Alkol olayını anlamaya çalışırken ve kendisinin bunla itham dahi edilmesi konusunda rahatsızlık duymuş , sinirlenmeye baslamisti. Tam ayağa kalmaya başladığı anda tanidik bir ses ufak bir rüzgar fısıltısi seklinde Raaauuff diye seslendi . Annesine döndü Pakize hanim ellerini birleştirmiş karin hizasında tutarken gülümseyerek oğlunun ağzından çıkacak kelimeleri bekliyordu. Ama beklemeden Hadi dedi annesi kahvalti hazırladım bu aksam misafirimiz var dedi ve odadan ayrildi . Rauf bey olayları unutmaya çalışıp hazırlandı asagi kahvaltıya indi . Guzel bir masa onu bekliyordu. Yok yok bir kahvaltı annesi de masa da onu bekliyordu . Halime yoktu ama Rauf bey Nazan nerede diye sordu . Annesi seninle mi konuştu dedi . Rauf bey normal bir şekilde evde dun geldi ya diye cevapladı. Bu sefer şaşıran taraf Pakize hanimdi . Rauf neler diyorsun bu aksam misafirimiz Nazan dedi. Supriz yapacaktik ama belli ki onu çok özlemişsin rüyanda gordun herhalde diye ekledi. Rüya diye ic geçirdi Rauf bey oyle olsun dedi içinden. Halime nerede ben kahvesiz kahvalti yapmadığımı bilir dedi homurdanarak . Pakize hanımın yüzündeki şaşkınlık 2 kat artmıştı . Sen iyi değilsin bugun zaten bembeyaz görünüyorsun dedi Pakize hanim . Tamam da ne oldu yahu bu kadına dedi Rauf bey . Pakize hanim oğlum, evladım lutfen Halimeyi 2 hafta önce kovdun sirf kahvalti da sana kahve getirdi diye unuttun mu ? Rauf bey olanlari anlamakta güçlük cekiyordu istahi kalmamisti zaten nefes almak için bahçeye dogru yöneldi onu bekleyen biri vardi bahçede yine mi sen dedi Rauf bey titrek kadin sesi arada mesela olmasına rağmen Rauf beyin kulağının dibinde konusuyor gibiydi "benimle kal reaksiyon pelvk saturas ben ayl "