🏖🌊🏝
Bruce Cory se zadovoljno osmjehnu. Pronašao ju je konačno. Ah ta mala Jessica koliko mu je samo glavobolje zadala u zadnje vrijeme. Zahvaljujući privatnim detektivima, kojima je platio veliku svotu novca, konačno je saznao njenu lokaciju. Pobjegla je na drugi dio planete kako bi uživala u godišnjem odmoru. Možeš misliti, sarkastično se zamisli. Jessica koju je on poznavao bila je radoholičar, nikada nije marila za odmore a sada iznenada odlučuje da iskoristi svaki slobodan dan.
Neće to moći tako lako. Ne bez njega. Saznaviši kada ima sledeći let do ostrva rezervisao je avionsku kartu u najboljoj klasi. Jedva je čekao da vidi izraz na Jessicinom licu kada ga svog direktora na istom mjestu gdje je i ona. Možda se konačno prepusti strastima i vatricama koje se pršte na sve strane kada se njihova tijela nađu u blizini. Možda joj konačno da tu poziciju koju priželjkuje u ovoj prokletoj firmi ali samo pod uslovom da bude njegova. Nešto opasno ga je privlačilo prema njoj, to čak ni sebi nije mogao da objasni. Bila je, uvijek je zgodna i lijepa.
A njeno tijelo koje su sakrivale poslovne krpice od odjeće samo su mu podgrijale maštu. Već je u svojoj glavi zamislio kako otkriva sloj po sloj na ovom stolu dok uživa u njenom zamamnom i očaravajućom kožom. Zadoljno je prošao prstima kroz kosu. Za samo nekoliko dana imaće je pod svojom kontrolom i u potpunosti će manipulisati sa Jessicom. A ona će biti idealna za sve poslovne malverzacije.
Za svaki naredni ugovor koji sklopi sa imućnim firmama dobijat će povećanu platu, a najveća nagrada će biti on sam. Možda konačno otkrije šta se krije iza njene frigidnosti a on će biti tako prokleto srećan što će otopiti santu leda. Ah Jessica, spremi se jer gospodin Bruce uskoro stiže u tvoj maleni raj koji će ga uzdrmati poput uragana Katarine.
🏖🌊🏝
Marcus je iznenađeno pogledao Jessicu koja je bila i više nego spremna za prvi čas ronjenja. Oprema joj je odlično pristajala i još više isticala njene ženstvene obline. Gospode, bila je magična a njena euforija u vezi potrage za blagom prešla je i na njega samog. Nakon napornih dana bilo je vrijeme da se i on malo opusti i da uživa na moru. Iako u početku nije vjerovao u potragu za blagom niti bilo šta u vezi pisma koje je ona pronašla na plaži, znajući kada je ono nastalo a koja je danas godina, želeći vidjeti osmjeh na Jessicinom licu pristao je na to.
Ako će da iskoriste sat vremena da rone i da ne pronađu ništa makar je znao da je sve učinio što je u njegovoj moći. Uzeo je njenu ruku u svoju, a na dlanu je osjetio vibracije. Mora da umišlja. To se definitivno dešava. Zaputili su se do mora a potom su počeli da plivaju. Pažljivo ju je posmatrao kako pliva i izgledala je poput sirene. Zaronili su prvi put.
Sve vrijeme držao ju je uz sebe a Jessica je pomno pratila njegove korake i primjenjivala ih na sebi. Dubina mora je bila očaravajuća. Boja se mijenjala od tirkizno plave do nebesko plave. Ribice su plivale u grupama i bile su žute boje. Morska trava davala je kontrast svih boja koja su bile oko nje prisutne. Obadvoje su se osmjehnuli kada su ugledali morsku zvijezdu kako pluta. Njegov dlan je bio oko njenog struka i ona se osjećala na sigurnom.
Nikada se nije zabavila u svom životu kao sada. Više joj ni posao nije bio glavi, ni raspored a ni momak koga je upoznala putem aplikacije. Konačno se opustila i bila je kao sasvim druga osoba. Iako joj je bio prvi čas ronjenja neke je lekcije je odmah savladala dok je druge malo teže usvajala. Ali ni to joj nije predstavljalo toliki problem jer se više nije plašila da ponovo i ponovo pokušava. Prije je bila perfekcionista, sve je odmah savladavala iz prvog pokušaja. Nije bilo mjesta greškama, i koliko se to činilo drugima kao lagano njoj je sve bilo osim toga. Bila je i psihički i fizičke izmorena i željela je da klone. I ovaj odmor za koga se odlučila bilo je nešto najbolje što je za sebe uradila.
Iako prvog dana nisu pronašli ništa od blaga odlično su se zabavili. Marcus joj je obećao da će potragu nastaviti i sutra u isto vrijeme i ona je sa oduševljenjem prihvatila. Nakon rastanka ponovo je bila sama u sobi. Zaputila se do kupatila i tuš kabine. Ah ovo je bio raj, mrmljala je u sebi dok su kapljice klizile niz njeno tijelo. Masirala je tjeme na glavi i tiho je izdisala. Jedva je čekala da se zavuče u krevet i da sklopi oči. Sve je bilo savršeno, današnji dan, more, ronjenje i on. Marcus.
Ogrnula je peškir oko svog nagog tijela i otišla do kreveta. Sipala je mlijeko za tijelo i masirala noge.
Marcus. Marcus. Marcus.
Čak mu je i ime bile seksipilno. Koliko je samo strpljenja imao dok ju je danas obučavao a sve vrijeme ju je držao uz sebe ako bi nešto krenulo po zlu. Bio je divan u svakom pogledu. Nikada nije upoznala mladića sličnom njemu. Iako je bio mlađi od nje ipak se ponašao kao zreli, odgovoran muškarac. A taman je pomislila da je takva vrsta muškaraca izumrla kada se on pojavi i uzdrma njen savršeni život koji je živjela po rasporedu koji je sama nametnula.
🏖🌊🏝
U isto vrijeme Marcus se bacio na svoj krevet. Na svom tijelu imao je samo bokserice dok je ruku smještao iza glave. Njegove misli su lutale ali imale su samo jedan put, put do Jessice. Ne pamti kada je ovoliko uživao kao danas. Biti u njenoj blizini, gledati njene oči i one punašne usne bile su pravi izazov za njega. Pitao se nekoliko puta kako takva djevojka nema nekog muškarca pored sebe? Zašto je bila sama onu veče kada je naručila večeru i zašto joj niko nije pravio društvo? Dao bih se kladiti da većina muškaraca stoji ispred njenih vrata i moli za malo pažnje.
🌊Hvala vam na čitanju! 🌊💙
YOU ARE READING
Sastanak na plaži🏖
RomanceJessica Aaron je u dvadeset i devetoj godini napokon odlučila da sve ostavi iza sebe i da na dva mjeseca pobjegne na more. Sve svoje godine mladosti je posvetila marljivo i vrijedno radeći za korporaciju "Gradite sa nama" kako bi jednog dana postala...