Titkok Tára

12 3 0
                                    

Trif amint a szekrényhez ért ki akarta venni a ruháit, azonban az nem nyílt ki. A szekrényajtón megjelent egy vissza fele számláló digitális óra 19:56...19:55...19:54... El is felejtette amit Leo mondott, kb egy óra kell míg elkészül a szekrény a ruhákkal, ezek szerint még maradt durván húsz perce. A másik következtetés, amire jutott, hogy ha levonja a zuhanyzást, akkor nagyjából fél óráig volt a medencéknél, pedig az egész csak egy szempillantásnak tűnt. Ebből kifolyólag biztosra vette, hogy ez a húsz perc is hamar elrepül. Le ült egy padra és várt. Mint ha egy évezrede ült volna ott, mikor rá nézett az órára ami 16:38 mintát mutatta. Téves volt a következtetése, ezért úgy döntött valamivel megpróbálja lefoglalni magát. A pad végében egy színes magazinszerűséget vett észre. Magához vette, és teljesen elkerekedett a szeme. A címlapon Meluina állt, durcás tekintettel, fölötte a szöveg " BOTRÁNY A KASTÉLYBAN! MELUINA REDWOOD FELPOFOZTA A FÖLDI KIVÁLASZTOTTAT". Trifin hitetlenkedve lapozta fel az újságot, hisz ilyen egyáltalán nem történt. Megkereste a cikket és olvasni kezdte.

MELUINA FÉLTÉKENY! MIT GONDOLNAK ERRŐL A KASTÉLY LAKÓK?

"Én mindig is nagyon kedveltem azt a lányt, sose gondoltam volna, hogy ilyesmire vetemedik, hisz várható volt, hogy megtalálják a földit" nyilatkozott az egyik palotaőr, és mennyire igaza van. Mind ismerjük a hagyományt, miszerint a ceremóniát a földi kiválasztottnak kell végig vinnie. A helyi kiválasztottra csak abban az esetben van szükség, ha nem találják meg időben a földit. Meluina ebben a tudatban készült az elmúlt húsz évben a közelgő eseményre. Tény, hogy a hagyomány igazságtalan, de még nagyobb igazságtalanság, hogy olyan dolog miatt haragszik a földire, név szerint Trifin Wraithra, amiről ő nem tehet. Ezek után azon se csodálkoznánk, ha Trifin vissza menne hazájába, és hagyná hogy Meluina vigye végig a ceremóniát. Ki tudja? Talán pont ez volt a lány célja. Csak hogy e mellett szégyent hoz a királyságunkra...

Trifin nem tudta tovább olvasni. Felháborító milyen gyorsan terjednek és alakulnak a pletykák, ugyanakkor csodálatra méltó, hogy milyen hamar megjelent a cikk, hisz Trif alig pár órája lehetett a királyságban.
- Ne vedd túl komolyan - a hang hallatán Trif össze rezzent, majd a lányra nézett.
- Mit?
- Az újságot - felelte Mel - Mindenki tudja, hogy a Titkok Tára egy szenny lap. Csak azért olyan nagy a kereslet rá, mert szórakoztató mennyire elferdíti a valóságot.
- Aha... Tehát ez egy paródia újság.. Érdekes.
Meluina nem válaszolt, fejét a falnak támasztotta, lehunyta szemét és halkan suttogott. Olyan nyugodtnak tűnt, min ha a mogorva éne nem is létezne, majd kinyitotta a szemét, és hátra lépett. A falon megjelent egy táblázat.
- Ha minden áron a fürdőben akarsz lenni, akkor a táblázat szerint gyere. Nem akarlak itt is látni!
Trif felállt és alaposabban szemügyre vette a táblázatot. Elképzelése se volt hogyan kerülhetett oda, hisz biztos volt benne, hogy a fal pár perce még teljesen üres volt. Minden esetre azt meg kellett hagyni, egész szépen volt ütemezve a beosztása, még véletlen se lehettek ketten a fürdőben.
- Tartsd magad hozzá és véletlen se keresztezd az utamat! Elég nyűg így is a kötelező találkák.
Trif szóra nyitotta volna száját, de egy hatalmas tapsvihar megelőzte. A hirtelen hang hallatán ijedtében ugrott egyet, mire a másik lány gúnyosan felnevetett.
- Kész a ruhád, Földi.
- Ez a hang azt jelenti? Miért nem lehet mondjuk egy "ding" hang?
- Ding-ding! Most már jó? Na öltözz és tűnés!
Trif kivette ruháit, be ment az öltözőbe, átöltözött, majd köszönés nélkül távozott.
Az ajtóban kis híján nekiütközött a legkisebb hercegnek. Lu valószínűleg Melt várta, ám a kiválasztott láttán eszébe jutott, hogy valamit elfelejtettek közölni vele.
- Trif! Leo mondta, hogy megy érted vacsora előtt, ugye?
- Igen.
- Jó. Tanácsolom, hogy öltözz át. A szekrényedben találsz majd ruhát. Eltalálsz a szobádig?
- Azt hiszem. 

Hold fényWhere stories live. Discover now