

Beepp...beppp...beep..loceng bilik aku..
Aku pun buka pintu...Mempelawa Kak Nora masuk...
Aku: Masuklah kak...Sory beesepah sikit .
Nora: ehh takpe ...biasa lah orang bujang kan...Akak faham...
Aku: Akak duduk lah dulu dekat ruang ramu tu dulu ..hap saya ambil laptop dan sketch book jap .
Nora: Aahh ..yelah ..

Aku pun bawa suma barang kerja aku pergi dekat Dia ..

Kami duduk sambil discuss tentang kerja...masa yang ditunggu tunggu telah tiba...Kak Nora minta air haus katanya ..Aku pun ambil botol air tadi lalu aku berikan padanya ...
Tanpa ragu ragu ..Akak Nora terus meneguk air itu ...Dalam 10-15 minit aku dah nampak riaksi Kak Nora macam gelisah semacam...
Aku: Kenapa ni kak?Akak ok ke ni.
Nora: Entahlah Saiful ...Badan akak rasa tak sedap je...sengal sengal satu badan akak ni...Saiful...boleh picitkan bahu akak tak?
Hehehe...nampaknya umpan telah mengena rasanya ..
Aku: Serius lah kak?Takpe ke saya pegang akak ni...( Sambil buat muka kehairanan )
Nora: Takpe,Akak tak tahan rasa sengal ni.Kalau husband akak ada,Akak selalu suruh dia urutkan akak.... Diaorang kan dah balik kl pagi tadi.Akak stay sorang kot ni...Kalau tak keberatan,Saiful tolong akak please...🥺🥺🥺
Aku: Baiklah kak,Jap saya picitkan bahu akak...macam mana rasanya...dah berkurang ke tak?
Nora: Ummmpphhh...Sedap Saiful urut...Macam husband akak....Kalau Saiful sudi,Saiful urutkan satu badan akak boleh???🥺🥺🥺
Wow....Kak Nora offer dah...Ape lagi carry on la jawabnye ..
Aku : Kalau mcm tu,Akak gi meniarap dekat katil tu...saya urutkan akak ye...
Nora: ummpphhh sedapnye....ade minyak tak? Kalau Urut guna minyak lagi best rasanya...
Aku: minyak baby oil rambut ade lah kak...boleh ke...akak tak kisah saya sentuh belakang akak ni?
Nora: Tak kisah pun ..Tolong lah saiful.
Aku: jap,tapi saya nak selak sikit baju akak ke atas sikit ni...Akak tolong selak sikit ok...
Nora: umppp jap akak selakkan.Ok tak macam ni.
Aku: ok dah ni...( Terpukau dan sedapnye rasa dapat sentuh tubuh kak Nora tanpa alas ape2..bra Purple kak Nora dari belakang kelihatan...)

Aku mohon izin Nak buka kancing bra Kak Nora,supaya lebih mudah aku mengurut...Nampaknya akak nora mengangguk setuju...So aku pun buka.

Aku urut dengan lemah lembut belakang kak nora,sesekali aku sengaja sentuh sisi buah dada kak nora...Nampaknya takde bantahan...aku turun pula ke betis kaki kak nora,aku urut punya urut sampai ke peha dah...
Aku minta izin kak Nora untuk selakkan kainnya keatas punggung dia.kak nora setuju...

Bersambung...

NORA ARIFFINWhere stories live. Discover now