Merhaba.Bu kitaba devam edip edeceğimi bilmiyorum.Büyük ihtimalle etmem.Ama elimde hazır yazmış olduğum bölüm varken atiyim dedim.
Hayatım boyunca sakinliğimi korumaya çalışan bir insan oldum.Pek becerdiğim söylenemez ama çalışmışdım en azından.
Yusufun sahadaki hali beni tedirgin etmişdi o böyle bir çocuk değildi yazışdığım kadarıyla.Ama sanalla gerçek aynı değil malesef.
Hep birlikde müdürün odasına yürüyorduk.Ben ve Yusuf arkadan geliyorduk.Önde ise Emir ve saz arkadaşları vardı.Evet daha tam tanımamışdım ama çok iyi arkadaşlar olduğunu anlaya biliyordum.
Hamza en önde gidiyordu.Müdürün kapısını çaldı.Ve içeri girdik.
Müdür yani Osman bey bize sinirli sinirli bakıyordu.
Geçin oturun çocuklar.
Hiç birimiz oturmadık.
Oturmak istemiyorsanız kendiniz bilirsiniz.
Yusuf ve Emir.Bu kez çok ileri gitdiğinizin farkındasınız değilmi.Siz bu okulun parmakla gösterilecek öğrencilerisiniz.Dersleriniz kadar keşke davranışlarınızda iyi olsa.Resmen bir birinize cephe kurmuşsunuz.Müdür dediklerini takmıyordular bile.Demek ki ilk bura gelişleri değildi.
Ama artık buna dur deme vakti geldi.Hep yapdıklarınız görmezden geldim.O yüzden hep daha ileri gidiyorsunuz.Bu sefer suçun kimde olduğunu bulup disipline göndericem.
Son lafını çok ciddi tonda söylemişdi.Yusuf yüzünü bana çevirdi.Hemde hiç iyi bir tanışma olmadı dedi.
Bu çocuk niye böyle yapıyordu nerdeyse disiplin yiyecekti hâlâ aklı tanışmadaydı.
Emir ciddi bir şekilde geldikden beri yere dikilmiş gözlerini kaldırıp Osman beye baktı.
Osman amca nasıl anlıyıcaz kim haklı sahadaki kameralar bozulmamışmıydı?
Osman amcamı şimdi anlaşıldı bu rahatlığın sebebi Emir Yusufun kuzeniydi.Ama Yusuf kuzeninden hiç iyi bahs etmezdi son aylarda.
Sizi kavga ederken görenlerden sorucaz.
Emir hafif sırıtarak ekledi.
Tabi amca Lila,Samet,Ufuk şahitler kavgaya zaten bizi Ufukla Samet ayırdı.Hayır oğlum sizin ilk dersiniz Kimyaydı kimya hocan sen ve Yusuftan başka tüm çocukların sınıfda olduğunu söyledi.Zaten arkadaşlarında seni aramaya çıkmışlar.Ha birde yeni gelen kız yokmuş.
Bu kezde Yusuf hafif gülümsemeyle konuşmaya başladı.Evet baba biz kavga ederken bizi gören tek kişi var o da Deniz.
Tüm gözler bana çevrildi bir anda.Napacağımı şaşırmışdım.Hayır beni şahit seçmeyeceklerdi dimi?
Kızım burda hiç biriyle bağı olmayan ve olayı tam bir şekilde gören sensin.Ordaki olayı bilmiyoruz anlatmıyorlarda.Bu yüzden disipline ilk saldıranı göndericez.İlk saldıran kimdi?
Yusuf umut dolu gözlerle bana bakıyordu.Emirinde bana baktığını gördüm.
Ne diyicektim şimdi yalan söylemek benlik bir şey değildi kaç yıllık arkadaşım bana ufak bir yalan söyledi diye aylarca küs kalmış insanım nasıl yalan söyliye bilirim ki?
Hadi kızım kim ilk kim saldırdı?
Yusuf hafifce koluma dokunup hadi dedi.
Yusufun anlatdığına göre babası hep Emiri över örnek gösterirmiş.Emiri ondan çok severmiş.
Bir anlık sersemlikle Yusufun hatrı için Emir dedim.Emir ilk vurdu
Yusuf ellerini bir birine vurdu.Babasına bakdı.
Gördünmü baba sana suçsuz olduğumu söylemiştim.
Bir anlığına bile olsa Emire baktım gözündeki hayal kırıklığını gördüm.O da bana bana bakıyordu.
Yalancı sen tam bir yalancısın yeni kız.
Lila üstüme atlamaya çalıştı.Yusuf önüme geçdi.Sametle Ufuk Lilayı sakinleşdirmeye çalışıyorlardı.Emir hiç bir şey yapmıyordu.Öylece yere bakıp duruyordu.Yalan söylüyor ya.Tam bir yalancı.Pislik ya.Utanmadan yalan söylüyor.
O an yerin yarılmasını içine girip hiç çıkmamayı istedim.Babam böyle durumda yalan söylediğimi görse kalpten giderdi herhalde.
Abartmıyorum bu küçük bir yalan değildi böyle büyük kavga sonucu disipline giderse uzaklaştırma ala bilirdi buda başarılı bir öğrencini korkulu rüyasıydı.
Müdürün odasından çıktık.Yusuf yüzünde kocaman gülümsemesiyle bana bakıyordu.
Niye gülüyorsun?
Beni savundun diye.
Hayır seni savunmadım senin yüzünden yalan söyledim.
Hayır yalan söylemedin suçlu oydu.
Omuz silktim.Yüzümde alaycı ifadeyle
Suçluyu sormadı ama ilk vuranı sordu.Sen sanalda böyle biri değildin.Yalan yalandı senin için nasıl gerçekde bu kadar farklı ola bilirsin ki?Niye böyle yapıp hem beni hem kendini üzüyorsun ben nasıldıysam öyleyim hâlâ
Bu kez yalan söyledim.Ama disiplinin önünde yalan söylemiyicem.
Lafımı söyleyip arkamı dönüp gittim.Yusuf arkamdan bir dur konuşalım ya, demesini duysamda önemsemedim.
Basketbol sahasına taraf gitdim.Çantamı orda düşürmüşdüm.Çantamı bulup eve gidicektim.Okul çekilmez bir hal almaya başlamışdı şimdiden.
Tam tahmin etdiğim gibi sahaya koşarken çantamı yere atmışım.Ah aptal kafam.Çantamı yerden alıp belime takdım.
Ordan uzaklaşıcakken sesler duydum.Sesler basketbol sahasından geliyordu.Bu ses Lilanın sesiydi.İyice sahaya yaklaştım ne dediklerini duymak için.
Lila sinirli bir şekilde bağıra bağıra konuşuyordu.Salak kıza bak ya sen kim bizi karşına almak kim.Gösterelim ona gününü. Durduk yere onun yüzünden Emirin başı belaya girdi.
Benim yüzümdenmiş ben oysa hiç bir şey yapmadım.Sadece olanı biraz değiştirip söyledim.
Ya bir dur kızım tabi ki intikam alıcaz ama daha değil intikam souk yenen bir yemekdir
Samet,Lila yeter saçmalamayın artık Emire nasıl yardımcı olucağımızı konuşalım.
Ne oldu Ufuk bu kadarmı arkadaşının arkasında druyorsun.Saçmalama Lila Emir için her şeyi yaparım ama Emir isterse demekki Emirinde suçu varki intikam falan istemiyor.
Tamam Emire soralım o zaman.
Emir,Emir gelseneSorun bakalım.Emir topla basket atıyordu. Bırakıp geldi.
Emircim şu yeni gelen yalancı kızdan bunun intikamını alıcaz dimi.Bize çok büyük yanlış yaptı.
Emir sert bir tonla elbettde dedi. Ve basket atdı.
Anlaşıldı bana rahat yok disiplinde yalanımı düzeltmek istiyordum ama bu duyduklarımdan sonra hodri meydan ne yaparlarsa aynısını onlara yapıcam.
Arkamı dönüp hızla oradan uzaklaşdım.Eve gitmek için otobüs durağına gidip otobüs beklemeye başladım.Kafam allak bullakdı. Bundan sonra çok dikkatli olmalıydım.
Evet her kitabım gitdikce saçma hal almaya başlamalıydı.Neyse iyi okumalar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIŞ KİŞİ
Teen FictionMerak ediyorsanız girip okuyun. NOT:BOLCA YAZIM HATALARI OLA BİLİR