Ακατάλληλο κεφάλαιο περιέχει πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών και άσεμνο λεξιλόγιο ...
Όση ώρα οδηγούσε ο Δημοσθένης για το σπίτι του , χούφτωνε τα μπούτια της Ίριδας και εκείνη τον κοιτούσε προκλητικά ... Ιδανικά για εκείνη , μια κρυφή της φαντασίωση ήταν να την έκανε γυναίκα ο Δημοσθένης , να της έπαιρνε τη παρθενιά , αλλά όπως ήρθαν τα πράγματα στη ζωή της , ίσως να ταν καλύτερα έτσι , ίσως και να ήταν καλύτερα αλλιώς , δεν ήξερε τι να πρωτουποθέσει ...
Έφτασαν στο σπίτι του μια μεγάλη μονοκατοικία με εσωτερικό γκαράζ ... Οι πόρτες άνοιγαν αυτόματα μόνες τους ... Πάρκαρε το αμάξι και κατέβηκαν και οι δυο τους ... Αφού το κλείδωσε εξ αποστάσεως , περπάτησαν μαζί και μπήκαν μέσα στο σπίτι του ... Η Ίρις περιεργάστηκε το σαλόνι του : Τακτοποιημένο , καθαρό , με λευκούς και απαλό γκρι τοίχους , με μαύρα δερμάτινα έπιπλα , γκρι μεταλλικές λεπτομέρειες σε ένα μίνιμαλ και κλασσικό στυλ ... Ο Δημοσθένης τη κοίταξε στα μάτια , ήρθε με αργά βήματα κοντά της ... Κάποια στιγμή η Ίρις ένιωσε πως θα λιποθυμούσε ... Τη κόλλησε επάνω του και ξεκίνησαν να φιλιούνται παθιασμένα ... Μετακινήθηκαν αγκαλιασμένοι στη κρεβατοκάμαρά του ...
Στη κρεβατοκάμαρά του υπήρχε ένας μικρός εσωτερικός φωτισμός και δημιουργούσε ημισκόταδο ... Τη ξάπλωσε στο κρεβάτι , έβγαλε τα παπούτσια και τα ρούχα του ώσπου έμεινε μόνο με το παντελόνι του ... Έπεσε και έριξε όλο του το βάρος σχεδόν πάνω της , τη φιλούσε και τη χάιδευε σε όλο της το σώμα ... Ένιωσε τη στύση του να τη πιέζει έντονα μέσα από το παντελόνι του και είχε ζεσταθεί το σώμα της ... Το χέρι της κατευθύνθηκε στο καβάλο του και χάιδεψε έντονα τη στύση του ... Ξαφνικά αρπάζει το χέρι της ...
Αυτά δεν είναι σωστά πράγματα για μια δεσποινίδα ...
Και ποιος σου πε εσένα πως θέλω να κάνω σωστά πράγματα μαζί σου ;;; του απάντησε η Ίρις με ερώτηση ...
Της χαμογέλασε πονηρά και της έκανε νόημα να ανασηκωθεί ... Της κατέβασε το φερμουάρ του φορέματος και με έκπληξη κατάλαβε πως δεν φορούσε σουτιέν , την απάλλαξε τελείως από το φόρεμα , της έβγαλε τις πλατφόρμες και η Ίρις ήταν σχεδόν γυμνή μπροστά του φορώντας ένα μαύρο στρινγκ ... Ο Δημοσθένης έβγαλε το παντελόνι του και έμεινε μόνο με το μαύρο του μπόξερ ... Ήρθε πάνω από την Ίριδα ξεκίνησε να φιλάει , να χαιδεύει τα στήθη της , να γλείφει τις ρώγες της που είχαν γίνει μεγάλες και σκληρές από τα χείλη και τη γλώσσα του , προχώρησε πιο κάτω και ξεκίνησε να την φιλάει πάνω από το εσώρουχό της ώσπου της το έβγαλε τελείως ... Βύθισε τη γλώσσα του στη σχισμή της και όση ώρα της έκανε στοματικό η Ίρις είχε ανοίξει περισσότερο τα πόδια της , το απολάμβανε και παράλληλα χάιδευε τα πυκνά σκούρα μαλλιά του ... Ένιωσε ένα δυνατό μούδιασμα και έγινε υγρή , ο Δημοσθένης τότε σηκώθηκε εμπρός της , έβγαλε το μπόξερ του και μια δυναμική στύση εμφανίστηκε μπροστά της ...
Άνοιξε ένα συρτάρι , άνοιξε προσεκτικά μια συσκευασία προφυλακτικού , τη φόρεσε , ήρθε από πάνω της , της έδωσε ένα έντονο φιλί στο λαιμό και μπήκε μέσα της ... Έκατσε για λίγο ακίνητος και ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει στην αρχή με ένα ήπιο ρυθμό και μετά με ένα πιο γρήγορο ... Η Ίρις είχε ταυτιστεί μαζί του , πότε τον φιλούσε στο λαιμό και πότε στα χείλη ...
Με μια κίνηση την έφερε από πάνω του ... Η Ίρις έβαλε προσεκτικά τη στύση του μέσα της , πονούσε αρκετά και ξεκίνησε να τον ιππεύει με αργό ρυθμό , τινάζοντας τα μαλλιά της , ενώ παράλληλα ο Δημοσθένης τη κρατούσε από τη μέση της και της χαμογελούσε προκλητικά θαυμάζοντας το θηλυκό της σώμα ...
Αργότερα την έβαλε να κάτσει στα τέσσερα και μπήκε από το πίσω σημείο του αιδοίου της ... Ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει γρήγορα και να τις ρίχνει μερικά ελαφριά χτυπήματα στους γοφούς της κάτι που παραδόξως της άρεσε ... Η Ίρις δεν άντεξε και τελείωσε πρώτη ... Λίγο πιο μετά τελείωσε μέσα στο προφυλακτικό του ο Δημοσθένης με μουρμουρητά και βρισιές ...
Ξεκόλλησαν τα σώματά τους και ο Δημοσθένης πήγε στο μπάνιο να ξεφορτωθεί το προφυλακτικό ... Έπειτα μπήκε στο μπάνιο η Ίρις ... Όταν η Ίρις βγήκε από το μπάνιο , παρατήρησε στο ημίφως το γεμάτο τατουάζ σώμα του Δημοσθένη ...
Πες μου ... της είπε ...
Εκείνη του χαμογέλασε και τον πλησίασε ... Ο Δημοσθένης έκατσε στην άκρη του κρεβατιού ... Η Ίρις γονάτισε εμπρός του , ξεκίνησε να χαϊδεύει και να φιλάει τα τατουάζ του ένα ένα ... Ώσπου έφτασε στο σημείο του ... Ξεκίνησε να το φιλάει , να το γλείφει και να χαϊδεύει τους όρχεις του ...
Είσαι πονηρούλα τελικά ... της είπε με βαθιά φωνή και της έκλεισε το μάτι ...
Η Ίρις έβαλε όσο μπορούσε στο στόμα της και ξεκίνησε να το μπαινοβγάζει αργά και με πάθος ... Ο Δημοσθένης έγειρε το κεφάλι του προς τα πίσω και την απολάμβανε ... Λίγο πριν τη κορύφωση η Ίρις το έβγαλε από το στόμα της και ο Δημοσθένης δεν άντεξε , τελείωσε πάνω στα στήθη της , ώσπου έβαλαν και οι δυο τα γέλια ...
Η Ίριδα μπήκε στο μπάνιο και σκουπίστηκε ... Έπειτα βγήκε και είδε τον Δημοσθένη να φοράει καθαρό εσώρουχο και να πίνει ουίσκι στο κρεβάτι του ...
Θες να σου βάλω ;;; της είπε ...
Όχι , ευχαριστώ δεν θέλω , του είπε και αγκαλιάστηκαν ...
Η Ίρις ζούσε ένα ζωντανό όνειρο , όταν ο Δημοσθένης τελείωσε το ουίσκι του , συζήτησαν μεταξύ τους και κοιμήθηκαν μαζί ...
BẠN ĐANG ĐỌC
Εθισμός (Short Story) 🔞⚠️🔒
Viễn tưởngΑκατάλληλη ιστορία , περιγραφή στην εισαγωγή , απαγορεύεται η αντιγραφή μέρους ή ολόκληρης της ιστορίας