15

264 23 40
                                    


'Eee ne yapmak istersin?' Harley televizyondan kafasına çevirip yanında sopasının ucuna küçük ama keskin bıçaklar ekleyen çocuğa göz ucuyla baktı, neden sopaya bıçak döşediğini sorduğunda da bişeyler mırıldanmıştı. Harley duştan çıktığında, Peter Tony ile ne konuştukları anlamak için biraz sorgulama yapmıştı, Harley ne kadar inatçı olsada en sonunda öğrenirdi zaten. Sıkıntı yok, Peter için.

Peter kafasını kaldırıp sarışın gence baktı. Kafasını televizyona çevirip omuz silkti.'Dışarı çıkalım?'
'Nereye gitmek istiyorsun gecenin ikisinde ?'
'Saat iki oldu mu?'
'Üç saattir Starwars izliyoruz sen seçtin diye, tabiki geçti'

Harley ayağa kalkıp kendi dolabında kendinden 2 yaş küçük olan çocuğa uyacak birşey aramaya başladı. Çocuğun giydiği kıyafetler geçenki tatsız meseleden dolayı baya yıpranmış gözüküyordu. Kızkardeşinin unuttuğu kıyafetler ve kendi kıyafetleri karışıktı, nasıl olsa her normal kız kardeş gibi kıyafetlerini çalıyordu. İçinden koyu mavi bir tişört ve kız kardeşinin binlerce şortlarından birini Peter'a fırlattı.
(Aynı kıyafeti binlerce alıp hepsini giyenler mesela ben)

''Şimdilik bunları dene Yarın alışverişe gideriz' Peter burada biraz daha kalacağını hissedebiliyordu.
'Ceketin ve tişörtün benimdir! Şort senin değil o yüzden geri veririm!' Peter kıyafetleri alıp koltuğun yanındaki odaya girdi.
'Başka bir kıyafet hırsızı çıktı başımıza...' Harley kendi kendine söyleyip tekrar koltuğa gömüldü.

'Ben dışarı çıkıyorum' Peter kıyafetlerini değiştirip dışarı çıkmıştı. Kıyafetler biraz bol geliyordu ama idare ederdi. Harley telefondan kafasını kaldırıp gülümsedi. 'Kim sana izin verecek?' sesindeki hafif alaya engel olamamıştı.

'Kim beni durduracak?' Peter'de aynı alayla karşılık verdi.
'Görünüşe göre ben değil,maskeni tak. Spiderman ve IronLad olarak gidiyoruz.'
Peter sinsice gülümseyip Harley'in zırhını çağırmasını izledi. Buradaki dünleri en azında eğlenceli geçecekti.

Hayati dönüş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin