Astoria

156 4 3
                                    

Like: 8k

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like: 8k

Comments: 70

astoria.green To uczucie gdy twoi rodzice wydziedziczyli cię i zrzekli się ciebie tylko dlatego, że masz inną orientację

Comments:

tdaviss o matko trzymaj się ast pamiętaj, że jak byś tylko chciała się wygadać to pisz

^astoria.green <3


prince_draco wow gratuluje, że się przed nimi przyznałaś. Wiem, że to nie jest pocieszające ale tak już w rodach czysto krwistych jest. Trzymaj się i pamiętaj, że mimo wszystko możesz na nas wszystkich liczyć.


miona.gg boże ast trzymaj się tam. Szczerze to nie rozumiem dlaczego to zrobili. Ludzi powinno się szanować bez względu na orientacje, płeć czy kolor skóry. Żeby własne dziecko przez inną orientacje wydziedziczyć moim zdaniem to przesada.  

^teos.nott noo zdecydowanie jest to przesadą ale w rodach czysto krwistych jest to niedopuszczalne. Ale i tak to głownie zależy też od rodzica.


cocochang jebać lezby

^tdaviss kurwa ale ty szmato jesteś dziecinna. Wypierdalaj

^jezuschrystuscdcd no ale jej Tracey za to nie obrażaj

^tdaviss bo co? Mam to gdzieś, że jakaś chang się spłacze a ty będziesz mieć ból dupy do mnie. Sama zaczęła obrażać więc wypierdalaj Cedrik.


pansy.p o matko trzymaj się kochana! Wystarczy jeden SMS to przybiegnę do ciebie z maczkiem i najlepszym alkoholem

^astoria.grenn dzięki ci i wszystkim za wsparcie ale na razie wole pobyć sama.


daddy.blaise o nieee moja koleszaneczka płacze. Jebać twoich rodziców za to. I co że nie jesteś pierworodna. Nie powinni cię tak potraktować. JEBAĆ ICH!!!!!!!!!!

^a_puc3y +1 Zabini


dafi.mafi nie dziwie się im idiotko.

^ginger.ginn nie waż się nazywać jej siostrą.



Harry Potter Władca InstagramaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz