🏖Poglavlje 1🏝

1.2K 75 107
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Zadnji šorc je bio ubačen u ljubičasti kofer. Bedrima je obuhvatila oba kraja kofera dok je rukama pomicala patent na zatvaraču. Jessica je i dalje na njemu sjedila dok je slušala riječi upozorenja od svojih najboljih prijateljica. ''Definitivno moraš biti luda kada si odlučila nešto takvo da prihvatiš.'' Oglasila se sitna plavuša imena Emily. ''Zar ćeš sve napustiti i otići na nepoznato mjesto na dva mjeseca samo zato što tebe nisu izabrali da budeš direktor korporacije ''Gradite sa nama?'' Mislim da je to nešto najluđe što sam ikada od tebe čula.'' Nadovezala se brineta imena Carol. Ali i riječi koje je izgovorila Britanny nisu zvučale obećavajuće. ''Hajde Jessica, uvijek si ti barem bila glas razuma u našem društvu. Uvijek si bila odgovorna, sve si držala pod kontrolom, imaš čak i vlastiti rokovnik gdje organizuješ svaki minut tvog života i sada letiš na drugi kontinent samo zato da upoznaš nekog lika s kim se dopisuješ preko nekakve aplikacije već dvije godine. To uopšte ne liči na tebe. Šta zapravo znaš o njemu? Možda je nekakav luđak koji ćete kindapovati, silovati i nakon toga ubiti. A tvoje će organe prodati.''

I tako dok je posmatrala kako se njene najbolje prijateljice trude da je odvrate od naumljenog cilja, Jessica se u mislima vraćala u dan kada je svom šefu obznanila da uzima čak dva mjeseca godišnjeg odmora. Kao neko ko je predano i marljivo radio, Jessica Aaron se odlučila na taj potez i samim sebe iznenadila. Kada je njen šef Bruce Cory odlučio da na mjesto direktora stavi mlađu pripravnicu koja je radila svega par mjeseci kod njih, umjesto Jessicu koja je najbolje godine svog života dala za tu korporaciju jednostavno je prevršilo svaku mjeru. Izgleda da su tračevi koje su prepričavale sekretarice u pauzama obroka bile istine i da mlada pripravnica grije krevet šefu, dalo se naslutiti kako je baš ona došla na tu poziciju. Sati i sati pisanja izvještaja, zatim priprema prezentacija, izlasci na teren i rad sa drugim strankama joj ipak nisu donijele željenu poziciju.

I zato je ipak odlučila da presječe. Nikada nije uzimala godišnje odmore. Radila je čak i za Božić i za Vaskrs. I nikada ni hvala nije dobila. Zato će nadolazeće ljeto okrenuti u svoju korist. Dopisivanje sa izvjesnim @sweetman joj je omogućilo da dobije od njega besplatnu avionsku kartu iz Kanade do La Palma. Još kada je prije dvije godine sasvim slučajno naletila na aplikaciju namjenjena za upoznavanje iz čiste je znatiželje je napravila sebi profil imena @ilovecoconut.

Obožavala je kokos i bilo je prilično jasno da će to biti njeno lažno ime. Čak su je i njene prijateljice više puta uvjeravale da sebi pronađe muškarca barem na jedno veče i da sa njim podijeli svoju strast, ali Jessica je sve to odbijala jer je željela da bude najbolja u svom poslu. Čak je čula da su je neki muškarci prozvali hladnom, frigidnom likušom samo zato što sa njima nije željela da izađe na kafu. Poziv njenog anonimnog muškarca je došao kao spas iz vedra neba i jedva je dočekala da nekuda otputuje kako mi svoje misli rasteretira.

''Ako mi se nešto desi biće vam javljeno.'' Jessica se osmjehnula dok je prilazila svojim prijateljicama. ''Najgore od svega što mi se može dogoditi jeste da me taj lik ispali na plaži. Ali ni to nije tako loše jer pogledajte on mi je platio avionsku kartu i smještaj na par dana. Uvijek mogu otići u druge države i sada konačno imam vremena da to i uradim. I sami znate koliko sam bila predana poslu. Sad samo želim da uživam u svojoj dvadeset i devetoj godini.''

Sastanak na plaži🏖Where stories live. Discover now