Ο Πατερώνης άνοιξε τα email της εταιρείας του , ανάμεσα σε τόσα πολλά είδε και ένα email που περιείχε συνημμένο ένα αρχείο βίντεο το οποίο συνοδευόταν από το εξής μήνυμα , ο αποστολέας του email είχε ψευδώνυμο :
''Αυτό εδώ το βίντεο είναι πως προσλάβατε στη δισκογραφική σας ένα άτιμο πλάσμα , μια τρελή , μια ψεύτρα , δείτε το και απολύστε τη , δεν σας αξίζει μια τέτοια εργαζόμενη ...''
Στο μυαλό του Πατερώνη ήρθε η συνάντηση με την Ίριδα καθώς και όλα όσα του αφηγήθηκε για τη Μέρτι , την αδερφή της και τον φίλο τους ... Αποφάσισε να δει το βίντεο και ... Τα κατάλαβε όλα ... Ήταν μια εφηβική βεντέτα που δεν έλεγε να σταματήσει , η Ίριδα είχε πέσει θύμα εκμετάλλευσης , ήταν ευκολόπιστη , νόμιζε πως θα άλλαζαν , θα σταματούσαν ... Νόμιζε ...
Ο Πατερώνης επικοινώνησε πρώτα με το Σώμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που είχε κάποιες άκρες εκεί και αμέσως μετά πήρε τηλέφωνο τον Δημοσθένη , ο οποίος κατέφτασε στην εταιρεία , συναντήθηκαν και του έδειξε το βίντεο ... Ο Δημοσθένης είχε ήδη ενημερωθεί εδώ και μέρες από την Ίρις και ένιωσε την οργή να τον κυριεύει όταν είδε το βίντεο ...
Τόσο μεγάλο κακό της έκαναν ... Μονολόγησε ενώ έβλεπε το βίντεο ...
Ήδη επικοινώνησα με την αστυνομία , έδωσα τα στοιχεία και ψάχνουν ποιος το έστειλε το βίντεο , επίσης πρέπει να λύσουμε όσο γίνεται πιο ανώδυνα τη συνεργασία σου με τη Μέρτι , δεν μπορείς να συνεχίσεις με αυτή ...
Ναι καταλαβαίνω , δεν γίνεται να συνεργαστούμε , δεν μπορώ τέτοιες άσχημες συμπεριφορές εκμετάλλευσης και να ξεφτιλίζουν τον άλλον ...
Ενημέρωσε και την Ίρις , αν μπορεί να έρθει τώρα ...
Ναι ναι ...
Μετά από μισή ώρα ήρθε η Ίρις , ο Πατερώνης με τον Δημοσθένη , τη προετοίμασαν ψυχολογικά , της έδειξαν το βίντεο , της είπαν να μη φοβάται και πως είναι με το μέρος της , αλλά η Ίρις από το σοκ λιποθύμησε και έκανε μια ώρα να συνέλθει ... Διακριτικά ο Δημοσθένης της κρατούσε το χέρι φροντίζοντας να μην τον έβλεπε ο διευθυντής της δισκογραφικής ... Αφού την έκαναν να συνέλθει , ο Πατερώνης έτρεξε να της φέρει νερό , τότε ο Δημοσθένης την αγκάλιασε και τη χάιδεψε στη πλάτη ...
Μη φοβάσαι καρδούλα μου , εγώ είμαι εδώ ...
Με εσένα δίπλα μου δεν φοβάμαι ...
YOU ARE READING
Εθισμός (Short Story) 🔞⚠️🔒
FantasyΑκατάλληλη ιστορία , περιγραφή στην εισαγωγή , απαγορεύεται η αντιγραφή μέρους ή ολόκληρης της ιστορίας