NORA ARIFFIN PART 5💦💦💦

13.8K 77 6
                                    

Aku: Kalau macam tu,Saiful request yang Atas dahulu boleh..?Nanti saiful urut kedua duanya sekali...
Nora: Ok...Tapi saiful kena tangalkan untuk akak...Baru Bestkan saiful...Selain Husband akak...Saiful lah orang pertama akak bagi peluang... Tapi Ni rahsia kita je tau...jangan bagi tahu sesiapa ok...
Aku: Ok baiklah...Saiful janji,hanya Saiful dgn akak je tahu hal ni...Akak bangun jap...Saiful nak Buka kancing bra akak ni...

Pelahan lahan aku tanggalkan bra Kak nora lalu aku Mencium Bahagian Dalam Branya...Stimnye bau kak Nora ni...Batang aku makin Mencanak Menegang dalam seluar ni ..Perrhhhh....nikmatnye...

Buah dada kak Nora masa masih berbra pun dah tak tahan aku tengok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Buah dada kak Nora masa masih berbra pun dah tak tahan aku tengok...Ni kan dah terbentang free look...perhhh...geram siottt....

(Gambar sekadar hiasan)

Aku: wow!!!😳😳😳 Montoknya Buah dada akak...Puting pun tegang semacam je...Boleh Saiful sentuh dan mulakan urutan Breast Massage kak???
Nora: Its Your Now...Jangan Kuat2 tau...Sakit...Urut pelahan lahan lemah lembut ye....Akak nak baring ke duduk macam ni lagi ok?
Aku: Akak duduk ..Saya duduk belakang akak dan Saya urut dari belakang ok...Saye sentuh ni....amboiii lembut gebunye buah dada kak ni...Untung Husband kak dapat selalu...huhu...
Nora: Husband kak bukan selalu pegang macam Saiful macam sekarang ni...Maklumlah dah lama dapat...dia tak minat dah...Ni lah kesempatan Saiful.Akak bagi saiful rasa macam mana breast perempuan berumur macam kak ni...So jangan kasar kasar ye...Akak tak suke...udah lah usapnye...Ramas la sikit...sambil usap usap tu....Arrrhhhh...Bestnye Saiful....
Aku: Baik Kakakku Sayang.Saiful Ramas Usap Dengan kasih sayang ni...Puting Akak ni saiful gentel gentel k,Wow...makin digentel,makin tegang lah puting Akak ni....Ummpphhh rasa macam nak hisap macam kecik kecik dulu je...Boleh tak Saiful Hisap puting akak sambil ramas2 buahdada akak ni.???
Nora: cepat lah hisap...Dah takyah tanye lagi... sekarang ni Saiful nak buat ape dekat tubuh akak,Akak dah relakan...Yg penting jangan kasar2...Akak suka lemah gemalai je...
Ummmpphhh...Arrrhhhh sedapnye saiful....Lagi saiful....Lagi...lagi...hisap lagi...
Aku: umppphhh sedapnye...ase masin masin tapi sedap ...Sekarang tangan Saiful lagi sebelah nak usap pussy akak lah...tangan saiful masuk dalam Panties Akak ni tau....wahhh,lencun dah rupenye pussy akak...Saiful usap belahan pussy akak dan kuis kuis kelentik akak tau....macam ne rasanye...Sedap ke geli...?

         (Gambar Sekadar Hiasan )

Kak Nora Meraung Nikmat Kecil Selepas aku Main Pussynya...Teegetar getar tubuhnya dek serangan tangan aku...
Desahan makin laju...matanya kuyu...mulutnya ternganga macam kehausan....Aku pun percepatkan usapan dipussynya sampai Kak Nora Climax buat kali pertama.... Menggeletar habis body Kak Nora...
Aku pun tanggalkan pantiesnya...aku letak ditepi tilam...dan aku kangkangkan kakinya dan aku terus menjilat pussynya bertubi tubi tanpa rasa geli...merecik recik air mazi Kak Nora Terbit...lencun muka aku dibuatnya....💦💦💦💦basah tilam dibuatnya

Bersambung....

NORA ARIFFINWhere stories live. Discover now