Hermiona

76 3 0
                                    

Like: 1M

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like: 1M

Comments: 0

miona.gg pewnie wyjdę teraz na egoistkę ale chuj z tym. Zapewne większość z was się zastanawiała o co chodziło z tym postem u Jane. Tak to ja na nim byłam. Zdesperowana? Smutna? W depresji? Tak bo jestem totalnie zjechana psychicznie przez to co się dzieje. Z początku nie było źle i jakoś dawałam rade. Te głupie pojedyncze komy o dramione zamieniły się w  nawet może i nękanie. KURWA NAWET GRUPĘ ZAŁOŻYLIŚCIE. TO NIE BYŁO MIŁE. TAK HARRY MI TO POKAZAŁ, BO JEST PRZYJACIELEM NA KTÓREGO MOŻNA LICZYĆ. TAK SAMO JANE, DRACO, LAVENDER, TEO, TRACEY, SEAMUS, HIGGS CZY NAWET OLIVIER LUB PARVATI. A NIEKTÓRYM ODWALIŁO NA PUNKCIE JAKIEGOŚ SHIPU, KTÓRY BY NIGDY NIE POWSTAŁ. "JABYS BYŁA Z DRACOOOO.." "JAKBYŚ BYLA  Z MALFOYEM TO BY SIĘ TO NIE STAŁO" "CHCESZ SIĘ MOŻE PRZYZNAĆ , ŻE CZUJESZ COŚ DO SMOKA" "KIEDY BĘDZIESZ Z DRACO" "WASZE DZIECI BYŁY BY PIĘKNE" "ROZUMIEM, ŻE NIE CHCECIE SIĘ PRZYZNAĆ PUBLICZNIE" kurwa to było dla mnie i Draco codziennością. Może mu to tak bardzo nie zjechało psychy jak mi. Nie piszcie do mnie i do niego wiadomości typu "przepraszam, nie wiedziałam, że to ciebie tak rani" KURWA PISALIŚMY TYLE O TYM. HARRY PISAŁ, JANE PISAŁA, LAVENDER PISAŁA, HIGGS PISAŁ ALE WY MOWILIŚCIE, ŻE DRAMATYZUJEMY I ŻEBYŚMY NIE PRZESADZALI. TSAA MOŻE ROBIE Z SIEBIE PIEPRZONĄ DRAMA QUEEN ALE CHUJ. ROZJEBAŁO MNIE TO. DOJECHAŁO MNIE PSYCHICZNIE PO BITWIE O HOGWART, STRACIE RODZICÓW I TYM CO PRZECHODZIŁAM NA PIERWSZYCH LATACH SZKOŁY. PIERDOLCIE SIĘ WSZYSCY SHIPERZY. A h.potter c.jane jestemsimpem789 sweet.brown oli.w00d tdaviss higgs.t teos.nott p4rv4ti Dziękuję za pozostanie normalnymi i za uszanowanie nawet tego by nie zbyt mocno shipować mnie z Harrym.

Comments:

Wyłączono możliwość komentowania.   

Harry Potter Władca InstagramaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz