2. Mătușa

2 0 0
                                    

      Îmi continui treaba citind cartea mea,dar hotărăsc să iau o pauză pentru a-mi aduna gândurile.
Îmi place mătușa Gwen. E o femeie frumoasă. Se comportă bine cu mine, și cu toți ceilalți, dar este foarte autoritară și se enervează rapid. Uneori îți poate da impresia că este o femeie cu un suflet întunecat, dar de fapt are o inimă bună. Chiar dacă ar fi o persoană rea, nu aș putea niciodată să o numesc așa.
Atât pe ea, cât și pe ceilalți. Pentru că nu există oameni răi. Cu toții suntem oameni care uneori fac lucruri rele.
Și mi-ar plăcea ca ceilalți să înțeleagă lucrul acesta. Mi-ar plăcea să pot schimba lumea, însă asta nu ține de mine și cel mai probabil destinul meu este altul. Mătușa mea este o fire sensibilă, de aceea dacă îi greșești o dată, ți-o întoarce de zece ori mai dureros. Ceea ce înseamnă că este și răzbunătoare. Puțin cam foarte răzbunătoare.
Dar îmi place. Îmi place și latura aceasta a ei.
Mereu am considerat-o o femeie puternică și independentă. Poate și pentru că Ryen, fostul ei soț, a părăsit-o fix de ziua ei, într-un mod cumplit de urât.
Este posibil să îi greșesc cât timp vom locui împreună, ceea ce ar însemna că m-ar certa. Dar cu toate acestea, este mătușa mea și mă iubește ca pe propriul copil pe care și l-a dorit,dar nu îl are.
Gândindu-mă la toate acestea, observ că soarele tocmai a ieșit din nori.
Aș vrea să mă plimb singură prin toată grădina, și după ce pleacă ai mei, chiar o voi face. Nu am făcut asta niciodată, și de cele mai multe ori,de fiecare dată când veneam aici îmi petreceam cele 3 luni de zile stând doar în casă. Sună bizar, dar o făceam pentru a-mi petrece timpul citind, iar acum aș vrea să fac o mică schimbare. Cititul mă ajută mult, și ador să îmi petrec timpul citind, dar de data asta vreau să fie diferit.
Timpul a trecut rapid. A venit vremea să-mi iau la revedere de la părinții mei și să rămân o lună doar cu mătușa mea.
              - Sperăm să te distrezi cu mătușa ta, Lily. Te iubim, iar pentru noi această lună departe de tine va fi ca un secol.
După spusele mamei, m-au îmbrățișat strâns, așa cum nu au mai făcut-o până acum. S-au urcat în mașină și au plecat.
Acum sunt doar eu și mătușa.
                - Cum a mers anul ăsta cu școala, Lily ?
                - A fost bine. Am avut rezultate școlare foarte bune și am terminat anul școlar cu media generală 10.
                - Mă bucur și sunt foarte mândră de tine.
                - Ști.. mătușă.. Mi-ar plăcea să mă plimb puțin singură în grădină, și poate chiar să explorez și o parte din pădure. Dacă îmi dai voie..
                - Îți dau voie, dar numai să ai grijă.
                - Voi avea,mătușă.
M-am schimbat de haine, iar acum mă pregătesc să merg în grădină.
              
               

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 04, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cu ochii spre lună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum