Άραγε ίσως με θυμήθηκε ότι ήμουν εγώ τις προάλλες στο δρόμο που τσακωθήκαμε ;;; Αν με θυμόταν δεν θα μου δινε αυτόγραφο θα με έδιωχνε ... Δεν ξέρω , ίσως ... Δεν μπορώ να καταλάβω ...
Το άλλο πρωί περπατούσε στο δρόμο και χτύπησε το κινητό της , ένα άγνωστο νούμερο τη καλούσε , σκέφτηκε να το σηκώσει ....
Εμπρός ;;;
Καλημέρα όμορφη φωτογράφε που σαι και ξεροκέφαλη σε όλα ...
Η Ίρις ένιωσε μια αόρατη δυνατή γροθιά στο στομάχι της ...
Δεν μπορεί δεν είναι δυνατόν ... σκεφτόταν από μέσα της ... Αποφάσισε να το παίξει ανήξερη ...
Παρακαλώ , με ποιον μιλάω ;;;
Με αυτόν που σου έδωσε αυτόγραφο χθες και βγήκατε φωτογραφίες ...
Α Δημοσθένη εσύ είσαι ;;; Καλημέρα καλημέρα ...
Τις καλημέρες τις είπαμε ξεροκέφαλη ...
Αχαχαχαχαχαχαχ (αμήχανο γέλιο) σταμάτα βρε να με πειράζεις ...
Δεν σου κάνω πλάκα ...
Μα καλά που βρήκες τον αριθμό μου ;;;
Όποιος ψάχνει , βρίσκει ...
Ακολουθεί σιωπή λίγων δευτερολέπτων ... Η Ίρις αισθανόταν μια παράξενη αμηχανία , είχε φύγει η άνεση που είχε το χθεσινό βράδυ της εκδήλωσης ...
Θυμάμαι με είχες αποκαλέσει ηλίθιο στο δρόμο ... Προφανώς δεν με αναγνώρισες ...
Αφού φόραγες γυαλιά ηλίου και τζόκει καπέλο ... Και εγώ θυμάμαι πολύ καλά πως με είχες πει αργόσχολη ενώ πήγαινα στη δουλειά μου ...
Στην δισκογραφική ;;;
Όχι στη παλιά μου δουλειά ...
Τέλος πάντων , θα ήθελα ένα βράδυ να βγούμε ...
Αυτές τις μέρες δεν γίνεται , είμαι στο τρέξιμο ...
Καλώς , αλλά όποτε μπορέσεις θέλω να το κανονίσουμε ...
Θα δείξει , γεια σου Δημοσθένη ...
Τον αριθμό μου ήδη τον έχεις ... Γεια σου Ίρις ...
Η συνομιλία τερματίστηκε ... Η Ίρις ένιωσε μια ζέστη να τη κυριεύει και ένα δυνατό καρδιοχτύπι ... Η πραγματικότητα ξεπερνούσε σιγά σιγά τη φαντασία , αργά αλλά σταθερά ... Έπρεπε σε κάποιον να μιλήσει , στον αδερφό της ;;; Μπα αποκλείεται , αφού δεν του χε πει το περιστατικό με το αμάξι στο δρόμο που δεν είχε αναγνωρίσει τον Δημοσθένη και σχεδόν βριστίκανε ...
Κάλεσε τη Κρίστι σπίτι της ... Της τα διηγήθηκε όλα ... Το περιστατικό στο δρόμο , το γεγονός πως δεν αναγνώρισε το Δημοσθένη , τη πρόσληψη της στην εταιρεία που μεσολάβησε ο αδερφός της , το ξαφνικό τηλεφώνημα του Δημοσθένη , το διάλογό τους ... Επίσης της έδειξε το αυτόγραφο του και τις φωτογραφίες που έβγαλαν μαζί ...
Ώστε όλα αυτά Ίρις ;;; Βρε βρε βρε τον Δημοσθένη ...
Τι να έκανα ρε Κρίστι και εγώ ;;; Να του δεχόμουν με τη μια , εκδηλώθηκα τέρμα στη παρουσίαση των τραγουδιών , ας τον φρενάρω λίγο για να μην με παρεξηγήσει ...
Είσαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του ;;;
Η Ίρις έσκυψε το κεφάλι της και ψέλλισε ένα σιγανό '' Ναι '' ...
Μάάάλιστα αλλά κάπου , χωρίς πλάκα θα στο πω , αισθάνομαι πως σας συνδέει ένας καρμικός δεσμός ... Μεταφυσικό θα τον έλεγα ...
Αν και δεν πολυπιστεύω σε αυτά , το χω σκεφτεί και εγώ αυτό που πες και μάλιστα το συγκρίνω σαν παζλ με τα κομμάτια του παρελθόντος ...
Για πες ...
Τότε η Ίρις της αφηγήθηκε τη παγίδα που της είχαν στήσει οι ''συμμαθητές'' της στο σχολείο ... Έπειτα αναφέρθηκε στο χωρισμό από τη πρώτη της σχέση στη Θεσσαλονίκη και πως όταν περπατούσε κλαίγοντας στο δρόμο πήγε σε ένα μεγάλο περίπτερο να χαζέψει τα περιοδικά και πως έπεσε στο περιοδικό που την εκμεταλλεύτηκαν κάποτε οι φίλοι της με το αφιέρωμα και τη γιγαντοαφίσα και το αγόρασε χωρίς δεύτερη σκέψη ... Η Κρίστι είχε ανατριχιάσει ...
Τα γαμημένα μπάσταρδα , μα πόση κακία έχει ο κόσμος πια ;;; Αλλά Ίριδα στο λέω αυτό είναι κάρμα 1000 % ...
Η Ίριδα συμφώνησε με ένα συγκρατημένο χαμόγελο ...
ESTÁS LEYENDO
Εθισμός (Short Story) 🔞⚠️🔒
FantasíaΑκατάλληλη ιστορία , περιγραφή στην εισαγωγή , απαγορεύεται η αντιγραφή μέρους ή ολόκληρης της ιστορίας