Doruk
Tam tamına 2 ay geçmişti.. İnana biliyormusunuz buna:( Hala uyanmadı benim prensesim. Doktor onun değerlerinin iyiye gittiğini söylüyor ancak yaşadığı travma dan uyanmak istemiyor olabilirmiş. Çok korkmuş benim bitanem. Hergün yanına giriyorduk sıra sıra. Ona herşeyi anlatıyordum neler olup bittiğini bazen olmayan şeyleride söylüyordum mesela bugün bir kız bana asıldı diye ne bilim belki kıskanır ve beni onlara bırakmak istemez diye uyanır. O yüzden ona beyaz yalan söylüyordum:)
Ama içim başlara bakarak daha rahat sonucta doktor iyiye gittiğini söyledi sadece travmadan dolayı direniyor..
Bunuda atlatıcak benim güzelim.
Doruk: Sevdiğimm hadi uyan artık. Seni çok özledim senin daha bana söylemen gereken şeyler var biliyorsun. Ben sana söyledim ben seni seviyorum sıra sende. Hadi aşkım diyip asiyenin elini öptüm ancak daha sonra makineler ötmeye başladı bişey oluyordu.
Doruk: Asiye? ASİYEE NOLUR BIRAKMA BENİ!
DOKTOR!! DOKTORR YOK MUU?
Doktorlar geldi hemen beni dışarı çıkardılar
Kadir: Doruk noldu asiyeye
Doruk: Bilmiyorum birden makineler ötmeye başladı
Benide dışarı çıkardılar.
Camdan bakıyorduk. İnanamiyorum 2 aydır hasret kaldığım o gözleri gördüm. Uyandı.. Uyanmıştı benim herşeyim..
Kadir ve Doruk sevinçten ağlayıp birbirlerine sarıldılar.
Kadir: Ben hemen ailelere haber veriyorum
Doruk: Tamam bende beklicem burda bir an önce konuşmak istiyorum onunla..
Kadir: Herşey cok güzel olcak bundan sonra..
Doruk: EvettDoktor çıktı içerden
Doktor: Doruk bey Asiye hanımın durumu çok iyi şuan onu normal odaya alcaz. Bir kaç günede taburcu olur. Ama en başlarda size demiştim belki yürüme şansı olmaya bilir diye. Odaya alındıktan sonra kontrole gelcem ben
Doruk: Tamam doktor bey. Benim asiyem uyandı ya gerisi gelir zaten. Çok sağolun. Peki nezaman görebilirim onu.
Doktor: Hemşireler odaya alsın onu teker teker girersiniz yanına hastayı yormamak şartı ile.
Doruk: TamamdırAllahım çok mutluyum. Bu dünyadaki en mutlu insan benim şuan.
Yarım saat sonra
Hemşire: Doruk bey normal odaya aldık eşinizi yanına girebilirsiniz.
Doruk: Tamam teşekkürler.
Odanın önündeydim o kadar çok heycanlıydım giremedim hemen. Ama çok özlemiştim o yüzden daha fazla dayanamicam gircem ben.
İçeri girmemle bana bakan iki çift güzel gözler gördüm. Bana gülümsedi.. Gözlerim dolmuştu ona yaklaştım.
Ona bakmaya devam ediyordum.
Asiye: Do-Doruk
Diyip ellerimi tuttu.. Allahım sana binlerce kez şükürler olsun.
Doruk: Asiyemm diyip onu acıtmadan sarıldım kokusunu içime çektim. Ağlıyordum.. ağlıyorduk..
Doruk: Asiyem ben çok korktum sana bişey olcak diye. Ama sen direndin çok şükür beni bırakmadın..
Asiye: Çünkü yaşamak için çok güzel sebebim var..
Asiye ellerini doruğun yanaklarına koydu yüzünü sevdi.
Ben.. ben sana bişey demek istiyorum.
Doruk: Evet?
Aslında biliyordu doruk ne diceğini hep bu anı bekledi..
Asiye: Bende seni seviyorum doruk. Hemde çok.
Doruk: Evet asiyem bende seni arkadaş olarak seviyorum.
Asiyenin yüzü düşmüştü birden dokunsam hıçkıra hıçkıra ağlicaktı.
Doruk: HAHAHA şaka yaptım güzelim. Bende seni seviyorum sana aşığım kıvırcığım..
Asiye: Doruk dua et yorgunum yoksa seni döverdim.
Çok korktum yaa..
Doruk: Kıyamam sana ben.
Doruk hemen asiyenin yanına oturdu asiyede ona yer yaptı. Asiyeye sarıldı. Yüzleri çok yakındı. İkiside gözlerinin içine bakıyorlardı.
Doruk: Ben bu anın hayalini ne kadar çok kurdum bilemezsin.
Asiye: Seni çok üzdüm değil mi?
Doruk: Olsun. Şuan iyisin ya gözlerime bakıyorsun ya bütün üzüntülerimi unuttum gitti.
Asiye ve doruk birbirlerine o kadar çok yakındılar ki artık asiye dayanamadı ve doruğu öptü.
Doruk çok şaşırmıştı ilk adımı ondan beklememişti. Ama çokta hoşuna gitmişti. Asiyeye karşılık verdi. Ama çok sürmedi asiye geri çekildi ve yüzünü çevirdi yüzüme bakmıyordu.
Doruk: Noldu?
Asiye: Hi-Hiç bişey.
Doruk: Niye yüzüme bakmıyorsun. Pişman mı oldun yaptığın şeyden yoksa.
Doruk korkmuştu.
Asiye hemen yüzünü çevirdi ve ,, hayır saçmalama''
Doruk: Tamam ben şimdi anladım sen utandınn..
Asiye: Ya dorukkk
Doruk: Tamam tamam utanma güzelim biz evliyiz böyle şeyler çok normal yani.;)
Asiye kafasını doruğun göğsüne koydu bi kaç dakika öyle durdular ancak daha sonra herkes odaya gelmeye başlamıştı.
Hatice: Kızımm?
Asiye: Annem
Veli: kızım iyimisin?
Akif: Evet asiye iyimisin cok korkuttun bizi
Asiye: İyiyim iyiyim merak etmeyin. Hepinizi çok meraklandırdım özür dilerim
Veli: Kızım ne saçmaliyon senin bir suçun yok sana bunu yapanlarda suç. Bu kadar hız yapmasalardı başına bu gelmicekti.
Asiye: Bana bunu yapan naptı yani çarpıp kaçtımı?
Ömer: Evet kaçtı şerefsizler ama çok sürmedi onlar bulundu ama bulunmadan önce eniştemle bir güzel benzettik onları.
Asiye: Nasıl yani?Doruk? Naptınız?
Doruk: Az bile yaptık o şerefsizler yüzünden seni kaybedebilirdik..
Asiye: Başını bidaha benim için belaya sokma sevgilim..
Herkes şok olmuştu birbirlerine bakmışlardı.
Hatice: Kızım? Siz karşı gelmiştiniz evlenmeye şimdi noldu ;)
Asiye: Evet anne doruğu seviyorum ama yinede yaptığınız doğru değildi. Biz sevgili olmadan evli olduk.
Nebahat: Haklısınız ama bak böyle daha güzel oldu güzel gelinim benim.
Cok mutluydu herkes odada herkes vardi aybikelerdi gelmisti hemen. Herkes konusurken ve asiyeye 2 ay neler olduklarini anlatirken odaya Doktor girdi.
Doktor: Asiye hanim? Nasil hissediyorsunuz kendinizi
Asiye: Cok iyiyim Doktor bey, biraz yorgunum ssdece ama burda normal heralde
Doktor: Evet evet gayet normal. Simdi bir kac testler yapcaz asiye hanim.
Doktor asiyenin ayaklarini acmisti ve kalemle ayaklarin altina sürtüyordu. Ama tuhaflik vardi asiye benim tanidigim en tikli insandi. Galiba anladim. Doktorunda dedigi gibi asiyem hemen yürüyemicekti.
Doktor: Hissediyormusunuz asiye hanim?
Asiye hemen paniklemeye basladi.
Asiye: Ha-Hayir. Gözünden bir damla yas akti.
Doruk hemen asiyeye sarildi
Doruk: Sakin aglama canim. Bunuda atlaticaz
Odadaki herkes birbirine bakiyordu..
Doktor: Korkulacak hic bisey yok asiye hanim. Bu sadece gecici bir süre icin. Büyük ve korkunc bir kaza atlattiniz bu cok normal hatta daha kötü seylerde olabilirdi. Seninle terapiye baslariz ve kisa bir zamanda seninde gayretine bagli tabi yürümeye baslicaksin. :) terapiyi hemsirelerle ayarlarsiniz. Cok gecmis olsun.
Doktor odadan cikinca herkes susmustu asiyeye bakiyorlardi. Asiye birden cok kötü aglamaya basladi
Asiye: Ben doktorun dedigine inanmiyorum ben yürüyemicem kandiriyor beni o. ASLA YÜRÜYEMICEM BEN.BAKSANIZA HIC BISEY HISSETMIYORUM BU AYAKLARLARMI YÜRÜYEBILCEM BEN.
Doruk sevdigini sakinlestirmeye calisiyordu.
Doruk: Asiyem yapma nolur bak doktor yalan söylemiyor yürüceksin sen merak etme. ama buna inanman lazim askim.
Hatice de kizina sarilcakti ki
Asiye: SARILMA BANA. GIDIN BURDAN GIDIN HIC BIRINIZI GÖRMEK ISTEMİYORUM NOLUR GIDIN.
Asiyenin aglamasi git gide kötüye gidiyordu. Kadir hemen disari kostu ve doktoru tekrar cagirdi.
Doktor: Herkes ciksin hemen
Asiye: GIDIN BURDAN GIDINN.
Doktor: Hemsire hanim hemen sakinlestirici verelim.
Asiye: HAYIR ISTEMIYORUMM NOLUR BIRAKIN BENII
Hemsire zorda olsa sakinlestiriciyi vermisti ve asiyenin gözleri kapanmaya baslamisti.
Doktor: Bu kadar tepki vercegini bilmiyordum aslinda ama cok normal. Sizden isteyim ona cok moral vermeniz lazim onun iyilesecegini sık sık söylemeniz lazım. Onun her daim yanında olmanız lazım. En çokta siz doruk bey eşi olarak yanında olmanız lazım ve dediğim gibi moralini yüksek tutmaya yardım edin.
Ayrıca bu gecede rafakatcı olarak bir kişi kalsın diğerleri kalamaz.
Doruk: Siz hiç merak etmeyin doktor bey.
Doktor gitmişti
Doruk: Ben kalırım rafakatcı olarak siz onu merak etmeyin ben ona gözüm gibi bakarım..
Veli: Bunda şüphe edemeyiz zaten. Tamam biz gidelim ozaman bisey olduğunda mutlaka ararsın doruk.
Doruk: Tabi ararım.
Herkes evine gitmişti doruk asiyenin yanına gitti ve asiyenin yanı biraz boş olduğu için yanına uzandı. Sevdiceğine sarıldı alnından öptü ,,Asiyem güzel karım benim. Sana söz veriyorum iyileşiceksin ve ben bu zamanda her daim yanında olcam. Seni çok seviyorum lütfen artık ağlama içim gidiyor sanki bütün vücudum ikiye parçalanıyormuş gibi hissediyorum sen ağladığında senden daha çok acı çekiyorum o yüzden artık senin ağlamana izin vermicem güzelim. İyi geceler tatlı rüyalar'' diyip tekrar öptğ sevdiceğini.
Oda dayanamayıp bir kaç dakika sonra uyuya kalmıştı.