Nora Ariffin 2nd Part

11.4K 55 1
                                    

Keesokkan Harinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keesokkan Harinya....

Aku tersedar dari tidur,Mata melirjk ke jam.Jam menunjukkan sudah pukul 10:49 am ( pagi ).Aku mengambil phone ku di rak sebelah katil & membelek belek sambil check ada notification ke tak?....tiada...
Aku pun buka Whatsapp,Terus text kak Nora....

Aku: Assalamualaikum Kak,Good Morning....tengah buat pe tu,tengahari ni jadi ek kita jumpa untuk discuss project akak tu....
Lebih kurang 5-10 minit gitu phone aku bunyi notification Whatsapp.Aku masih di bilik mandi.Selepas bilas badan & lap dengan tuala...Aku terus mencapai phone untuk melihat text dari siapa.Ohh Akak Nora rupanya,didalam hatiku.
Nora: Waalaikumusalam Saiful,Akak baru balik dari jeti ni,pergi hantar diaorang....Sekarang Akak dekat lobi hotel nak naik kebilik kejap...Jadilah...akak bukan jenis mungkir janji....huhu
Aku: Ohhh...Akak gi lah rehat, refresh dulu...japgi dalam pukul 12 tengahari gitu Saiful Text Akak balik...ok
Nora: ok Saiful.

Jam tepat pukul 12 tengahari.Aku pun text Akak nora.
Aku: Assalamualaikum Kak,Dah siap ke tu,jom gi lunch dulu...lepas. Lunch kita discuss ok.Saya tunggu dekat lobi.
Nora: Waalaikumusalam...dah siap dah...jumpa disana ye...jap akak turun.

Aku duduk di Sofa dilobi sambil main phone sementara menunggu kak Nora sampai...Tak lama lepas tu kak Nora sapa aku...
Nora: Saiful...sibuk nampak...huhu
Aku: eh kak dah sampai,Tak perasan saya...Jom kita lunch dekat pekan Kuah nak? Dekat sana ada 1 restaurant sedap masakan tengahari ala kg...akak ok ke?
Nora: Akak tak kisah,Tapi nanti takkan nak discuss dekat sana kot.orang ramai takut gangu pulak.
Aku: Ehhh kita makan je,Pastu kita datang sini balik....
Nora: oklah macam tu,
Aku: jom naik kereta saya je lah.
Nora: ok...jom bergerak.

Dalam perjalanan aku curi - curi pandang Akak Nora,Perrhhh Cute giler dengan tudung labuh,baju kurung dipakainya sungguh mempersona....Terlihat bonjolan dek tali pinggang kereta melekap didada Akak Nora jelas Menonjol 2 bukit montok terbelah dengan tali pinggang tu.Aku just jeling - jeling sekali imbas je.takut dia perasan pulak...sempat aku bertanya dengan siapa dia stay sampai balik nanti.Dia pun jawab,Dia sorang je...Maka timbul Idea tu ejas Akak Nora ni.Mana tahu mengena..Lagipun Aku dah lama Teringgin nak bersama dengan Milf Bertudung Yg macam ni...Mana tahu ni peluang aku...Aku ada masa 3 hari untuk mencuba...
Kami pun sampai di restaurant tersebut.Kami pun order dan duduk untuk menjamu selera.Sambil sambil makan,aku pun bertanya pada dia tentang diri dia dan family...dia jawab dengan ayunye sambil menyuap makanan kemulut...selesai makan...Aku pun buat2 gib toilet...Padahal aku pergi ke kaunter untuk membayar semua tadi...lepas tu aku pergi ke toilet buang ape yang patut dan sebelum keluar aku spray sedikit perfume Special dekat leherku... Perfume Ni kalau perempuan bau mesti cair punye...huhu...Aku pun terus ke meja makan tadi ajak dia Gerak.
Nora: ehh jap nak panggil kira jap.
Aku: tak payah lah kak.Saya dah bayar dah tadi...hari ni saya belanja..
Bersambung....

NORA ARIFFINWhere stories live. Discover now