Düşünce
********Peter********
"Karen yakınlardaki suçluları tarar mısın?" "Yakında herhangi bir suçlu bulunamadı" Peter bunla birlikte kendini 50 katlı bir binanın üstüne attı.Tam maskesini açıp serin havayı hissedecekken altıncı hissi onu uyardı. Binanın köşesine yaklaştı düşmesi için bir adım bile yeterliydi. Arkasını dönmeden konuştu."Evet, bu güzel gecede sizi ağırlama şerefine ne borçluyum?"
**********Tony**********
Avengers kulaklıklarla iletişim kuruyordu ve Spiderman'ın herhangi bir aleti veya özel gücü yoksa onları duyamazdı.
"Oyunları bırak çocuk." Tony bir adım ilerliyerek kendini belli etti. "Bize nasıl güçlerin olduğunu ,nasıl ordan oraya süzüldünü ve kimliğini söyle sana hiçbir zarar gelmesin."Spiderman'in önüne sadece Captain Amerika ve Iron man çıktı. Diğerlerini yerlerini değiştirmedi ne olur ne olmaz gölgelerin içinde saklanıyorlardı.
"Bu adam aptal dahi falan yalan" Clint 'fısıldadı'.
"Sesi yetişkin gibi gelmiyor. Steve yaşı hakkında bilgi almaya çalışır mısın?" Her ne kadar rica etsede sesi emir verir gibi çıkmıştı Kızıl kadının."Bir kahraman olmak için küçük değil misin?"
"Belli ki değilim, hem küçük olduğumu düşünüyorsanız neden bu saate peşime düşüyorsunuz? En fazla ne yapabilirim?" Spiderman açıkça sıkılmış görünüyordu."Biz sanki sana çok meraklıyız." Bu kısmı her ne kadar kendine söylese de Spiderman'in özel güçleri sayesinde Iron man'ın mızmızlanmasını duyabiliyordu. 'Neden idolüm olarak beş yaşındaki bir çocuğu seçmiş gibi hissediyorum ' Peter düşünceye kendince gülerken Karen araya girdi.
"Spider saat şu an 5.00 eve gitmeni ve okula hazırlanmanı öneriyorum." 'Ne ara beş saat geçti?' "Spider çocuk yada her neyse kararını vermelisin yoksa zor kullanmak zorunda kalacağız"
"Peki ama uzun sürmeyecek" Spiderman ellerini havaya kaldırdı fakat onlara yaklaşmadı. Bu arada Tony diğerlerine 'Bu işinde yine ben hallettim' bakışı atıyordu. Avenger herhangi bir atak yapamadan Spiderman bir adım geriye attı. Ellinci kattan düşerken "OKULDAN SONRA" diye bağırdı. Büyük bir ipucu verdiğini biliyordu ama bütün okulları arayamazlardı, hem kendi kimliğini bulmaya çalışmalarını izlemek aşırı eğlenceli olacaktı. Avengers gidene kadar açık pencerenin birinden içeri girip saklandı.
Okula geç kalması ve disiplin alması pek eğlenceli olmadı. Ve yine yarım saat uykuyla Tarih dersine giriyordu. Muhteşem değil mi? (Alayı not edin)
Yemek molasında canı sıkılan Peter'ın aklına Avengers ile uğraşmanın bir yolu geldi.
"Karen... Tony Stark'ın telefonunu bulabilir misin?" " Elbette Spider"
————————————————-
Peter'ın yapay zekası karen ile tanışın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayati dönüş
Science Fictionİlk hikayem onun için kusurlara takmayın İyi okumalar! İntihar denemeleri ve kendine zarar verme vardır.